شرکت عرضه مویز قرمز

در این شرکت امکان خرید مویز قرمز و سیاه از تولیدات ایران و البته وادراتی که به صورت از تولید به مصرف عرضه می گردد، وجود دارد و مشترانی که این محصولات را یا برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی می خواهند باید با قسمت فروش کارخانه تماس بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

مویز قرمز آفتاب خشک ⇓

عرضه مویز قرمز

تولید مویز قرمز

مویز قرمز و مویز سیاه از جمله خشکبارهایی می‌باشند که به مانند کشمش از انگور تولید می گردد و همانگونه که کشمش را از چهار طریق تیزابی، آفتابی، سایه خشک و مکانیزه تولید می‌کنند محصول اشاره شده آن نیز دقیقاً به همین چهار طریق تولید خواهند کرد.

 

میزان مصرف مویز زمانی در کشور بسیار بالا بود ولی از شروع سال ۹۷ و آن اتفاقات تحریمی قیمت این نوع محصول که بیشتر جهت فروش در بازار داخلی کاربرد داشت تا صادرات آرام‌ آرام گران شد و تقریباً در حال حاضر قیمت آن چیزی بیش از ۴ برابر آن زمان اشاره شده رسیده است، به همین جهت عجیب نیست اگر بگوییم میزان مصرف محصول اشاره شده در کشورمان به یک سوم تبدیل شده است.

 

تقریباً تمام مناطق تولیدکننده انگور و کشمش محصول اشاره شده را دارند که ممکن است از حجم کم تولید آن را انجام دهند یا حجم قابل توجه. به عنوان مثال در بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی میزان تولید آن به شدت کم است بر عکس در استان فارس و منطقه دشمن زیاری و داراب در حجم بسیار زیادی محصول اشاره شده را تولید می کنند.

 

از طرفی باید این موضوع را هم عنوان کرد که انواع مویز هم به صورت فرآوری شده چه به صورت سنتی و چه صنعتی در کارتون و یا کیسه بسته بندی آن انجام می گیرد و چه به صورت فرآوری نشده یعنی دارای دم و شاخه آن که قطعاً در کیسه بسته بندی و فروش آن صورت خواهد گرفت. حال ببینید کدام مورد از موارد بالا به کارتان خواهد آمد.

مویز تیزابی گوگردی هسته دار ⇓

شرکت مویز قرمز

عرضه مویز فله و فرآوری شده

از جمله مویزهای رنگ قرمزی که در ایران تولید می‌شود می‌توان به مویز فخری، مویز بش، مویز دشمن زیاری، مویز رطبی اشاره نمود که همگی هسته دار و دانه دار می باشد اما به صورت کلی چیزی به نام مویز قرمز بدون هسته نداریم.

 

در ایران تولید مویز سیاه هم هسته دار آن انجام می‌شود و هم بدون هسته آن که البته مشتری بدون هسته بیشتر بوده ولی میزان تولید آن در ایران بسیار کم است که برای جبران این کمبود موجودی، اقدام به واردات آن از دو کشور ازبکستان و افغانستان به عنوان قطب تولید محصول اشاره شده در دنیا می کنند.

 

انواع مویز قرمز که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه امکان خرید آن وجود داشته و مشتری می تواند هم درب کارخانه و هم به صورت غیر حضوری و سفارش اینترنتی تهیه آنها را انجام دهد.

 

اگر به دنبال خرید کارتونی محصولات اشاره شده هستید که کاملاً فرآوری‌ شده هم باید باشد به صورت ۱۰ کیلو خالص این کار انجام می گیرد در غیر این صورت اگر قصد خرید کیسه ای آن را دارید بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو بسته بندی آن انجام خواهد گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما