خرید عمده کشمش پشت لیزر

خرید عمده کشمش پشت لیزر آفتابی و تیزابی در این مرکز به صورت کارتون شده و نیز کیسه ای انجام می گیرد و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را که برای تولید سرکه، تولید شیره کشمش، آبگیری، تولید الکل صنعتی و در قنادی برای تولید کیک و کلوچه مورد استفاده قرار می گیرد می توانند با مدیریت تماس بگیرند.

کشمش پشت لیزر آفتابی (بدون گوگرد و تیزاب و غوره)

کشمش پشت لیزر عمده

کشمش پشت لیزر به چه محصولی می گویند؟

در بین انواع میوه ها انگور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که درصد زیادی از محبوبیت این محصول به خاطر یکی از فرآورده‌های آن به نام کشمش بوده که خود این محصول در انواع و شکل های مختلفی در کشورمان تولید و فرآوری می گردد.

 

به صورت کلی در کشورهای پیشرفته اکثراً کارخانه‌ها کار خشک کردن انگور را با کمک دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌دهند اما در ایران کار خشک کردن انگور و تولید کشمش به عهده باغدار و کشاورز است که کارخانه دار بار را به صورت فله و با دم و شاخه از این عزیزان خریداری کرده و کارهای دم کنی، شستشو، روغن زنی و بسته بندی را روی آن انجام می دهند. محصولی که در خروجی خط تولید قرار می گیرد به عنوان کشمش درجه یک از آن یاد می‌شود که از آن برای صادرات استفاده میکنند و یا فروش در بازار داخلی.

 

یکی از دستگاه هایی که در خط تولید قرار دارد و از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است دستگاه سورتینگ لیزری می باشد که به نوعی اکثر کارخانه های ایرانی مجهز به این وسیله هستند. لیزر کشمش ها را درجه بندی می کند آن هم از نظر کیفی، اما محصولی که این دستگاه آن را به عنوان کشمش درجه دو و درجه سه کنار می‌زند را کشمش پشت لیزر می نامند که ممکن است آفتابی، تیزابی و یا مخلوطی از هر دوی آنها باشد.

کشمش پشت لیزر مخلوط تیزابی و آفتابی

خرید کشمش پشت لیزر

خرید انواع کشمش پشت لیزر

ابتدا این مورد را عنوان می‌کنیم که به کشمش پشت لیزر، ضایعات کشمش و یا کشمش سرکه ای نیز گفته می‌شود و از انواع این محصول دو نوع آن را در کارخانه تولید می‌کنیم که یکی محصول پشت لیزری آفتابی و دیگری مخلوط تیزابی و آفتابی می باشد.

 

این محصولات را می توانیم هم به صورت کارتون شده تحویلتان دهیم و هم اینکه در کیسه و گونی بسته بندی و ارسال می گردد که در این صورت و اگر بدون کارتون محصول را خریداری نمایید کیلویی ۱۰۰۰ تومان برایتان به صرفه تر خواهد بود چون در حال حاضر قیمت هر کارتون ۹ الی ۱۰ هزار تومان می باشد.

 

این محصولات را می توانید هم درب کارخانه که در تاکستان واقع شده است تحویل بگیرید و هم اینکه در هر جایی از ایران که باشید سفارش دهید که بار از طریق باربری اتوبوسی و کامیونی برایتان ارسال خواهد گردید که در این مواقع میزانی به عنوان بیعانه از شما دریافت می گردد و مابقی زمانی که رسید باربری برایتان ارسال میشود تسویه خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما