بازار فروش کشمش زرد کاشمر به قیمت روز

فروش کشمش زرد و سبز کاشمر که قلمی و پیکامی می باشد به قیمت روز و ارزان تر از بازار در این مرکز که خود تولید و بسته بندی کننده انواع کشمش صادراتی و داخلی در کشورمان می باشد آغاز شده است و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه را دارند می توانند با قسمت عرضه کارخانه تماس حاصل نمایند.

فروش کشمش زرد

کشمش زرد و سبز کاشمر

اگر قرار باشد بزرگترین منطقه از نظر میزان حجم تولید کشمش را بعد از تاکستان قزوین و ملایر همدان نام ببریم قطعاً باید نام کاشمر و خلیل آباد استان خراسان را نیز اشاره کنیم که به صورت تخصصی در زمینه تولید کشمش زرد و سبز قلمی فعالیت می کنند.

 

کشمش زرد و سبز قلمی به نوعی در دنیا منحصر به فرد بوده و در انحصار تولید مناطقی که در بالا به آن اشاره کردیم می باشد هر چند ناتوانی مسئولین امر در زمینه نگهداشتن این محصول ایرانی کاملا مشهود بوده به طوری که در حال حاضر افغانستان نیز در زمینه تولید این محصول فعالیت می‌کند آن هم با خریدن بذر و اطلاعات مربوط به تولید این نوع کشمش ها.

 

محصولات نامبرده به وسیله تیزاب پس از چیده شدن انگور و زیر نور آفتاب خشک می شوند و به همه آنها گوگرد نیز می زنند حال ممکن است این میزان خیلی کم باشد که محصول تبدیل به سبز پررنگ شود و یا خیلی زیاد باشد که کاملاً زرد رنگ و طلایی خواهد شد.

فروش کشمش کاشمر

فروش انواع کشمش به قیمت روز

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت و در زمینه فرآوری و بسته‌بندی این محصولات که به صورت کارتونی نیز می باشد کار خود را انجام می‌دهد. لازم به ذکر است که منطقه تاکستان از تولید کننده های اصلی انواع کشمش از جمله کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش انگوری می باشد.

 

اما برای رفاه حال مشتریان خود که از ما قصد خرید کشمش زرد و کشمش سبز قلمی را دارند فروش این محصولات را نیز انجام می‌دهیم آن هم به قیمت روز. به این صورت که از باغداران استان خراسان بار را به صورت فله و در کیسه خریداری کرده و در کارخانه خود کارهای فرآوری را روی آن انجام می‌دهیم و به این صورت با برند و بسته‌بندی خود آنها را تحویل مشتریان درب کارخانه خواهیم داد.

 

نکته مهمی که وجود دارد این است که محصولات تاکستان برای بحث صادرات کاملاً بی دانه و بی هسته هستند اما محصولات استان خراسان اکثراً دانه دار و هسته دار بوده و شاید میزانی بی دانه در بین آنها قاطی شده باشد و نوع بسته بندی کشمش کاشمر به صورت ۳ و ۵ کیلویی می باشد اما کشمش تاکستان ۹ و ۱۰ کیلویی خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما