خرید و فروش انواع کشمش در تهران

فروش انواع کشمش و خرید آن در تهران در این مرکز زیر نظر کارخانه تولید و بسته بندی مجموعه کشمش آراد انجام می شود. عزیزانی که می خواهند خرید خود را بدون واسطه انجام دهند می توانند با مدیر فروش تماس حاصل نمایند که این مورد می تواند برای هر فروشنده ای که به دنبال سود بیشتر است یک مزیت تلقی گردد به همین جهت شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در این سایت قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی با ایشان ارتباط بگیرید.

فروش انواع کشمش با قیمت روز در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۵

ابتدا باید این مورد را عنوان کنیم که مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین مرکز تولیدی دارد و تمامی قیمت هایی را که اعلام می کند درب کارخانه برای مشتری محاسبه می گردد.

 

لازم به ذکر است که مشتری می تواند هم به صورت حضوری خرید خود را انجام دهد آن هم درب کارخانه و هم اینکه در هر جایی از ایران که باشند با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارش خود را ثبت نموده و بار برایشان از طریق وانت و کامیونت و یا از طریق باربری ارسال خواهد گردید و ایشان وقتی که بار درب انبارشان رسید تسویه خواهند نمود.

 

و مورد بسیار مهم که در مورد قیمت این محصولات نیاز است بدانید این است که:

از این جهت که در زمانی قرار داریم که قیمت هر چیزی در ایران به شدت نوسانی و همواره رو به افزایش است، نرخ تمامی محصولات فقط ۴۸ ساعت اعتبار دارد و به همین جهت هم شماره تماس مدیر فروش کارخانه را قرار دادیم تا شما بتوانید با ارتباط گرفتن با ایشان استعلام به روز قیمت نمایید.

 

  1. کشمش آفتابی پلویی     کارتون ۹ کیلویی ۲۱۵۰۰۰ تومان
  2. کشمش تیزابی سلطانی      کارتون ۹ کیلویی ۲۳۵۰۰۰ تومان
  3. کشمش انگوری طلایی      کارتون ۹ کیلویی ۳۰۰۰۰۰ تومان
  4. کشمش سبز و طلایی قلمی     به علت اتمام موجودی متاسفانه قیمتی برای این محصول وجود ندارد.
  5. کشمش فله آفتاب خشک بیدانه و البته پاک شده در گونی      کیلویی ۲۰۰۰۰ تومان
  6. کشمش فله آفتاب خشک عسگری دانه دار و پاک شده     کیلویی ۱۸۰۰۰ تومان
  7. کشمش مویز سیاه ازبک       کیلویی ۱۱۸۰۰۰ تومان
قیمت انواع کشمش در این مرکز از آنجایی که بدون واسطه به دستتان می رسد لذا نرخ ارزانی خواهد داشت.

فروش انواع کشمش

فروش انواع کشمش تولیدی مناطق مختلف ایران

در کشورمان مناطق زیادی هستند که انگور و به دنبال آن کشمش تولید می کنند، اما مناطق مهم تولید کشمش در ایران عبارتند از:

  1. ملایر استان همدان
  2. تاکستان استان قزوین
  3. بناب و ملکان استان آذربایجان
  4. زنجان و ابهر استان زنجان
  5. کاشمر، خلیل آباد و قوچان استان خراسان رضوی
  6. بوانات و داراب استان فارس

محصولات تولیدی و فروش انواع کشمش این مجموعه نیز عموما از همین مناطق می باشد.

اما چون کارخانه در تاکستان واقع شده است درصد زیادی از محصولات ما از همین منطقه تامین می شود. در واقع باید گفت که این منطقه بهترین تولید کننده کشمش آفتابی و کشمش تیزابی در ایران است، بهترین کشمش سبز در ایران مربوط به کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی و بهترین کشمش طلایی انگوری ایران هم در استان آذربایجان شرقی و مناطقی نظیر بناب، ملکان و مراغه در حجم وسیع تولید می گردد

 

همانطور که در بالا به آن پرداخته شد مجموعه تولیدی کشمش آراد از محصولات خود تاکستان بهره‌مند می‌ گردد اما در مواردی که مشتری این مرکز به دنبال خرید محصولات مرغوب دیگری که در این منطقه تولید نمی شود باشد که می توان کشمش طلایی را نام برد، با هزینه شخصی بار از مناطق اشاره شده در بالا و از باغداران به صورت فله و در کیسه خریداری شده و در کارخانه آراد، کارهای فرآوری، شستشو و بسته بندی آن با بهترین کیفیت ممکن انجام می شود تا نیاز مشتری به این صورت تأمین گردد.

فروش انواع کشمش

 

فروش انواع کشمش در تهران

یکی از مناطقی که جزء بازارهای بزرگ کشورمان محسوب می شود و مشتریان زیادی در این شهر به دنبال خرید انواع کشمش درجه یک هستند، تهران و بازار معروف آن در مولوی می باشد که درصد قابل توجهی از مشتریان این مرکز هم در این شهر و این منطقه واقع شده اند.

 

همانطور که در بالا به آن پرداخته شد این مجموعه در تاکستان فعالیت دارد اما به سراسر ایران بار ارسال می‌کند. اما مشتریان تهرانی چگونه می توانند خرید خود را انجام دهند؟ آیا می شود به راحتی اعتماد نمود؟ در پایین توضیح این مورد را می توانید بخوانید.

 

زمانی که شما با مدیر فروش مجموعه ارتباط می گیرید علاوه بر استعلام‌ قیمت، حتما در یکی از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و واتساپ فیلم محصول مورد نظر خود را دریافت خواهید نمود و این تضمین به شما داده خواهد شد که بار ارسالی مطابق با همان فیلم می باشد اما حالا که محصول را پسندید چه از نظر قیمت و کیفیت، باید چه کنید؟

 

به سه صورت سفارش شما انجام خواهد شد:

  1. یا اینکه خریدتان به صورت حضوری خواهد بود یعنی به کارخانه یا انبار فله تشریف می آورید و پس از خرید بارگیری انجام می شود.
  2. یا اینکه حجم خریدتان بالاست یعنی حداقل  ۵۰۰ کیلو. در این صورت با وانت، نیسان و یا کامیونت بار برایتان ارسال می شود و زمانی که به درب انبارتان رسید و شما تحویل گرفتید تسویه می کنید.
  3. و یا اینکه حجم خریدتان پایین تر از میزان بالا می باشد که ممکن است ۱۰۰، ۲۰۰ و یا ۳۰۰ کیلو باشد که در این صورت باید از طریق اتوبوس برایتان ارسال شده و در میدان آزادی امکان دریافت آن را خواهید داشت. زمانی که بار را تحویل گرفتید محتویات بار را که می تواند کیسه ای و یا کارتونی باشد باز کرده و با آن فیلمی که ابتدا برایتان فرستاده شده مطابقت می دهید اگر مورد تایید بود، تسویه می کنید در غیر این صورت این کار را انجام نخواهید داد.

فروش انواع کشمش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما