عرضه مستقیم کشمش تیزابی بی دانه

عرضه مستقیم کشمش تیزابی بی دانه از بهترین تولیدات تاکستان استان قزوین در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه انجام می شود و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را با قیمت مناسب دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

 

محصول تیزابی گوگردی تاکستان ⇓

عرضه کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی بی دانه

کشمش تیزابی یا سلطانی از جمله محصولاتی به شمار می رود که هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و هم از آن برای صادرات استفاده می کنند که مناطقی نظیر تاکستان قزوین، ملایر همدان و قوچان استان خراسان در حجم وسیعی این محصول را تولید می کنند.

 

روال تولید آن به گونه ای است که وقتی باغدار و کشاورز انگور بی دانه را در اواسط شهریور ماه چید برای تولید کشمش تیزابی آن را ابتدا به مایع تیزآب داغ به مدت چند ثانیه آغشته کرده و سپس در مقابل آفتاب قرار می‌دهد تا نور خورشید طی ۵ تا ۷ روز آن را خشک کند.

 

سپس دو حالت اینجا پیش می آید یک حالت زمانی است که پس از تولید محصول تیزابی به آن گوگرد می زنند که رنگ محصول قهوه ای روشن می شود اما زمانی هم هست که به آن گوگرد نمی زنند که در این صورت رنگ محصول قهوه ای تیره خواهد شد که به آن کشمش خرمایی می گویند.

 

منطقه تاکستان استان قزوین که مجموعه تولیدی کشمش آراد در آن مجموعه تولیدی دارد بالاترین کیفیت مربوط به این محصولات را تولید می‌ کند که طبیعتاً قیمتی گران‌ تر نسبت به تولیدات سایر مناطق ایران به خود اختصاص می دهد و اگر به دنبال خرید مرغوب ترین نوع کشمش تیزابی هستید قطعاً باید از همین منطقه خرید خود را انجام دهید.

محصول تیزابی بدون گوگرد تاکستان ⇓

عرضه کشمش بی دانه

عرضه مستقیم کشمش از کارخانه

در این کارخانه انواع کشمش پلویی در رنگ های زرد، سرخ، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره با بالاترین کیفیت ممکن تولید می گردد و مشتری می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه از این مجموعه تولیدی، خرید خود را انجام دهد.

 

کشمش تیزابی هم در دو نوع گوگردی و بدون گوگرد که به ترتیب رنگ قهوه ای روشن و قهوه ای تیره خواهد داشت با بالاترین کیفیت ممکن تولید شده و در کارتون های ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص در بازار داخل و ۱۰ کیلویی خالص برای صادرات بسته بندی آنها انجام می گیرد.

 

عرضه محصول در این مجموعه به صورت مستقیم از کارخانه انجام می گیرد و شمای مشتری بدون واسطه می توانید کشمش را درب کارخانه به صورت حضوری و یا به صورت غیرحضوری و سفارش اینترنتی خریداری نمایید.

 

در حال حاضر قیمت کشمش تیزابی گوگردی برای صادرات هر کیلو ۴۳۵۰۰ تومان فاکتور می گردد که اگر همین محصول را به صورت بدون گوگردی یا همان خرمایی بخواهید کیلویی ۴۰ هزار تومان درب کارخانه قیمت می خورد که نشان از رشد ۵۵ درصدی از شروع فصل تا به اکنون که در اوایل آذر ۱۴۰۰ هستیم خواهیم بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما