پیش بینی جناب مصطفی عینی برای قیمت کشمش در ۱۴۰۲

جناب آقای مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد و عضو هیئت مدیره این شرکت پیش بینی خود را برای قیمت کشمش در سال ۱۴۰۲ به شرح زیر اعلام می‌دارد. لازم به ذکر است که بدانید این صرفاً یک پیش‌ بینی است و تا زمانی که وضعیت موجودی انواع کشمش تاکستان یا ملایر به عنوان تولیدکنندگان اصلی این محصولات در ایران که عموماً در شهریورماه مشخص می‌شود تعیین نگردد هیچ نظر قطعی نمی‌توان در مورد قیمت نهایی کشمش داد.

برای اطلاع از قیمت روز کشمش انگوری ملکان با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

مصطفی عینی کیست؟

مصطفی عینی مدیر فروش یکی از تولیدکنندگان کشمش در شهر تاکستان استان قزوین می‌ باشد که سال‌ ها پیش و قبل از اینکه خیلی‌ها به فکر تبلیغات در فضای مجازی باشند کار خود را با احداث سایت‌های متعدد و فعالیت در تلگرام و اینستاگرام آغاز کرد و در حال حاضر یکی از افراد صاحب نظر در مورد انواع کشمش ایرانی می‌ باشد و تماس‌های متعددی که از سراسر دنیا و داخل کشور با ایشان می‌شود مؤید این موضوع می‌باشد.

برای اطلاع از فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه با ما تماس بگیرید.

ایشان علاوه بر سمت مدیریت فروش کارخانه، عضو هیئت مدیره مجموعه نیز بوده و همین موضوع باعث می‌گردد نظر ایشان به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره، نظر نهایی باشد و اگر شما با ایشان به توافق برسید در هر زمینه‌ای، می‌ توانید به ثبت سفارش اقدام نمایید بی آنکه از شخص دیگری استعلام نظر گرفته شود.

پاسخگو بودن ایشان چه به صورت تلفنی و چه در شبکه‌های اجتماعی اطمینان خاطر را به مشتری می‌دهد که با شخصی کار می‌کند که مسلط به حرفه خود بوده و تماس‌های مکرری که تاجران و شرکت‌های بازرگانی از جمله باغداران با ایشان می‌ شود و برای مشاوره این اتفاق می‌افتد این موضوع را اثبات می‌کند که اولین نفری که در ایران به ذهن و فکرشان می‌ رسد که تماس بگیرند و اطلاعات درست دریافت کنند ایشان می‌باشد.

متاسفانه خیلی از کارخانه داران ایرانی نه سواد تجارت دارند و نه اینکه می‌توانند با مشتری خود ارتباط بگیرند به همین جهت در این مجموعه سعی شده بر خلاف این جریان پیش برویم، حتی بارها شده که مشتری یا باغدار مشاوره‌ای در مورد محصول مورد نیاز خود دریافت کرده باشد بی آنکه چشم داشتی نسبت به خرید یا عدم خرید ایشان داشته باشیم و این ویژگی است که سعی شده در این سالیان دراز حفظ شود تا اسم ایشان به عنوان یک شخص پاسخگو در زمینه این محصول در کشورمان محفوظ بماند.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش مویز آفتاب خشک با کارشناس ما در ارتباط باشید.

مصطفی عینی کیست؟

میزان موجودی انواع کشمش در تابستان ۱۴۰۲

موضوع بسیار مهم در مورد تعیین قیمت انواع کشمش ایرانی به میزان موجودی این محصول که پروسه آن از اردیبهشت هر سال شروع می‌شود و تا ابتدای شهریورماه هم طول می‌کشد برمی‌گردد و چون نظارت مخصوصی برای این کار وجود ندارد اولین آیتم و عامل برای تعیین قیمت، میزان موجودی این محصولات می‌باشد.

با توجه به اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده و این منطقه به همراه ملایر استان همدان قطب تولید این محصولات در کشورمان شناخته می‌شود لذا قیمت کشمش ایرانی متاثر از قیمت این دو ناحیه از کشورمان می‌باشد چون دو منطقه اشاره شده تقریباً بیش از ۵۰ درصد تولید کشمش ایران را به خود اختصاص می‌دهد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

اما متاسفانه وضعیت موجودی کشمش تاکستان و ملایر در حال حاضر که در ابتدای مرداد ۱۴۰۲ هستیم خوب نیست و کمی از سال گذشته میزانش کمتر خواهد بود و با توجه به اینکه سال خوبی برای کشمش در فصل گذشته نداشتیم و قیمت برخی از محصولات حتی ۸۰ درصد هم افزایش پیدا کرد لذا فقط امیدواریم که امسال این اتفاق پیش نیاید چرا که با این شرایط اقتصادی کشور برای بازار داخل و امر صادرات با توجه به اینکه نرخ ارز افزایشی نداشته، نباید گران شود.

اما موضوع بسیار مهم این است چون میزان صادرات کشمش که عموماً یا کشمش انگوری صادر می‌گردد یا کشمش تیزابی در فصل گذشته خوب نبوده با اکثر باغدارانی که با آنها صحبت می‌کنیم میل به تولید کشمش آفتابی دارند محصولی که در سال گذشته حدود ۶۰ درصد از ابتدا تا انتهای آن رشد قیمت داشت و حاشیه سود مناسبی را برای حداقل دلالان به وجود آورد هر چند باید توجه داشته باشیم تولید این محصول ریسک‌های خاص خود را دارد و اگر طی خشک شدن انگور، باران بیاید ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری به محصول کشاورز وارد گردد.

میزان موجودی انواع کشمش در تابستان ۱۴۰۲

پیش بینی قیمت برای فصل جاری

ابتدا باید توجه کنید فصل کشمشی از مهر هر سال شروع می‌شود و تا پایان شهریور هر سال ادامه پیدا می‌کند پس اگر صحبتی هم در این مقاله می‌شود برای شروع فصل یعنی مهر ۱۴۰۲ به بعد خواهد بود که در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که آیا نرخ کشمش افزایشی خواهد بود یا اینکه کاهش پیدا می‌کند.

با توجه به میزان موجودی که در بالا هم به آن پرداخته شد که میزانش بالا هم نیست اگر هم قیمت بخواهد ابتدای فصل کاهش پیدا کند این میزان بسیار کم است لذا باید توجه داشته باشیم حداقل در شهرهایی مانند تاکستان و ملایر، چون مردم رو به تولید کشمش آفتابی می‌کنند قطعاً میزان این محصول که بسیار هم در کشورمان پرفروش است بالا خواهد رفت و همین بالا رفتن باعث می‌گردد که آن تنش‌های قیمتی را نباید داشته باشیم پس برای شروع فصل، قیمت این نوع کشمش را کاهشی پیش بینی می‌کنیم.

برای اطلاع از فروش کشمش در مشهد با ما تماس بگیرید.

از طرفی تولید کشمش تیزابی به عنوان دومین کشمش پرحجم از نظر تولید در کشورمان پایین خواهد آمد ولی با توجه به اینکه میزان بسیار زیادی از این کشمش صادراتی از سال گذشته باقی مانده لذا می‌توان این کمبود موجودی را جبران کرد اما باید توجه داشته باشید کشمش تیزابی که از فصل گذشته باقی مانده باشد قطعاً رنگ و رخ روشن نخواهد داشت و به جای اینکه رنگش قهوه‌ای روشن باشد چیزی بین قهوه ای روشن و تیره خواهد بود که همین مورد باعث افت کیفیت محصول اشاره خواهد شد. اگر نرخ ارز که در حال حاضر برای صادرات همان نرخ توافقی یا ارز بازار متشکل می‌باشد و در حال حاضر ۴۰ هزار تومان قیمت دارد ثابت بماند قیمت کشمش اشاره شده در ابتدای فصل باید کاهشی شود وگرنه امکان صادرات آن نیست. این موضوع برای کشمش انگوری طلایی هم قطعاً صدق می‌کند محصولی که رشد چشمگیری در فصل گذشته داشت و اگر امید به صادرات آن داشته باشید باید نرخ محصول کاهش قابل توجهی داشته باشد.

آخرین موضوعی که باقی می‌ماند این است که دولت باید نرخ ارز توافقی را برای صادرات بردارد و همان نرخ ارز آزاد را به عنوان مرجع محاسبه در نظر بگیرد. هرچند چند نرخی بودن ارز، باعث فسادهای مکرری می‌شود و برای بسیاری سود قابل توجهی خواهد داشت اما اگر می‌خواهیم مشکل صادرات این محصول حل شود و چرخ تولید بچرخد باید یک ارز برای صادرات این محصول در نظر گرفت تا همه تکلیف خود را بدانند.

پیش بینی قیمت برای فصل جاری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما