مرکز فروش مویز سیاه و قرمز

مرکز فروش کشمش و مویز سیاه و قرمز در این سایت قرار دارد و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را به صورت بسته بندی شده و نیز فله ای و موجود در کیسه دارند با واحد فروش در ارتباط باشند.

فروش مویز سیاه

مویز سیاه و قرمز هسته دار و بی هسته

همانطور که ما کشمش سیاه و قرمز داریم در بین مویزها نیز وضعیت به همین صورت است یعنی هم ما مویز سیاه داریم و هم قرمز. از طرفی همانگونه که در کشمش ها محصول هسته دار و هم بی هسته داریم در زمینه ها مویز نیز به همین صورت است یعنی ما در کشورمان هم مویز هسته دار داریم و هم بی هسته.

 

با توجه به توضیحاتی که داده شد باید هم به این نتیجه رسید که مویز نوعی کشمش است خواص آن را در بر می‌گیرد اما کمی بیشتر. بهترین حالت مویز زمانی است که بیدانه باشد و رنگ آن به تیره رود یعنی هر چقدر رنگ آن تیره تر باشد بهتر است طبیعتاً این محصول با قیمتی بالاتر نیز نسبت به سایر محصولات عرضه خواهد شد.

 

در کشورمان مویز با همچنین ویژگیهای خیلی کم تولید می‌شود به همین جهت اقدام به وارد کردن محصولاتی از ازبکستان و افغانستان هم می‌کنند که ما آن را با نام مویز ازبک و مویز افغان در کشورمان می شناسیم. ما علاوه بر عرضه محصولات ایرانی اقدام به وارد کردن مویز هم می کنیم و با کیفیت عالی در اختیار مشتریان قرار خواهیم داد.

فروش مویز قرمز

فروش مویز عمده و جزئی

با وجود اینکه این مرکز خود کارخانه دار انواع کشمش و مویز است و روال اصلی آن هم فروش عمده می باشد اما امکان فروش جزئی نیز وجود دارد اما نه به اندازه ۲ کیلو یا ۵ کیلو، طبیعتاً یک کفی هم برای این موضوع وجود دارد که آن را وقتی که با مدیر فروش مرکز صحبت کردید به شما خواهد گفت.

 

به صورت کلی این محصولات به دو صورت عرضه و ارسال میشود:

  1. یا به صورت فله ای که در کیسه و گونی بوده که ممکن است تمیز شده و الک شده و یا الک نشده باشد.
  2. و نیز به صورت کارتون شده و کاملا فرآوری شده بدون دم و هیچگونه مورد اضافه ای نظیر چوب و شاخه.

 

هر کدام از محصولاتی که در بالا اشاره شد مشتریان خاص خود را دارد که این مرکز با توجه به امکان عرضه انواع مویز ایرانی از محصولات دشمن‌زیاری و داراب استان فارس و انواع مویز تاکستان و ملایر و نیز محصولاتی وارداتی ازبک و افغان در خدمت مشتریان خود خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما