کشمش آفتابی برای عرق | بهترین کشمش آبگیری

یکی از موارد مصرف کشمش در ایران برای تولید عرق و موارد آبگیری می‌ باشد که بهترین کشمش که می‌ توان از آن برای این موارد استفاده نمود کشمش آفتابی نام دارد، هرچند موارد بیشتری دیگری هم هست که در پایین مقاله به آن کامل خواهیم پرداخت.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

کشمش آبگیری برای تولید عرق

از قرن‌ ها پیش، از کشمش برای تولید الکل چه به صورت خوراکی و چه به صورت صنعتی استفاده می‌ کردند و این موضوع در تمامی کشورهای دنیا مرسوم است که طبیعتاً در کشورمان هم به عنوان یکی از اصلی‌ ترین تولیدکنندگان کشمش باید بگوییم از آن برای موارد آبگیری و تولید عرق هم استفاده می‌ شود. این محصولات که باید به صورت کلی به صورت طبیعی خشک شده باشند و از تیزاب و یا روغن پارافین و نیز گوگرد استفاده نشده باشد در کشورمان در حجم وسیعی تولید می‌ شود و این محصولات را در قالب کشمش فله‌ ای یعنی محصولی که بوجاری نشده و درون کیسه و گونی می‌ باشد در بازار عرضه می‌ گردد.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

به صورت کلی فقط از کشمش آفتابی و پاره‌ ای مواقع از کشمش سایه خشک برای تولید موارد اشاره شده استفاده می‌ گردد اما توجه داشته باشید که در برخی از اوقات مشتری به دنبال خرید بار ارزان است که می‌ تواند از کشمش تیزابی بدون گوگرد که به آن خرمایی می‌ گویند هم استفاده کند طبیعتاً عیار محصول اشاره شده به علت مایع تیزاب، کمتر از نمونه آفتاب خشک یا سایه خشک خواهد بود به همین جهت هم هست که قیمت محصولات اشاره شده بالاتر از کشمش هایی است که در آنها از مایع تیزاب استفاده شده است.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش مویز آفتاب خشک با کارشناس ما در ارتباط باشید.

به صورت کلی باید توجه داشته باشید وظیفه باغدار و کشاورز است که انگور را تبدیل به کشمش کند حال یا به صورت آفتاب خشک یا سایه خشک و یا استفاده از مایع تیزاب و سپس در آفتاب یا در سایه قرار دادن، اما به ندرت این محصولات را خودشان به فروش می‌ رسانند و به صورت کلی یا به دلال می‌ دهند یا به کارخانه‌ دار که مجموعه تولیدی کشمش آراد یک واحد تولیدی و بسته‌ بندی انواع کشمش در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین است که باغداران و کشاورزان محصول را به صورت فله‌ ای به این کارخانه هم می‌ فروشند و اگر قرار باشد ما  برای مصارف آبگیری آنها را عرضه کنیم باید قبل از مرحله بوجاری فروش آنها صورت گیرد.

محصول لوکس آفتابی کاملا تمیزشده و بدون دانه ⇓

کشمش آبگیری برای تولید عرق

کشمش آبگیری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

خیلی از مشتریان وقتی که با این مجموعه تماس می‌ گیرند می‌ گویند که کشمش آبگیری باید چه ویژگی‌ هایی داشته باشد اولاً باید این موضوع گفته شود این مجموعه نه تولیدکننده موارد آبگیری است و نه قطعاً مصرف کننده آن و صرفاً کشمشی دارد و آن را به فروش می‌ رساند پس تخصص تولید موارد آبگیری برای عرق را قطعاً نخواهد داشت اما هر محصولی باید یک سری آیتم‌ هایی داشته باشد با دارا بودن آن آیتم‌ ها می‌ توان روی آن نرخ گذاری نمود برای اینکه این موضوع باز شود در پایین بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

برای اطلاع از فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه با ما تماس بگیرید.

  • مهمترین ویژگی برای اینکه بدانیم و بفهمیم یک کشمش آیا مناسب آبگیری هست یا نه این است که دقیقاً بدانیم میزان قند آن در چه سطحی قرار دارد، هر چقدر قند محصول بالاتر باشد قیمت آن بالاتر خواهد رفت به عنوان مثال کشمش تاکستان استان قزوین بالاترین درصد قند را در میان تمامی تولیدات کشمش ایرانی به خود اختصاص می‌ دهد پس باید طبیعتاً قیمت آن هم بالاتر باشد.
  • موضوع بعدی همانی است که در بالا هم به آن پرداخته شد یعنی باید محصول به صورت طبیعی خشک شده باشد یا آفتاب خشک باشد یا سایه خشک تا خدای نکرده پس از تولید آن مواردی که برای آبگیری در نظر دارید نه اتفاقی برای کسی پیش بیاید و اینکه خروجی بار سطحش پایین نیاید.
  • موضوع دیگر این است که مشتریان بیشتر به دنبال خرید کشمشی هستند که بدون هسته باشد و هسته آن باعث تلخی در خروجی کار خواهد شد و یا حتی اینکه عیار و درصد الکل خروجی عرق کشمش پایین خواهد آمد به همین جهت هم هست که نمونه بدون هسته قیمتی بالاتر از نمونه هسته‌ دار دارد.
  • و در انتها کشمش هر چقدر تمیزتر و بدون دم و شاخه باشد عیار بالاتری خواهد داشت به همین جهت هم هست که مشتریان وقتی که با این مجموعه برای خرید کشمش آبگیری تماس می‌ گیرند می‌ گویند اگر امکان دارد این محصول را به صورت تمیزشده و بدون دم و شاخه به ما تحویل بدهید.

در کاشمر این نوع کشمش برای آبگیری به فروش می رسد که عیار پایینی دارد و به آن گله می گویند. ⇓

کشمش آبگیری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

قیمت و خرید کشمش آبگیری

مجموعه تولیدی کشمش آراد به عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش البته انواعی که قلمی یا کشیده نیستند چرا چون در کاشمر و خلیل آباد این محصولات کشیده را می‌ یابید اما در این منطقه و مناطق دیگری نظیر ابهر، زنجان، ملایر، بناب و ملکان شکل بارها به صورت تقریباً گرد و بیضی شکل می‌ باشد محصولاتی که در خط تولید کارخانه فرآوری می‌ شوند و خروجی محصول را کشمش پلویی می‌ گویند.

برای استعلام قیمت روز کشمش آفتابی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

محصولات اشاره شده در قالب کیسه و گونی به سراسر ایران ارسال می‌ شود و مشتری حتی می‌ تواند به صورت حضوری درب کارخانه اقدام به خرید داشته باشد در حال حاضر که در اوایل مهر ۱۴۰۲ هستیم قیمت کشمش آفتابی در بالاترین کیفیت ممکن به صورت کاملاً تمیزشده بدون هسته در نمونه شسته نشده حاوی پکتین، کیلویی ۷۳ هزار تومان و اگر نمونه شسته شده آن را بخواهید کیلویی ۶۸ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود که این محصولات به صورت کیسه و گونی ارسال می‌ گردد نه کارتونی، چون قیمت هر یک کارتون ۱۵ هزار تومان است و درون آن ۱۰ کیلو کشمش قرار می‌ گیرد پس کیلویی ۱۵۰۰ تومان به نرخ کلی اضافه خواهد شد.

محصولات آبگیری دیگری نظیر فخری و عسکری هسته‌ دار هم موجود است که انتخاب دوم خیلی از مشتریان می‌ باشد این محصولات به صورت تمیزشده به ترتیب کیلویی ۶۲ و ۶۵ هزار تومان فاکتور می‌ شوند محصولاتی که آفتاب خشک هستند، اما درصد قند کمتری نسبت به نمونه بی دانه که در بالا به آن پرداخته شد دارند.

محصول آفتابی شسته شده که به آن پشت لیزری آفتابی می گویند. ⇓

قیمت و خرید کشمش آبگیری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما