عرضه آنلاین کشمش در کشور

عرضه آنلاین و اینترنتی انواع کشمش بسته بندی شده کارتونی، سلفونی و کیسه ای در کشور از طریق مجموعه تولیدی کشمش آراد انجام می گیرد و مشتریانی که قصد خرید مستقیم این محصولات را دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

عرضه کشمش در کشور

انواع کشمش تولیدشده در این مرکز

مجموعه کشمش آراد که در تاکستان استان قزوین کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد محصولات خود را هم به صورت کیسه‌ ای که کارخانه نرفته است و هم به صورت بسته بندی شده که کاملاً فرآوری شده می باشد در کارتون پر می کند و این محصولات را به سراسر ایران ارسال خواهد کرد.

 

امکان خرید حضوری نیز برای مشتریان که حجم بالایی می‌خواهند فراهم بوده و این عزیزان می توانند با هماهنگ کردن با مدیر فروش کارخانه نسبت به این مورد هماهنگی لازم را انجام دهند. این مرکز علاوه بر این که در زمینه فروش در کشور فعالیت می کند در زمینه صادرات کشمش نیز بسیار فعال بوده و تاکنون محصولات خود را به کشورهای نظیر عمان، قطر، عربستان (به صورت غیرمستقیم)، گرجستان، ارمنستان، ترکیه و روسیه ارسال کرده است.

 

اما از محصولاتی که قابلیت فروش و عرضه آن به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری وجود دارد باید به موارد زیر اشاره کنیم.

  1. کشمش انگوری زرد
  2. کشمش تیزابی سلطانی
  3. کشمش پلویی آفتابی
  4. کشمش خرمایی
  5. انواع مویز ایرانی و وارداتی
  6. ضایعات کشمش
  7. و کشمش های آفتاب خشک و سایه خشک که به صورت کیسه ای ارسال می گردند.

عرضه آنلاین کشمش

عرضه آنلاین انواع کشمش

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد این مرکز قابلیت عرضه آنلاین و اینترنتی انواع کشمشی که در بالا به آن پرداختیم را نیز دارد به این صورت که شما با پرداخت میزانی به‌عنوان بیعانه سفارش خود را ثبت نموده و سپس وقتی که رسید باربری برایتان ارسال و یا اینکه اگر حجم خریدتان بالا بود با وانت و کامیونت بار به سمتتان ارسال گردید تسویه خواهید نمود.

 

اگر کشمش را به صورت کیسه‌ای بخواهید در کیسه های ۲۰ الی ۴۰ کیلویی بسته‌بندی آن انجام می‌شود و اگر به صورت کارتونی که فرآوری شده نیز می‌باشد و کاملا تمیز است بخواهید آن را در کارتون های ۹ کیلویی برای بازار داخلی و کارتون های ۱۰ کیلویی برای صادرات بسته بندی می کنیم.

 

نکته بسیار مهمی که وجود دارد که در قالب دو مورد به آن اشاره می کنیم عبارتند از:

  1. اعتبار تمامی قیمت ها فقط ۴۸ ساعت است که دلیل آن هم کاملا مشخص است.
  2. از آنجایی که بازار نوسان بالایی دارد کارخانه‌ای اگر هوش تجاری داشته باشد بار را در حجم بالا دپو نمی کند به همین جهت اگر خریدتان در حجم بالا است حتماً از شما بیعانه دریافت خواهد گردید و به این صورت پس از آماده سازی بار و زمانی که به سمتتان ارسال شد و ممکن است بین ۷ تا ۱۰ روز طول بکشد تسویه می کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما