کشمش آبگیری دیوار | خرید و دریافت قیمت

یکی از مصارف انواع کشمش برای موارد آبگیری است که برخی از مردم در سایت دیوار به دنبال خرید و دریافت قیمت آن هستند که در ادامه می‌ پردازیم آیا خرید به این صورت برای مشتری توجیه دارد یا خیر.

برای اطلاع از قیمت کشمش ضایعاتی درجه 3 با ما تماس بگیرید.

کشمش آبگیری

اگر از کشمش برای تولید الکل، سرکه یا شیره کشمش استفاده شود به محصول اشاره شده کشمش آبگیری می‌ گویند که البته بیشترین مورد استفاده مردم همان تولید الکل است حال یا به صورت خوراکی یا به صورت صنعتی و مشتریان بسیاری از سراسر ایران برای خرید این نوع محصول به دنبال مراکزی هستند که بتواند آنها را تامین کند یکی از آنها سایت دیوار می‌ باشد حال در هر شهری که ممکن است خریدار در آن سکونت یا فعالیت داشته باشد.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش مویز آفتاب خشک با کارشناس ما در ارتباط باشید.

اما باید توجه کنید کشمش آبگیری بر حالت‌ های مختلفی می‌ باشد که چند مورد آن را در پایین می‌ پردازیم:

  1. محصول کاملاً آفتاب خشک یا سایه خشک به صورت بدون هسته یا هسته‌ دار که اصطلاحاً پکتین دار است و ممکن است هم به صورت دستچین شده باغدار به فروش برسد و هم اینکه به صورت کاملاً تمیزنشده دارای دم و شاخه.
  2. محصول دیگر به آن پشت لیزری آفتابی گفته می‌ شود و در واقع بو جاری شده در خط تولید کارخانه است و توسط دستگاه سورتینگ به کنار زده می‌ شود که محصول حاصل ممکن است هم دارای غوره باشد و هم بدون غوره اما باید توجه داشته باشید که اگر ورود یک کشمش در کارخانه آفتاب خشک و سایه خشک باشد مناسب آبگیری خواهد بود.
  3. حالت بعدی کشمش تیزابی بدون گوگرد می‌ باشد چون شباهت بسیاری به کشمش آفتابی دارد و قیمت آن همیشه از نمونه آفتابی ارزان‌ تر است (حداقل تا قبل از مهر ۱۴۰۲ به این صورت بود) که در ادامه ممکن است به آن غوره آغشته شده به شیره شکر بزنند تا قیمت نهایی را پایین بیاورند و این نوع محصول برای آبگیری طی ۲ الی ۳ سال اخیر بسیار مرسوم شده است که در بازار انجام می‌ دهند و به نام کشمش آفتابی این محصول را به فروش می‌ رسانند.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

متاسفانه از مهر ۱۴۰۲ به بعد قیمت کشمش تیزابی یا خرمایی نسبت به آفتابی افزایش زیادی داشت و مورد سوم به ندرت در بازار یافت شود چون دیگر صرفه ندارد اما تا قبل از آن تولید محصول سوم با غوره حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد ارزان‌ تر از نمونه دوم بود.

نوع اول محصول آبگیری، دستچین شده آفتابی باغدار ⇓

کشمش آبگیری

کشمش آبگیری دیوار

اما علاوه بر کارخانه‌ ها، مراکز پخش، عرضه کنندگان اینترنتی، در سایت دیوار هم این نوع کشمش به فروش می‌ رسد اما در ادامه می‌ بینیم که آیا خرید از این مراکز می‌ تواند برایتان به صرفه باشد یا اصلاً توجیه دارد یا خیر.

بزرگترین مشکل و موردی که این سایت برای فروش محصولات خود دارد این است که هیچ وجهه‌ ای برای خرید و فروش مواد غذایی ندارد یعنی شما از سایت دیوار ممکن است خرید خود را انجام دهید اما محصولی که برایتان ارسال می‌ شود اگر به صورت غیرحضوری باشد تحت هیچ عنوانی همان نیست که تبلیغش گذاشته شده است اگر هم حضوری باشد نهایتاً همان مورد سوم را جایگزین مورد اول یا مورد دوم می‌ کنند و به مشتری آن را عرضه می‌ دارند.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

اما اگر شما از مجموعه‌ ای خرید محصول مورد نیاز خود را انجام دهید که تمامی حالات را برایتان بازگو کند یعنی بگوید کدام نوع کشمش آبگیری از نوع یک، نوع ۲ یا نوع ۳ است به راحتی می‌ توانید تصمیم بگیرید که کدام به کارتان خواهد آمد. بسیار پیش آمده مشتری وقتی که با این مجموعه برای خرید نوع سوم کشمش آبگیری که در بالا بیان شد تماس می‌ گیرد به او می‌ گوییم که آیا می‌ خواهد غوره آغشته شده به شیره شکر در میان محصولش مخلوط شود یا خیر، این وظیفه یک فروشنده است که محصولی را که قصد عرضه آن را دارد به خوبی و با دقت بالا شرح دهد تا تصمیم گیرنده به خوبی بتواند انتخاب کند کدام نوع کشمش به کارش خواهد آمد. موضوعی که در سایت‌ های نظیر دیوار اصلاً نظیرش را نخواهید دید و حتی بارها پیش آمده که مشتری پول را ریخته اما کشمشی اصلاً برایش ارسال نشده است.

نوع دوم محصول آبگیری، پشت لیزری آفتابی ⇓

کشمش آبگیری دیوار

خرید و قیمت کشمش آبگیری

اما مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهر تاکستان استان قزوین که برترین منطقه تولید کشمش آبگیری در ایران به علت میزان قند بسیار بالای محصولاتش است بوده و شما می‌ توانید هم به صورت حضوری درب کارخانه و هم غیرحضوری اقدام به ثبت سفارش اینترنتی داشته باشید و بار برایتان در هر شهری که باشید ارسال گردد که از بین سه محصولی که در بالا به آن پرداخته شد دو محصول اول را دارد، چون همانطور که در بالا هم به آن پرداخته تولید محصول سوم دیگر برای خریدار صرفه ندارد چون امسال قیمت کشمش تیزابی گران‌ تر از نوع آفتابی می‌ باشد.

شخص مدیر فروش همین کارخانه جناب آقای مصطفی عینی پاسخگوی مشتریان از سراسر ایران است و شما حتی می‌ توانید برای خرید حضوری با ایشان هماهنگی داشته باشید از طرفی امکان ثبت سفارش اینترنتی و غیرحضوری نیز با دریافت قیمت روز انواع کشمش آبگیری ممکن است که اگر محصولی که فیلم یا عکسش برای شما ارسال شد مورد تایید بود با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان را ثبت کنید و بار زمانی که تحویل باربری داده شده و رسیدش برایتان ارسال گردید اقدام به پرداخت وجه کامل خواهید کرد.

برای اطلاع از قیمت مویز فخری با ما تماس بگیرید.

شرایط خرید حضوری را به این جهت قرار داده‌ ایم تا خریدار خیالش از بابت اینکه با یک مرکز تولیدی وارد معامله می‌ شود راحت گردد متاسفانه کلاهبرداری‌ های بسیاری در پیج‌ های اینستاگرامی یا حتی همین سایت‌ های اینترنتی انجام می‌ گیرد چون شخص فروشنده، واسطه و دلال است و مشتری به خیال آنکه با یک مرکز تولیدی وارد معامله می‌ شود مبلغ را واریز می‌ کند ولی باری برایش ارسال نخواهد شد. در ادامه توجه داشته باشید کشمش آبگیری به صورت کلی در قالب بسته‌ بندی کیسه‌ ای در این مجموعه ارسال می‌ گردد که بین ۱۰ تا ۴۰ کیلو متغیر است و به ندرت پیش می‌ آید که این محصولات در قالب بسته‌ بندی کارتونی برای مشتری ارسال گردد مگر آنکه خریدار اصرار به انجام این کار داشته باشد که قطعاً برایش انجام خواهد شد.

نوع سوم محصول آبگیری، پشت لیزری خرمایی مخلوط شده به غوره آغشته شده به شیره شکر ⇓

خرید و قیمت کشمش آبگیری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما