قیمت کشمش فله آبگیری در بازار

قیمت کشمش آبگیری به صورت فله و بسته بندی شده در سایت بازار کشمش ایران که با عنوان برند کشمش آراد فعالیت می کند را می توانید استعلام نمایید و در صورت رضایت خرید خود را به صورت حضوری یا غیرحضوری انجام دهید.

قیمت کشمش آبگیری

روش های تولید کشمش در ایران

کشورمان در زمینه تولید انگور و فرآورده مهم آن یعنی کشمش در دنیا به ترتیب جزء ۱۰ کشور اول و ۳ کشور اول می باشد.
پس این حجم از تولید کشمش قطعا به روشهای متفاوتی نیز تولید خواهد شد.
از سالهای بسیار دور خشک کردن میوه به منظور تولید محصولی جدید مرسوم بوده است.
اما جالب است بدانید که کشمش در میان تمام این محصولات هم شاخص تر است و دارای خواص بیشتری می باشد.
اما به صورت کلی کشمش را به ۳ روش تولید می کنند:

  1. یا بلافاصله پس از چیدن بر روی زمین پهن می کنند تا نور خورشید آن را خشک کند که به آن کشمش آفتابی می کنند.
  2. یا همان موارد بالا را در سایه انجام می دهند که محصول حاصل کشمش سایه خشک می شود.
  3. و یا ابتدا با مایع تیزاب آغشته کرده و سپس بر روی زمین پهن می کنند تا با آفتاب خشک شود که به آن کشمش تیزابی می گویند. (فرق آن با مورد ۱ این است که در این روش کشمش طی ۵ روز تولید می شود برعکس مورد ۱ که ممکن است تا ۲۰ روز هم طول بکشد)

روش دیگری در دنیا برای تولید کشمش هم وجود دارد و آن این است که:

انگورها را درون وسیله ای مانند مایکروفر قرار می دهند تا به صورت صنعتی و بسیار سریع تولید شود.

قیمت کشمش فله

برترین تولیدکنندگان کشمش در ایران

کشمش در کشورمان محصولی است که تقریبا یک پنجم کشورمان با تولید آن درگیرند حالا یا مستقیم و یا غیرمستقیم.
اما مناطقی در کشورمان هستند که سرآمد سایرین می باشند که عبارتند از:

  1. منطقه تاکستان، نرجه، شال و اسفرورین استان قزوین
  2. ابهر و زنجان استان زنجان
  3. بناب، ملکان و مراغه استان آذربایجان
  4. کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی
  5. شهرهایی از استان فارس مانند شیراز، بوانات، دشمن زیاری و داراب
  6. و ملایر استان همدان

کشمش های ایران در دنیا از نظر کیفیت حرفهای زیادی برای گفتن دارد اما چه سود که هر سال عقب گرد داریم.
متاسفانه طی چند سال اخیر کشوری مانند افغانستان نیز برای بازارهای صادراتی کشمش دندان تیز کرده است.
طبیعی است که وقتی کاری برای این محصول انجام نشود رقبا پیشی می افتند.
می توانیم ۴ دلیل برای عقب گرد کشمش ایران در بازارهای جهانی را ذکر کنیم:

  1. شرایط سیاسی کشورمان و نوع ارتباطمان با سایر کشورها که تاثیر زیادی هم دارد.
  2. نوسان نرخ ارز که باعث نوسان قیمت کشمش می شود که این مورد بلای جان تجارت است.
  3. سیاست اشتباه در قیمت گذاری این محصولات که هیچ مرجع مشخصی برای این مورد وجود ندارد.
  4. و متاسفانه طی یکسال اخیر بخشنامه های بی فایده در مورد برگشت ارز حاصل از صادرات که حاصل نابلدی کار است.

قیمت کشمش بازار

چه محصولاتی برای آبگیری مناسب هستند؟

یکی از کاربردهای اصلی انواع کشمش و انگور همین مورد آبگیری است.
این آبگیری هم می تواند برای تولید سرکه باشد و هم الکل که آن هم به صورت خوراکی و صنعتی خواهد بود.

اما به صورت کلی کشمش هایی برای آبگیری مناسب هستند که اولا به صورت ارگانیک خشک شوند یعنی با سایه و یا آفتاب. از هیچ ماده نگهدارنده ای نظیر تیزاب، پارافین و یا گوگرد استفاده نشده باشد. و مورد آخر اینکه از میزان قند بالایی برخوردار باشند.

کشمش های ۳ منطقه در ایران موارد بالا را دارند که به ترتیب اولویت عبارتند از:

  1. تاکستان
  2. ملایر
  3. و محصولات استان فارس

یکی از مواردی که در تماس های تلفنی مشتریان پیش می آید این است که:

ما کشمش را مثلا ۱۲۰۰۰ تومان میخریم پس شما گران می فروشید. باید بگوییم که اولا این محصول قطعا از موارد بالا نخواهد بود اما اگر باشد چه؟ به راحتی هر چه تمام تر درصد زیادی از عرضه کنندگان کشمش ضایعات و یا غوره فله ای را در محصول اصلی قاطی می کنند و به همین جهت قیمت نهایی ارزان تر خواهد شد.

کشمش فله آبگیری

قیمت کشمش آبگیری به تاریخ ۹۸/۹/۱۷

قیمت کشمش آبگیری را می توانید هم در این مرکز استعلام نمایید و هم به صورت تلفنی و با صحبت کردن با واحد فروش.
متاسفانه در ایران همه چیز روزانه در حال تغییر است و باغدار هم حق دارد جنس خود را گران بفروشد.
کارخانه ها از جمله مجموعه تولید بازار کشمش ایران نیز نیاز خود را از باغداران تامین می کند.
یعنی ماده اولیه کارخانه های بسته بندی و فرآوری از طریق کشاورز تامین می شود.
با این اوصاف قیمت کشمش آبگیری به نرخ روز عبارتند از:

  1. کشمش آفتابی بی هسته      کیلویی ۱۷۰۰۰ تومان (به صورت الک شده ۱۹۵۰۰ تومان)
  2. کشمش فخری هسته دار      کیلویی ۱۵۰۰۰ تومان (به صورت الک شده ۱۸۰۰۰ تومان)
  3. کشمش عسگری هسته دار       کیلویی ۱۵۰۰۰ تومان (به صورت الک شده ۱۸۰۰۰ تومان)
  4. قیمت کشمش سرکه ای یا ضایعات کشمش در کارتون های ۹ کیلویی       ۱۳۵۰۰۰ تومان

محصولات اشاره شده هم با گونی به سراسر کشورمان ارسال می گردد و هم با کارتون.
که این مورد بسته به درخواست مشتری خواهد داشت که قطعا گونی و کیسه برایشان به صرفه تر خواهد بود.

یکی از انواع کشمشی که در بازار کشورمان بسیار خرید و فروش می‌شود و طبیعتاً درصد قابل توجهی از این محصول فقط برای بازار داخل کاربرد فروش دارد و به ندرت و در مواردی بسیار محدود به کشورهایی هم صادر می گردد کشمش آبگیری نام دارد، اما اینکه کشمش آبگیری چیست و چه نوع محصولی است در پایین بیشتر به آن می پردازیم.

کشمش آبگیری چیست؟

اگر از کشمش برای تولید محصولی که از انواع مایعات باشد استفاده گردد به آن کشمش آبگیری می گویند اما این مایعات می تواند سرکه، شیره کشمش و الکل باشد و خود همین الکل هم یا خوراکی است و یا طبی که در داروخانه ها هم یافت می شود پس با توجه به موارد گفته شده باید گفت تمام مناطق تولید کننده انگور و کشمش این محصول را نیز در اختیار دارند.
بهتر است کشمش آبگیری روال خشک شدنش طبیعی و بدون مواد نگهدارنده و یا روغن ها باشد، بیشترین توصیه ممکن محصولات آفتاب خشک و سایه خشک هستند که به صورت طبیعی و ارگانیک روال تبدیل انگور به کشمش انجام می گیرد اما برای تولید محصولات اشاره شده اگر هم تیزابی باشد اشکالی ندارد اما حتی الامکان از دود گوگرد و یا روغن پارافین که در انتهای خط تولید کارخانه ها به محصول می زنند استفاده نباید بشود.
محصولات آبگیری ممکن است هم به صورت هسته دار باشند و هم به صورت بدون هسته، مویز باشند و یا کشمش اما به صورت کلی بهترین حالت ممکن برای تولید مواردی که در بالا به آن پرداخته شد مویز بدون هسته می باشد که قیمت بسیار بالایی هم دارد به همین جهت از کشمش بدون هسته در بهترین حالت ممکن عموما استفاده می‌ شود اما برخی‌ها هم عنوان می‌کنند ما از مویز هسته دار استفاده می کنیم و خروجی خیلی خوبی هم می گیریم.
بیشترین آیتم مورد بررسی در کشمش آبگیری میزان قند و شیرینی محصول است که باعث می گردد عیار یک محصول آبگیری بالا و یا پایین باشد و به همین جهت برای خرید این محصول باید از منطقه ای خریداری کنید که بالاترین میزان قند را در کشورمان به خود اختصاص دهد.
منطقه تاکستان استان قزوین چون دیرترین ناحیه ای از ایران است که انگور چیده می شود آن هم به علت دیر وارد شدن سرما به این ناحیه باعث می گردد انگور چیده شده کاملاً رسیده باشد و قندش کامل باشد، به همین جهت کشمش حاصل کشمش پر قند و با شیرینی بالا می باشد و به همین جهت نیز قند تولیدات آفتابی و سایه خشک این منطقه از تمامی مناطق تولید کننده انگور و کشمش بالاتر باشد که این گرانتر بودن به علت میزان قند موجود در این محصولات است.

برای خرید اینترنتی کشمش آفتابی با ما تماس بگیرید.

کشمش حاصل به صورت کلی در کارتون بسته بندی نمی شود و بسته بندی آن در کیسه و گونی است که وزن آن می‌تواند از ۱۰ کیلو تا ۴۰ کیلو متغیر باشد و مطابق با سفارش مشتری است که به چه میزانی مایل باشد برایش بسته بندی صورت گیرد و روال سفارش آن هم از ۱۰۰ کیلو به بالا لحاظ می گردد مگر اینکه شما قصد داشته باشید از یک مرکز پخش یا بنکدار این محصولات را خریداری کنید که آنها کیلویی هم می‌ توانند به شما جنس بفروشند.

کشمش آبگیری چگونه است؟

کشمش آبگیری چگونه است؟

علاوه بر اینکه کشمش آبگیری را می توانید از باغداران و کشاورزان تهیه کنید بلکه امکان تهیه آن از کارخانه داران هم وجود دارد و هر کدام از این محصولات، مصرف مخصوص به خود را دارند. مجموعه تولیدی کشمش آراد چون هم خود تولیدکننده انگور و کشمش است و هم مجموعه فرآوری و بوجاری انواع کشمش در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین را داراست می تواند هر دو محصول اشاره شده را تقدیمتان کند.
به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که کشمش آبگیری اگر کاملا آفتاب خشک باشد قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات آبگیری دارد، حالا همین آفتاب خشک بودن ممکن است یا شسته شده باشد که بدون پکتین است و یا شسته نشده باشد که پکتین دار است و مشتریان بسیار بیشتری دارد و این پکتین مطابق با نظر عام، همان مخمری است که در زمینه تولید الکل بسیار می تواند کاربرد داشته باشد.
اما مشتری باید بداند آن مخمری که برای تولید الکل از این کشمش ها به دست می آید از کشمش های کپک زده به دست می‌آید نه پکتین یا شسته نشده کشمش، و این دروغی است که سال‌ها دلالها تحویل مردم می دهند. موضوعی که گفته شده کاملاً بحث علمی است و واقعیت دارد و جالب آن که حتی برخی از مشتریان وقتی محصول شسته نشده را می گیرند اول خودشان می شویند و بعد استفاده می کنند در صورتی که طبیعتا با شستن آن، پکتین محصول مطابق با نظر همین عزیزان از بین خواهد رفت.
به صورت کلی از تولیدکنندگان کشمش آبگیری در ایران می توان به تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، کاشمر استان خراسان و بوانات استان فارس اشاره نمود که بیشترین میزان فروش این نوع محصولات در کشور را به خود اختصاص می‌ دهند و هر کدام کیفیت و قیمت های مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال مشتری که جنس ارزان و کم کیفیت بخواهد تولیدات کاشمر استان خراسان بسیار به کارش خواهد آمد ولی اگر جنس سوپر، مرغوب و قند بالا بخواهد فقط و فقط خرید از تاکستان استان قزوین و شهرهای اطراف آن مناسب این خریداران خواهد بود.
یکی از مزایای کشمش به مانند سایر خشکبار این است که می توان در طول سال آن را خریداری کرد به عنوان مثال الان که در انتهای خرداد ۱۴۰۲ هستیم شما هر میزان از این دو محصول که بخواهید می توانید در همین مجموعه خریداری کنید چون میزان تولید کشمش در طول سال بسیار بالاست ولی به عنوان مثال ممکن است سایر خشکبارها به این میزان و با این حجم، تولید نگرند و این خاصیت کشمشی است که در ایران و در یک سوم مناطق کشورمان تولید می شود.
جالب آنکه برخی از دلال‌ ها و کارخانه داران محصول خریداری خریداری شده امسال را برای سال بعد هم استفاده می کنند و این ارزش این محصول را بسیار بیشتر می کند چون می توان برای مدت طولانی تری نگهداری و دپو کرد و هر زمان وقتش رسید بتوان از آن استفاده کرد.
در حال حاضر یکی از کارخانه داران معروف در شهر تاکستان که سالها هم هست فعالیت می کند میزان قابل توجهی از کشمش آفتابی را در انبار خود که تخمین می زنیم حدوداً ۱۵۰ تن باشد ذخیره کرده و درب شرکت و کارخانه خود را بسته است. احتمالاً با خود فکر کرده که برای سال آینده چون میزان تولید محصول اشاره شده کم است بتواند با قیمت گران تری در بازار عرضه کند که امیدواریم این اتفاق نیفتد و ضرر هنگفتی شامل این دلالان شود که باعث گران شدن هر چیزی در ایران می شوند.
تقریباً خیلی از مشتریان که به دنبال خرید کشمش آبگیری در ایران هستند خرید خود را از همین تاکستان انجام می دهند به همین علت باغداران، دلالان و کارخانه داران هر ساله حساب ویژه‌ای روی فروش این محصول در کشورمان برای خود در نظر می گیرند چه محصول فله‌ای که در کیسه بوده و دارای دم و شاخه است تا پشت لیزری آفتابی یا تیزابی و در انتها حتی خرد کرده دم و پوست کشمش که به آن کشمش حلوایی می‌ گویند، همه آنها را می‌ توان برای مورد اشاره شده مصرف نمود.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با ما تماس بگیرید.

قیمت کشمش آبگیری

در حال حاضر که در اواخر خرداد ۱۴۰۲ هستیم نرخ انواع کشمش بعد از سال نو رو به افزایش بود تا جایی که حدود ۱۵ درصد تمامی کشمش ها گران تر شد و این در مورد قیمت کشمش آبگیری هم صدق می‌ کند و این محصولات نیز در تمامی حالات خود افزایش نرخ داشته اند و این افزایش فقط محدود به یک ناحیه از ایران نیست بلکه تمامی نواحی تولید کننده کشمش دچار این افزایش ها خواهند شد.
اما چون کشمش آبگیری بر انواع مختلفی است طبیعتاً نرخ های متفاوتی هم دارد. به عنوان مثال می‌ توان به قیمت کشمش آفتابی شسته نشده یا همان پکتین داری که در بالا به آن پرداخته شد اشاره نمود که در حال حاضر اگر به صورت دست چین و بدون دم و شاخه و با دست کارگر تمیز می شود باشید در حال حاضر بهترین کیفیت موجود در کشورمان که مربوط به تاکستان استان قزوین است کیلویی ۷۲ هزار تومان عرضه می گردد.
حال اگر پشت لیزری آفتابی که در واقع همان محصول بالایی می‌ باشد ولی از خط تولید کارخانه کشمش گذر کرده و به عنوان محصول سوپر شناخته نمی شود و البته فروش بسیار بالایی هم به خود اختصاص می دهد باشید، بدون دم و شاخه کیلویی ۶۲,۰۰۰ تومان در بهترین کیفیت فاکتور می شود.
اگر پشت لیزری خرمایی که در واقع همان تیزابی است که به آن گوگرد نزده اند و بدون روغن پارافین و مناسب برای اشخاصی است که به دنبال باری می گردند که بتوان با آن خرید و فروش داشته باشند کیلویی ۴۵ هزار تومان می باشد که محصولی با قیمت رقابتی محسوب می گردد و مناسب برای کسانی است که بار را در حجم بالا خریداری می‌ کنند و عرضه آن را به صورت کیلویی انجام می دهند.
نوع دیگری از کشمش آبگیری هم وجود دارد که در واقع همان کشمش حلوایی است، این محصول همان چرخکرده پوست و دم کشمش است که توسط دستگاه های مجهز در خط تولید کارخانه ها جمع آوری شده و بعد از چند روز جدا سازی و درون کیسه بسته بندی می گردد که در حال حاضر نوزده هزار تومان می باشد، محصولی که دلالان و عرضه کنندگان خرده به آن شیره شکر می زنند تا محصول شیره دار شود و در بازار کیلویی ۲۸ هزار تومان به فروش می رسانند.
وقتی که میزان تولید بالا باشد نوع دیگری از کشمش هم وجود دارد که به آن کشمش و یا مویز فخری می گویند به صورت هسته دار است و همیشه قیمت پایین و رقابتی دارد اما امسال یعنی فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ میزان تولیدش بسیار پایین بود به گونه ای که در حال حاضر اصلاً موجودی در منطقه تاکستان و شهرهای اطراف آن نیست. اگر این محصول به صورت دست چین شده و فراوری شده با دستگاه های سنتی و با دست کارگر باشد کیلویی ۵۵۰۰۰ تومان فاکتور می شود، ولی به ندرت پیدا می‌شود و عملاً نمی توان عرضه آن را انجام داد.
موضوع بسیار مهم در مورد هر نوع کشمش این است که باید برای خرید، به روز استعلام قیمت بگیرید و مشخص نیست نرخها همین بماند حتی امکان کاهش آن نیز وجود دارد پس به قیمتهای اشاره شده وقتی که توجه می کنید باید این نکته هم در نظر داشته باشید که در حال حاضر در اواخر خرداد ۱۴۰۲ هستیم و به عنوان مثال ممکن است در مرداد همین سال قیمت این نباشد و گران تر برای مشتری فاکتور گردد پس به تاریخ درج شده بسیار دقت کنید و اصلا به همین جهت هم هست که شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات این سایت قرار داده شده است تا شما بتوانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط بگیرید و استعلام بروز نرخ را انجام دهید.

کشمش آبگیری چیست؟

کشمش آبگیری فله

به صورت کلی منظور از کشمش آفتابی فله همانی است که بسته بندی نشده باشد حتی کارهای فرآوری روی آن صورت نگرفته و بر روی خط تولید کارخانه ها نریزند. به نوعی می‌ توان گفت کشمش باغدار را کشمش آبگیری فله می نامند که مشتریان خاص خود را دارد و به نوعی همه در تکاپوی خرید همچنین باری هستند چون به ندرت یافت می شود.
به صورت کلی باغداران و کشاورزان خودشان اقدام به فروش بار نمی کنند و آنها قصد فروش تناژ محصولات خود را دارند و به عنوان مثال نمی‌ توان از آنها ۵۰ کیلو یا ۱۰۰ کیلو بار خرید، ولی محصولات خود را به کارخانه ها می فروشند و کارخانه ها کارهای فرآوری را روی آن انجام می دهند.
ممکن است مشتری ۱۰۰ کیلو و یا ۲۰۰ کیلو بخواهد در این هنگام از مجموعه ای به عنوان مثال مجموعه تولیدی کشمش آراد می‌ تواند این میزان را ثبت سفارش کند تا بار به صورت فله به دستشان برسد یعنی کارهای فرآوری روی آن صورت نمی گیرد و محصول مورد نظر طبیعی و ارگانیک هست.
لازم به ذکر است چون تخصص این مجموعه تولید، فرآوری و بسته بندی و نیز فروش مستقیم انواع کشمش است لذا این مجموعه کارهای آبگیری را روی آن صورت نمی دهد به عنوان مثال نه تولید سرکه دارد و نه تولید الکل چه به صورت خوراکی و چه به صورت صنعتی، اما شیره کشمش در میان محصولاتش دیده می‌ شود و عرضه آن را در حجم وسیعی انجام می دهد پس باید توجه داشته باشید وقتی که با مدیر فروش کارخانه صحبت می کنید اطلاعات مربوط به بار را بگیرید اینکه آیا ارگانیک هست یا خیر، این که آیا محصول مستقیم باغدار است یا کارهای فرآوری روی آن صورت گرفته، اینکه بسته بندی شده به چه صورت است کیسه ای است یا کارتونی و هر سوال دیگری که در نظرتان است.
جالب آنکه زمانی قیمت کشمش آبگیری به حدی پایین بود که خیلی ها حتی نظری به آن نمی انداختند، به عنوان مثال در سال ۹۶ نرخ بهترین نوع این کشمش که همان محصول آفتابی دستچین باغدار در بالاترین کیفیت ممکن کیلویی ۴۵۰۰ تومان فروش می‌ رفت ولی الان حدود ۱۵۰۰ درصد رشد قیمت داشته که طبیعتاً این افزایش ها منطقی نیست اما اتفاقی است که الان شاهدش هستیم و تقریباً هر محصولی رشد قیمت های بسیار زیادی را به خود دیده است.

برای اطلاع از قیمت انواع کشمش با ما تماس بگیرید.

موضوع بسیار مهم این است که ترجیحاً برای خرید کشمش آفتابی باید ببینید مصرفتان به چه صورتی است اگر تولید الکل است نباید از نمونه گوگردی و یا روغن پارافینی استفاده کنید، حتی اگر تیزابی هم به آن نخورد باز بهتر است و بهترین حالت زمانی است که محصول آفتاب خشک و یا سایه خشک باشد ولی برای تهیه سرکه اتفاق خاصی نمی‌ افتد اگر محصول گوگرد هم بخورد ولی باید بدانید هر چقدر محصول طبیعی تر باشد خروجی آبگیری شما بهتر و باکیفیت تر خواهد بود.
وقتی که با مدیر فروش کارخانه برای خرید محصول اشاره شده حالا برای هر کاری که در نظر دارید باشید علاوه بر استعلام قیمت به روز، اگر خریدتان تثبیت شد میگویید که قصد دارید این محصولات در چه بسته بندی خریداری کنید. آیا در کارتون های سفید که ۱۰ کیلویی خالص این کار صورت می‌ گیرد می خواهید و یا در کیسه و گونی که بسته بندی آن از ۱۰ تا ۴۰ کیلویی است، دقیقا مطابق با خواست مشتری بسته بندی صورت خواهد گرفت و به هر نقطه ای از ایران ارسال می شود که قطعاً امکان خرید حضوری نیز برای تمامی مشتریان در هر زمانی محفوظ خواهد ماند.

خرید کشمش آبگیری

انواع کشمش آبگیری که در بالا هم به آن پرداخته شد و حالت های مختلفی از آن را بیان کردیم می توانید در این مجموعه یا به صورت حضوری درب کارخانه اقدام به خرید داشته باشید و یا اینکه غیرحضوری و سفارش اینترنتی خرید خود را ثبت کنید و بار در هر نقطه ای از ایران که باشید برایتان با باربری ارسال خواهد شد.
مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهرک صنعتی خرمدشت در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده و به این جهت لوکیشن کارخانه را در این سایت قرار ندادیم چون برخی از مشتریان بدون هماهنگ کردن به کارخانه می آیند و بدون اینکه استعلام موجودی نوع کشمشی را که می خواهند خریداری کنند را بگیرند و یا اینکه ممکن است شخص پاسخگویی در کارخانه نباشد، چند باری پیش آمده که وسط جلسه متوجه شدیم که مشتری جدیدی به درب کارخانه آمده که این طبیعتا نمی تواند توجیه داشته باشد به همین جهت لوکیشن برداشته شده و شما برای دریافت اطلاعات تکمیلی باید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرید یا به صورت تلفنی و یا در یکی از شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ و یا تلگرام با ایشان صحبت کنید.
خرید کشمش آبگیری می تواند حداقل از ۱۰۰ کیلو شروع شود و تا هر میزانی که نیازتان باشد در این مجموعه تامین شوید. کشمش های اشاره شده از تولیدات تاکستان استان قزوین و باغداران و کشاورزان همین ناحیه است که بالاترین میزان قند را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهند و به واقع کیفیت و مرغوبیت ویژه‌ای دارند کسانی که محصولات تاکستان را استفاده کردند به خوبی این موضوع را می دانند.
اما در مورد قیمت هایی که در بالا به آن پرداختیم و گفتیم که در تاریخ اشاره شده قیمتهای این کشمش ها به صورتی است که پرداخته شد اما توصیه می شود قیمت را به روز استعلام بگیرید چون مشخص نیست و به یکباره ممکن است قیمت چند هزار تومان گرانتر شود بی هیچ دلیلی. متاسفانه در حال حاضر که در شروع تابستان ۱۴۰۲ هستیم عملاً باغداران و کشاورزان کشمشی در اختیار ندارند و تمامی این محصولات که فله ای بوده و دارای دم و شاخه و در کیسه و فرآوری نشده می باشد در دست دلال ها و یا برخی از کارخانه داران است که نقدینگی بالایی دارند به همین جهت سیاست افزایش قیمت تماما به همین قشر منتهی خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت کشمش مویز آفتاب خشک با ما تماس بگیرید.

اگر میزان خریدتان ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلو باشد توصیه می‌ کنیم سفارشتان را به صورت غیرحضوری ثبت نمایید و میزانی از شما بیعانه دریافت می شود و مابقی زمانی که بار به دستتان رسید از شما دریافت می گردد اما اگر حجم خریدتان حداقل یک وانت به بالاست توصیه می کنیم حضوری به کارخانه بیایید و پس از مشاهده بار اقدام به خرید کنید و همان موقع تسویه خواهید نمود. در زمینه کشمش آبگیری خرید چکی و اعتباری اصلا امکان پذیر نیست و اعتباری خرید کردن فقط برای کشمش های کارتونی محفوظ خواهد بود.
با وجود اینکه این مجموعه در شهر تاکستان استان قزوین واقع است و هم این منطقه از تولیدکنندگان اصلی محصولات آبگیری در کشورمان شناخته می شود اما برای برخی از مشتریان ما که به دنبال جنس کاشمر، بوانات و یا حتی ملایری هستند که طبیعتا کیفیت خیلی پایین تری دارند و قیمتشان ارزان تر می باشند می توانید در این مجموعه آن را تهیه نمایید، چرا که محصولات مناطق اشاره شده به صورت فله هم خریداری شده و در این کارخانه کارهای بوجاری روی آن صورت می گیرد که طبیعتا از دل این محصولات کشمش آبگیری هم امکان تامین و عرضه آن وجود خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما