کشمش پلویی قرمز | فروش در آمل

یکی از انواع کشمشی که در بازار داخل بسیار پرفروش است کشمش پلویی قرمز بوده که فروش این نوع محصول را در قالب کارتون ۹ کیلویی مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر آمل و بابل با قیمتی بسیار مناسب نسبت به سایر کارخانه‌ های تاکستان انجام می‌ دهد.

برای اطلاع از قیمت روز کشمش انگوری ملکان با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش پلویی

محصولی که در کشورمان در حجم وسیعی تولید می‌ شود و برخلاف تصور مردم که این نوع کشمش یک محصول می‌ باشد به این صورت نیست بلکه دربرگیرنده ۴ نوع کشمش مختلف می‌ باشد محصولاتی که در رنگ‌ های طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و قرمز موجود بوده و برخی از آنها جهت فروش در بازار داخل، برخی جهت صادرات و برخی امکان فروش را در هر دو بازار مختلف در اختیار دارند.

برای اطلاع از قیمت کشمش ضایعاتی درجه 3 با ما تماس بگیرید.

محصول پلویی طلایی در واقع همان کشمش انگوری طلایی می‌ باشد محصولی که فقط برای صادرات استفاده می‌ شود و به علت میزان گوگردزنی بالا به این رنگ در می‌ آید محصول کهربایی روشن و تیره در واقع همان کشمش تیزابی و خرمایی می‌ باشند که این محصول هم جهت فروش در بازار داخل استفاده می‌ شود و هم جهت صادرات. در این محصول هم از مایع تیزاب استفاده می‌ شود هم از دود گوگرد اما میزان گوگردزنی نسبت به محصول طلایی کمی پایین‌ تر است. اما در انتها محصول پلویی قرمز که در واقع همان پلویی آفتابی است محصولی که فقط جهت فروش در بازار داخل مورد استفاده قرار می‌ گیرد چون در آن از مایع تیزاب یا دود گوگرد که حکم ماده نگهدارنده آن را دارند استفاده نمی‌ شود و در استان‌ های تهران، البرز، گیلان، مازندران و گلستان بسیار پرفروش است.

جهت اطلاع از قیمت جهانی کشمش تیزابی ملایر و تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

کشمش پلویی باید به صورت بدون هسته یا بدون دانه باشد و در خط تولید کارخانه به صورت میانگین سایز آن ۸ و ۹ میل تعریف می‌ گردد که سایز بالاتر از این را کشمش خوراکی و سایز پایین‌ تر از آن را کشمش قنادی می‌ گویند. لازم به ذکر است که بدانید در مورد محصول پلویی طلایی باید اشاره کرد که دیگر سرند خاص انجام نمی‌ شود و مخلوطی از سایزهای ۷، ۸، ۹ و ۱۰ و حتی ۱۱ میل درون کارتون جای می‌ گیرند کشمشی که مناسب برای صادرات به کشورهای عربی است چون علاقه زیادی به رنگ زرد یا طلایی انواع کشمش دارند.

محصول پلویی قرمز ⇓

کشمش پلویی

کشمش پلویی قرمز

اما برسیم به محصول پلویی قرمز رنگ، کشمشی که به آن پلویی آفتابی هم گفته می‌ شود و جهت تولید کیک و کلوچه و شیرینی و طبخ در کنار برنج و نیز استفاده در سالاد به وفور از آن استفاده می‌ گردد و در نیمه شمالی کشورمان بسیار پرفروش است و در نیمه جنوبی کشورمان بیشتر از نمونه تیزابی استفاده می‌ کنند. در واقع این کشمش بوجاری و فرآوری شده کشمش آفتابی در خط تولید کارخانه‌ های این محصولات می‌ باشد یعنی آن محصولی را که باغدار و کشاورز از انگور به کشمش تبدیل می کند دارای دم، شاخه و ضایعات بوده به کارخانه‌ ها آن را می‌ فروشند و این مراکز کار شستشو و دم گیری و سورت کردن را روی آن انجام داده و در قالب بسته‌ بندی ۹ کیلویی در بازار عرضه می‌ کنند.

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن قرار دارید و این مقاله را می‌ خوانید یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش پلویی است که در بالا به آن اشاره شد و به واقع کیفیتی بسیار بالا نسبت به سایر برندهای تاکستان دارد که به راحتی این موضوع را می‌ توانیم ثابت کنیم آن هم با قرار دادن دو کشمش در کنار یکدیگر موضوعی که مشتریان ما به خوبی روی آن واقفند.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

کشمش اشاره شده در قالب بسته‌ بندی ۹ کیلویی در بازار عرضه می‌ گردد به این صورت که نیم کیلو وزن کارتون و هشت و نیم کیلو کشمش می‌ باشد و این کارخانه ۴ برند با چهار نوع بسته‌ بندی مختلف در اختیار داشته که تحت هیچ عنوانی به مشتری یا خریداری در هر شهری که یکی از برندهای این کارخانه را در آن شهر یا منطقه جا انداخت، آن برند را به شخص دیگری نخواهیم فروخت و از برند یا بسته‌ بندی دیگری استفاده می‌ کنیم.

تبدیل انگور به کشمش به صورت آفتابی ⇓

کشمش پلویی قرمز

فروش کشمش پلویی در آمل

آمل یکی از شهرهای استان مازندران می‌ باشد که خرید و فروش کشمش در آن بسیار انجام می‌ گیرد و مراکز پخش بسیار قوی در این شهر فعالیت می‌ کنند که یکی از خریدهای آنها همین محصول کشمش پلویی قرمز می‌ باشد و سعی این مجموعه نیز جا انداختن و کار کردن در حجم وسیع در این شهر بوده و سال‌ هاست با قیمتی رقابتی و کیفیتی بالاتر از برندهایی نظیر صداقت یا صراف را در این شهر به مشتریان ارزانی می‌ داریم تا دست مشتری یا بنکدار برای فروش با حاشیه سود مناسب‌ تر، باز باشد.

شما در این مجموعه می‌ توانید به صورت مستقیم با مدیر فروش این کارخانه جناب آقای عینی ارتباط بگیرید امکانی که تقریباً در هیچ کدام از کارخانه‌ ها یا پیج‌ های اینستاگرامی و سایت‌ های مجازی برایتان مهیا نیست و شما یا با دلال و واسطه وارد معامله می‌ شوید یا اینکه اگر با کارخانه‌ ای هم وارد معامله شوید به سختی پاسخی درست دریافت می کنید زیرا این مراکز همه چیز را به خرید حضوری و درب کارخانه ارجاع می‌ دهند. این مجموعه حتی سابقه فروش آن هم در حجم بالا به کشورهایی را داشته که حتی یک بار هم خریدار در آن طرف مرز کارخانه را ندیده است دیگر چه برسد به فروش در بازار داخل. هرچند امکان خرید حضوری برای تمامی مشتریان چه در داخل و چه در خارج محفوظ است.

جهت استعلام قیمت کشمش آفتابی خشک با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

در حال حاضر که در انتهای سال ۱۴۰۲ هستیم قیمت هر کارتون کشمش پلویی آفتابی یک ماهه یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان خواهد بود و برندهایی نظیر صراف یا پاک با کیفیتی پایین‌ تر از تولیدات ما آنها را یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان فاکتور می‌ کنند، دیگر می‌ ماند قدرت و توانایی شما در فروش که به چه میزان می‌ توانید روی برند این کارخانه فعالیت داشته باشید و حاشیه سود خودتان را بالا ببرید، در ضمن ابتدا شماره حساب مشتری استعلام می‌ گردد و اگر بانک به ما اوکی داد امکان همکاری از طرف ما وجود خواهد داشت.

محصول آفتاب خشک که ماده اولیه کارخانه ها برای تولید کشمش پلویی می باشد. ⇓

فروش کشمش پلویی در آمل

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما