قیمت کشمش طلایی اراک از تولید به مصرف

یکی از محصولات تولیدشده در کشورمان کشمش طلایی نام دارد که علاوه بر شهر تاکستان، بناب، ملکان و ملایر در شهر اراک و خنداب (از توابع استان مرکزی) هم تولید می شود که می توانید قیمت محصول اشاره شده را از تولید به مصرف در مجموعه تولیدی کشمش آراد استعلام نمایید.

کشمش طلایی چگونه محصولی است؟

کشمش طلایی یکی از انواع کشمش هایی می باشد که در کشورمان در حجم وسیعی تولید می‌شود و از تولیدکنندگان آن می توان به تاکستان استان قزوین، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، ملایر استان همدان و اراک استان مرکزی اشاره نمود.

از این جهت به محصول اشاره شده طلایی گفته می شود چون ظاهر آن زرد و طلایی رنگ است و آن هم به علت میزان گوگرد زنی بالا به این صورت در می آید محصولی که برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد نه برای فروش در بازار داخل.

کشمش طلایی چگونه محصولی است؟

مشخصه کشمش طلایی

رنگ آن زرد است، به صورت بدون هسته می باشد و ظاهر آن گرد اما توجه داشته باشید که در میان کارتون این کشمش قطعاً نباید تمامی دانه ها زردرنگ باشد بلکه در بهترین حالت ممکن ۷۰ درصد کشمش ها باید طلایی و مابقی از رنگ های سفید و قرمز و سبز خواهد بود.

کشمش طلایی به دو صورت  تولید می شود یکی حالت بارگاهی است که بالاترین کیفیت کشمش اشاره شده را به خود اختصاص می‌دهد و در بناب و ملکان و تاکستان استان قزوین تولید می گردد و دیگری زمانی است که انگور را پس از خشک شدن در درون سبد می ریزند و سپس به آن گوگرد میزنند که در ملایر و اراک کشمش را به این صورت تولید می‌ کنند و طبیعتاً کیفیت بالایی نخواهد داشت.

مشخصه کشمش طلایی

قیمت کشمش طلایی اراک

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین مرکز تولید و بسته بندی کشمش طلایی را در اختیار دارد اما از تولیدات همین منطقه استفاده می‌کند یعنی از باغداران و بارگاه داران شهر تاکستان خرید کشمش فله خود را انجام می دهد و همانطوری که در بالا گفته شد بالاترین کیفیت ممکن را در اختیار دارد.

اما اگر مشتری قصد خرید کشمش طلایی از تولیدات اراک را داشته باشد باید اشاره کنیم که این مورد ممکن است و در حال حاضر قیمت تولیدات اشاره شده به کیلویی ۵۵۰۰۰ تومان می رسد در صورتی که تولیدات تاکستان کیلویی ۶۶ هزار تومان برای مشتری در بالاترین کیفیت ممکن فاکتور می گردد.

قیمت کشمش طلایی اراک

خرید کشمش از تولید به مصرف

قطعاً برای تاجر، بنکدار و صادرکننده بسیار عالی خواهد بود که به صورت مستقیم از کارخانه خرید خود را انجام دهد و این مورد در مجموعه تولیدی کشمش آراد میسر است چون علاوه بر تولید انواع کشمش، فروش مستقیم آنها را نیز در دستور کار دارد.

شما پس از ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی که شماره تماس ایشان در صفحات این سایت قرار گرفته، اگر قصد خرید داشته باشید می توانید به صورت حضوری در کارخانه صحبت های انتهایی را انجام داده و یا برای واریز بیعانه جهت ثبت سفارش برای صادرات اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما