آخرین قیمت کشمش طبیعی شیرین

جهت دریافت آخرین قیمت کشمش طبیعی با درصد قند بالا و شیرین مشتری می تواند مستقیما با واحد فروش کارخانه ارتباط گرفته و علاوه بر انجام این کار نسبت به خرید و قبت سفارش اقدام نماید و این محصولات را یا به صورت حضوری و یا غیر حضوری و درب کارخانه تحویل بگیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

کشمش طبیعی آفتاب خشک⇓

قیمت کشمش شیرین

کشمش طبیعی چگونه محصولیست؟

کشمش طبیعی هم یکی از انواع محصولات می باشد که در ایران خرید و فروش شده و مشتریان خاص خود را دارد اما منظور از این محصول چیست و به چه نوع کشمشی، طبیعی می گویند؟

 

اینکه در تولید کشمش یا بهتر بگوییم تبدیل انگور به کشمش از ماده و یا مایع شیمیایی و غیر طبیعی نظیر تیزاب استفاده نشود و در ادامه یعنی پس از فرآوری هم از محصولاتی نظیر دود گوگرد و یا حتی پارافین خوراکی استفاده نگردد به محصول حاصل، کشمش طبیعی می گویند.

 

برخی از مشتریان با این مجموعه تماس می‌گیرند و قصد خرید این محصول را دارند و دوست دارند هیچ کدام از مواردی که در بالا به آن پرداخته شد به محصولی که قصد خرید آن را دارند زده نشود که عموما این محصولات باید دارای درصد قند بالا و شیرین باشند.

 

به صورت کلی به کشمش آفتاب خشک و کشمش سایه خشک که شرایط بالا بر روی آن اعمال شود، کشمش طبیعی می گویند و خریداران نیز به دنبال خریدن این نوع محصول می باشد که عموماً در کیسه و گونی بسته بندی شده و برای مشتری ارسال می گردد.

کشمش پلویی بدون روغن پارافین⇓

کشمش طبیعی شیرین

 

قیمت کشمش طبیعی

باید توجه داشت محصول طبیعی که در بالا به آن پرداخته شد ممکن است هم به صورت فله ای که دارای دم و شاخه و خاک است عرضه گردد و مشتری به دنبال آن باشد یا اینکه بگوید لطفاً به صورت سنتی توسط کارگر، کار تمیز شدن آن انجام گیرد یعنی مکانیزه انجام نشود که این کار هم ممکن بوده و برای برخی از مشتریان این مرکز به همین صورت ارسال این محصولات انجام می گیرد.

 

قبل از اینکه قیمت این محصولات را بگوییم باید این مورد را هم در نظر بگیرید وقتی که به عنوان مثال کشمش آفتابی وارد خط تولید کارخانه می شود تا تبدیل به یک محصول درجه یک که به آن هم کشمش پلویی می گویند شود، حالتی وجود دارد که به این محصول یعنی پلویی، روغن پارافین نزنند یعنی فقط شسته شود که گاهی اوقات مشتری به دنبال خرید این نوع محصول است یعنی باری کاملا تمیز شده، شسته شده، بدون دم، درجه یک و گوشتی که روغن پارافین خوراکی به آن زده نشده است.

 

با توجه به اینکه در حال حاضر که در اوایل شهریور ۱۴۰۰ هستیم قیمت محصول بالا به صورت تمیز شده سنتی که فقط دارای دم و گوشت کشمش باشد کیلویی ۲۰ هزار تومان عرضه می گردد و اگر پلویی که به آن روغن پارافین نزدند باشد کیلویی ۲۸ هزار تومان خواهد بود. کشمش سایه خشک هم که در حال حاضر اصلاً موجود نیست که تقریباً تا یک ماه دیگر آن محصول هم موجود خواهد شد و امکان قیمت دهی وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما