قیمت روز کشمش انگوری طلایی صادراتی

یکی دیگر از کشمش های تولید کشورمان که به جرات می توان گفت فقط مصرف صادراتی دارد و در کشورمان فروش آن تقریبا غیر ممکن است، کشمش های انگوری طلایی می باشد که این نوع محصولات نیز به مانند انواع کشمش سبز بعد از آغشته کردن به مایع تیزابی از بارگاه برای خشک کردن تدریجی استفاده می کنند. کشورهای عربی از پرطرفدارترین این نوع کشمش در کشورمان محسوب می شود که مصرف این محصول در ماه رمضان به اوج خود می رسد. می توان با بازاریابی مناسب عرضه این محصول را در این کشورها برای ایران قبضه نمود چون این نوع کشمش به نوعی محصولی انحصاری برای کشورمان محسوب می شود.
قیمت کشمش طلایی

انواع کشمش انگوری طلایی در ایران

بیشترین حجم تولید و فرآوری کشمش انگوری طلایی در ایران مربوط به بناب، مراغه، ملکان که محصولات این سه شهر تشابه زیادی با هم دارند و نیز ملایر استان همدان می باشد که محصولات سه منطقه اول از نظر کیفیت، سایز و رنگ (تصویر بالا) بهتر و مرغوب تر از کشمش های انگوری ملایر ( تصویر پایین) می باشد. اما هر کدام از این تولیدات مقاصد خاص خود را دارد و سالیانه حجم زیادی از کشورمان صادر می شود. این محصول از نوع بی دانه بوده و از دود گوگرد نیز در فرآوری انتهایی آن مورد استفاده قرار می گیرد.
قیمت کشمش انگوری

قیمت روز کشمش انگوری طلایی

تقریبا هر ساله قیمت این محصول از ابتدای سال کشمشی که مربوط به اوایل مهر ماه می باشد تا پایان شهریور سال بعد اگر موجودی باقی مانده بود، نرخ ثابتی داشته اما در سال ۹۶-۹۷ متاسفانه هم موجودی این محصول در مقایسه با سالهای گذشته کم بود و هم نوسانات دلار کار را برای تاجران و تولید کنندگان بسیار سخت کرد و کار تا جایی پیش رفت که برخی از کارخانه داران کرکره واحد تولیدی خود را پایین کشیدند. با این اوصاف شما در هر زمانی که قصد خرید این محصول صادراتی را داشته باشید باید قیمت روز آن را از مراکز معتبر که در سیستم نرخ گذاری فعالیت می کنند جویا شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما