خرید عمده کشمش تیزابی در مشهد

خرید عمده کشمش تیزابی در مشهد از طریق این سایت ممکن شده است و مشتریانی که به دنبال تهیه این محصولات درب کارخانه هستند می توانند با شماره تماس هایی که در پایین قرار گرفته شده ارتباط بگیرند.

 

تیزابی گوگردی ⇓

کشمش تیزابی عمده

تولید کشمش تیزابی در ایران

از جمله محصولاتی که در کشورمان در حجم وسیعی تولید می گردد و مشتریان و شرکتهای تجاری و بازرگانی به دنبال تهیه آن برای بازار داخل یا صادراتی هستند کشمش تیزابی یا سلطانی بوده که این محصول در انواع بی دانه و دانه دار و نیز بدون گوگرد و گوگرد زده موجود می باشد.

 

کشمش تیزابی تقریباً در اکثر مناطق تولیدکننده انگور تولید می شود که شاخص ترین و پرحجم ترین این مناطق عبارتند از تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، زنجان و ابهر استان زنجان و قوچان و درگز استان خراسان.

 

بالاترین کیفیت محصول اشاره شده در ایران مربوط به تولیدات تاکستان است که طبیعتاً بالاترین قیمت هم مربوط به همین شهر بوده پس اگر شما به دنبال مرغوبیت و لوکس بودن بار هستید قطعاً باید از محصولات همین منطقه خرید خود را انجام دهید.

 

از جمله ویژگی‌ های کشمش اشاره شده این است که هم به صورت گوگرد زده خرید و فروش می گردد و هم گوگرد نزده که به آن کشمش خرمایی می گویند و رنگ قهوه ای تیره دارد. هر دو محصول اشاره شده هم در این مرکز و این مجموعه قابلیت تامین در حجم بسیار بالایی را خواهد داشت.

تیزابی بدون گوگرد (خرمایی) ⇓

خرید کشمش در مشهد

خرید انواع کشمش در مشهد

اینکه در مشهد باشید یا در هر شهر دیگری امکان این را دارید که با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی بگیرید و خرید انواع کشمش از جمله کشمش تیزابی را با قیمت درب کارخانه داشته باشید.

 

با وجود اینکه در شهر مشهد درصد قابل توجهی از کشمش های موجود در بازار از تولیدات همان قوچان و درگز هستند اما برخی از مشتریانی که با این مرکز تماس می‌گیرند به دنبال خرید کشمش تیزابی با کیفیت اعلام شده می باشند که همانطوری که در بالا عنوان شد محصول تاکستان در ایران بهترین است.

 

اگر قصد ثبت سفارش با این شرایط را دارید فقط به اندازه کرایه وسیله نقلیه از تاکستان تا مشهد از شما دریافت خواهد شد و زمانی که بار به درب انبارتان رسید در حضور راننده شرکت، بار را تحویل گرفته و تسویه خواهید نمود.

 

در حال حاضر که در اواخر مهر ۱۴۰۰ هستیم قیمت هر کارتون محصول تیزابی که به صورت ۸.۵ کیلو خالص می باشد آن هم در به کارخانه ۲۸۰ هزار تومان بوده که برای محصول خرمایی قیمت آن به ۲۵۵ هزار تومان می رسد و قطعاً این اطمینان را داشته باشید که امکان ارائه قیمت های پایین تر از این هم هست به شرط آنکه در کیفیت محصول دستکاری شود و میزانی از آن کاسته گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما