قیمت خرید کشمش پلویی فله + عکس

جهت استعلام قیمت خرید کشمش پلویی فله و دریافت عکس این محصولات می توانید با مدیر فروش این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد که در تاکستان استان قزوین فعالیت بوجاری و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد ارتباط تلفنی بگیرید.

منظور از کشمش فله ای چیست؟

ابتدا بگوییم منظور از کشمش فله ای چیست که باید دو تعریف مجزا برای محصول اشاره شده بیاوریم تا متوجه جزئیات بیشتر آن شوید.

  1. یا کشمش فله ای را به محصولی می‌گویند که قبل از مراحل فرآوری در کارخانه در کیسه و گونی قرار دارد و اصطلاح بوجاری نشده است.
  2. و یا اینکه شما کشمش را بر روی خط تولید می ریزید و کارهای فرآوری و بوجاری آن را انجام می دهید و جنس درجه یک یا سوپر در خروجی کار قرار خواهد گرفت که اگر آن را در درون بسته بندی چه به صورت کارتونی یا سلفونی نریزیم به آن کشمش فله ای می گویند.

منظور از کشمش فله ای چیست؟

مشخصات کشمش پلویی

حال که منظور از اصطلاح فله ای را در مورد کشمش متوجه شدید به بیان مشخصات کشمش پلویی می پردازیم یعنی محصولی که شما قصد خرید آن را دارید به صورت فله ای و یا به صورت بسته بندی شده کارتونی یا سلفونی.

به هر نوع کشمش گرد و یا بیضی شکلی که بدون هسته و بدون دانه باشد و در خط تولید کارخانه توسط دستگاه سورتینگ لیزر یا هر دستگاه سورت دیگری سایز آن از ۱۰ میل کوچکتر باشد کشمش پلویی می گویند. لازم به ذکر است بدانید کشمش پلویی به چهار دسته زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ تقسیم می شود.

مشخصات کشمش پلویی

قیمت خرید کشمش پلویی به صورت فله ای

عموما وقتی صحبت از فله بعد از کشمش پلویی می شود منظور همان تعریف شماره دومی هست که در بالا به آن پرداخته شد. یعنی شرکت یا شخصی قصد خرید این محصول را بدون بسته بندی داشته و به این صورت می خواهد در درون بسته بندی های خود این کشمش ها را پر کند.

اما اگر قرار به بررسی قیمت برخی از انواع کشمش پلویی داشته باشیم می توانیم به پلویی زرد با بهترین کیفیت ممکن در دی ماه ۱۴۰۱ کیلویی ۶۶۰۰۰ تومان و جنس درجه یک کیلویی ۶۲ هزار تومان درب کارخانه برای صادرات فاکتور می گردد اشاره کنیم و یا محصول پلویی قهوه ای روشن که نام دیگر آن تیزابی است در بهترین کیفیت کیلویی ۶۰ هزار تومان و جنس درجه یک هم کیلویی ۵۷۰۰۰ تومان درب کارخانه فاکتور خواهد شد.

قیمت خرید کشمش پلویی به صورت فله ای

خرید درب کارخانه کشمش پلویی

هر چهار محصولی که در بالا به آن پرداختیم را می توانید در مجموعه تولیدی کشمش آراد به صورت مستقیم و درب کارخانه خریداری نمایید و توجه داشته باشید کارتون های صادراتی این مرکز به صورت پنج لایه و در وزن های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص موجود است.

نکته بسیار مهم در مورد بسته بندی این شرکت این است که بر روی آن هیچ گونه آدرس و شماره تماسی وجود ندارد تا مشتری شما نتواند این مجموعه را  پیدا و به صورت مستقیم خرید کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما