فروش کشمش سبز تیزابی در تهران

کشمش های سبز ایران نیز به مانند انواع کشمش سلطانی از مایع تیزابی برای خشک کردن استفاده می کنند و به خاطر نوع انگور مورد استفاده در این نوع محصول هست که رنگ آن سبز می باشد. فروش این محصولات هم در بازار داخل و هم کشورهای وارد کننده انواع کشمش انجام می شود و از آنجایی که این کشمش به نوعی محصولی منحصر بفرد می باشد لذا از ارزش صادراتی بالایی برخوردار می باشد. در استان خراسان و مرکزی این نوع کشمش را برای عرضه در بازار فرآوری و بسته بندی می کنند.

کشمش های سبز در بازار تهران

این محصول در بازار تهران بسیار پرفروش می باشد و مشتریان زیادی در این شهر به دنبال خرید و فروش آن هستند. این نوع کشمش که به کشمش آجیلی نیز معروف می باشد در دو نوع گوگردی و اینکه از دود گوگرد استفاده شود تقسیم می شود. در سال ۹۶-۹۷ وضعیت موجودی این محصول بسیار بحرانی بود به طوریکه در نیمه دوم این سال عملا کشمش سبز در بازار موجود نبود و قیمت آن نیز به همین جهت تا ۲۵۰۰۰ تومان بالا رفت اما خوشبختانه در بهار سال ۹۷ باغداران از میزان خسارت کمی که به باغ های انگور وارد شد راضی بودند و این یعنی میزان تولید بالا.

فروش کشمش سبز در کارخانه

مشتریان این محصولات، کشمش سبز را هم برای صادرات می خواهند و هم فروش داخل. مشتریان صادراتی می توانند با حضور یافتن در کارخانه نسبت به خرید حضوری این محصولات اقدام کنند. شما ابتدا با راه های ارتباطی مدیر فروش مرکز تماس بگیرید و جهت استعلام قیمت و یا دریافت نمونه جنس اقدام نمایید اگر مورد تایید بود می توانید با هماهنگی کردن نسبت به جلسه ای در کارخانه برای تامین کشمش سبز اقدام کرده و این محصولات را برای فروش آماده و بسته بندی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما