خرید عمده کشمش آفتابی قزوین

امکان خرید عمده کشمش آفتابی تاکستان قزوین که از بهترین کشمش های آفتاب خشک ایران محسوب می شود در کارخانه تولید و بسته بندی کشمش آراد مهیا بوده و مشتریان می توانند این محصولات را به صورت فله ای و در کیسه و یا فرآوری شده در کارتون خریداری نمایند.

خرید کشمش آفتابی

کشمش آفتابی تاکستان قزوین

کشمش آفتابی در ایران در مقیاس بالایی تولید می شود و منطقه تاکستان استان قزوین بهترین کیفیت آن را تولید می‌کند. علاوه بر اینکه محصولات باغدار این منطقه کیفیت قابل ملاحظه‌ای دارد، کارخانه های کشمش این منطقه نیز با وسواس بالایی این محصول را فرآوری می‌کنند محصولی که به آن کشمش پلویی می گویند.

 

هیچ منطقه‌ای در ایران حتی ملایر به کیفیت محصول تاکستان نمی‌رسد و هر وقت مشتری با این مجموعه ارتباط می‌گیرد به آن می‌گویند که اگر دنبال بار قیمت ارزان می گردید از تولیدات و کشمش ملایر خریداری کنید که ممکن است رنگ ها در آن مخلوط و یا غوره نیز در آن موجود باشد، اما اگر بار باکیفیت می‌خواهید قطعاً کشمش تاکستان را انتخاب خواهید کرد.

 

نوع بسته بندی این محصولات که بیشتر برای بازار داخل مورد استفاده قرار می گیرد تا بحث صادرات به صورت کارتونی و ۳ لایه و نیز ۹ کیلویی می باشد که ۸٫۵ کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون محاسبه می شود که حدود ۲۰ کارخانه در این منطقه کار فرآوری انواع کشمش را انجام می دهند.

کشمش آفتابی عمده

خرید کشمش با بهترین قیمت

شما در این مرکز مستقیماً با واحد فروش کارخانه ارتباط می‌گیرید و سفارش خود را یا حضوری درب کارخانه و یا غیر حضوری در هر شهری از ایران که هستید انجام می دهید. به همین علت شما با بهترین قیمت، انواع کشمش را خریداری می کنید که محصول آفتابی و پلویی یکی از همین ها می باشد.

 

در کنار کشمش آفتابی و کشمش پلویی محصولات دیگری نظیر کشمش طلایی برای صادرات، کشمش تیزابی برای فروش داخل و صادرات، کشمش خرمایی، مویز سیاه و مویز قرمز، شیره کشمش و انواع کشمش فله ای و یا در کیسه که ارگانیک محسوب می شوند را می توانید علاوه بر استعلام قیمت، خرید آنها را نیز انجام دهید.

 

اما در مورد کشمش آفتابی دو شکل عرضه آن وجود دارد که در پایین به آن اشاره می کنیم:

یا شما این محصول را به صورت فرآوری نشده و روغن نخورده در کیسه خریداری میکنید و یا اینکه به صورت فرآوری شده در کارتون ۹ کیلویی که در بالا توضیح داده شد که به آن کشمش پلویی می گویند خریداری خواهید کرد. قیمت این دو محصول طبیعتا متفاوت بوده و شما میتوانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش علاوه بر استعلام قیمت سفارش خود را نیز انجام بدهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما