قیمت کشمش انگوری صادراتی بناب و ملایر

قیمت کشمش انگوری صادراتی بناب و ملایر را می توانید از طریق کارخانه فرآوری و بسته بندی این محصولات استعلام نموده و اگر قصد تامین این نوع کشمش را بدون واسطه و مستقیما داشته باشید این امکان برای شما در این مرکز فراهم شده است.
کشمش انگوری صادراتی از جمله محصولاتی می باشد که خرید و فروش آن برای امر صادرات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و بهترین این نوع کشمش ها نیز که از تولیدات بناب و ملایر می باشد در این مرکز عرضه می گردد و شما می توانید از همین تولیدات نیز اقدام به بسته بندی با برند خود با هماهنگی واحد تولید کارخانه و فروش آن را داشته باشید.
کشمش انگوری صادراتی

وضعیت کشمش انگوری در سال ۹۶-۹۷

متاسفانه سال ۹۶-۹۷ سال خوبی برای باغدار نبود و از آنجایی که قیمت این محصولات نیز دچار افزایش بالایی شده بود برای کارخانه دار و تاجر نیز این امر مناسب نبود، اما برای دلال سود سرشاری داشت چرا که میزان بالایی را اول فصل دپو و در میانه های فصل اقدام به فروش آن را در بازار کردند و همین موضوع و کمبود موجودی باعث نرخ های حبابی شده بود.

کیفیت کشمش انگوری صادراتی بناب و ملایر

مقایسه کیفیت کشمش انگوری صادراتی این دو منطقه به خوبی نشان می دهد که تولیدات بناب در مقایسه با ملایر از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار بوده و به همین جهت نیز قیمت آن بالاتر می باشد. لازم به ذکر است که کیفیت کشمش طلایی ملکان و مراغه مانند بناب می باشد.
کشمش انگوری صادراتی

خرید کشمش انگوری برای صادرات

شما برای صادرات انواع کشمش نیاز به تولیدکننده ای دارید که بتواند علاوه بر دادن جنس باکیفیت، مشاوره در زمینه فروش و بازاریابی نیز به شما بدهد. هر چقدر تولید کننده ای که شما از آن جنس می خرید حرفه ای تر و در تجارت حرفی برای گفتن داشته باشد کار شما برای صادرات بسیار آسانتر خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما