قیمت کشمش فله آفتابی در تهران

اشخاصی که به دنبال خرید انواع کشمش فله هستند یا کارخانه دار می باشند که این محصولات را برای شستشو و بسته بندی می خواهند و یا اینکه برای واسطه گری قصد تامین این محصولات را دارند. انواع کشمش وقتی هنوز وارد کارخانه نشده باشد و با دم و خاک موجود می باشد به کشمش فله ای مشهور است. اما کشمش های آفتابی فله را برای فروش خشکباری نیز می خواهند . این محصولات را سنتی تمیز کرده تا فقط کشمش با دم موجود شود و به همان صورت به فروش می رسانند که این محصولات به علت اینکه هیچ ماده ای به آن زده نشده ارزش خوراکی بالایی دارد.

قیمت کشمش فله در تهران

مشتریان زیادی در تهران داریم که به دنبال تامین این محصول هستند که ما تولیدات تاکستان قزوین را پیشنهاد می کنیم که یکی از تولیدکننده های انواع کشمش در کشورمان می باشد و محصول آفتابی آن بسیار مرغوب می باشد. قیمت این محصولات هر ساله از شروع فصل یعنی اوایل مهرماه مشخص می شود و وقتی موجودی این محصولات با کمبود مواجه شود قطعا با افزایش قیمت همراه خواهد بود. شما می توانید به انبار ما واقع در تاکستان تشریف فرما شوید و پس از رویت جنس خرید خود را انجام دهید.

خرید کشمش فله آفتابی در تهران

اما عزیزانی که در تهران حضور دارند و می خواهند این محصولات را با قیمت خود تاکستان خریداری نمایند می توانند با ارتباط با مدیر فروش و سفارش دادن این محصولات از طریق ایشان بار خود را در تهران خریداری نمایند. سفارش کشمش شما با باربری به دستتان خواهد رسید و شما بدون کمترین صرف وقت و انرژی می توانید نیاز خود را تامین نمایید. چون خرید کشمش فله آفتابی برای شما از تولید به مصرف می باشد لذا تامین بار با این قیمت برایتان به صرفه خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما