خرید عمده کشمش فله درجه ۳

مشتریان و خریداران انواع کشمش در ایران می توانند نیاز خود را به کشمش فله درجه ۳ برای رفع نیاز خود که می تواند تامین غذای دام و یا خوراک زنبور عسل، تولید الکل صنعتی و یا تهیه شیره و یا سرکه باشد با بهترین قیمت به صورت عمده و جزئی خرید نمایند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کشمش فله

انواع کشمش فله در ایران

کشمش درجه ۳ فله ای را می توانید هم از باغدار و یا از کارخانه خرید کنید.

این محصولات در کارخانه با نام کشمش پشت لیزری و یا ضایعات نیز گفته می شود که بدون دم و خاک و چوب می باشد اما اگر کشمش فله را می خواهید موجود در گونی و همراه با دم و شاخه می باشد.

انواع کشمش فله در ایران ممکن است درجه ۱، ۲ و یا ۳ باشند، این بستگی به میزان گوشت کشمش و نیز تمیز بودن و یا نبودن آن خواهد داشت.
عزیزانی هم ممکن است  که این محصولات را برای اینکه با نام و برند خودشان باشد به صورت عمده خرید کرده و به صورت دستمزدی در کارخانه به شستشو و بسته بندی آن بپردازند.
شما می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه نیاز خود را مطرح کنید تا ایشان برای شما بهترین بار را انتخاب و ثبت سفارش کنند.
ممکن است کشمش فله به همان صورت که خریداری شده به همان صورت هم مورد استفاده قرار گیرد که این بنا به نیاز مصرف کننده می باشد.

از بهترین تولید کنندگان محصولات فله در ایران که مشتریان مایلند آنها را به همان صورت مصرف کنند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تاکستان، شال، اسفرورین و نرجه استان قزوین
  • ملایر استان همدان
  • بوانات و دشمن زیاری استان فارس

خرید کشمش درجه ۳

قیمت عمده کشمش فله

از آنجایی که مناطق زیادی را در کشورمان داریم که به تولید انگور و انواع کشمش می پردازند که می توان به استان خراسان، فارس، قزوین، زنجان، همدان و استان آذربایجان اشاره نمود لذا مشتریان می توانند نیاز خود را از تمامی مناطقی که اشاره شد تامین نمایند.
قیمت هر محصولی بنا به کیفیتی که دارد و نیز دانه دار بودن و یا نبودن آن تفاوت خواهد داشت.
برای استعلام قیمت چه به صورت عمده و چه جزئی هم مشتریان می توانند از مسیرهای ارتباطی قرار گرفته شده در پایین صفحه استفاده نمایید.

اما برای اینکه در تاریخ ۹۹/۳/۲۴ به نرخ روز انواع کشمش پی ببرید در پایین به آن اشاره خواهیم کرد:

  1. کشمش ضایعاتی یا درجه ۳    کیلویی ۱۳۵۰۰ تومان
  2. کشمش فخری درجه ۲    کیلویی ۱۶۰۰۰ تومان
  3. کشمش عسکری درجه ۲    کیلویی ۱۶۰۰۰ تومان
  4. کشمش قرمز آفتابی بی هسته درجه ۲    کیلویی ۱۸۰۰۰ تومان
این محصولات ممکن است هم به صورت کارتونی بسته بندی و ارسال شود و هم کیسه ای که ما خرید کیسه ای این محصول را پیشنهاد می کنیم چون قیمت هر کارتون ۵۰۰۰ تومان است در صورتی که گونی و کیسه رایگان برایتان محاسبه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما