خرید عمده کشمش سبز قلمی صادراتی

کشمش های سبز قلمی که عموما از تولیدات کاشمر استان خراسان و یا شهر اراک می باشد یکی از بهترین کالاهای صادراتی کشورمان می باشد که خرید و فروش این محصول هم در بازار کشورمان و هم عرضه در بازارهای بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانه هایی هستند در ایران که این محصولات را خود به صورت عمده بدون واسطه به دست تاجر می رسانند که این وظیفه شماست که این مراکز را پیدا کرده و جهت همکاری پا پیش بگذارید. از آنجایی که این محصول به نوعی محصولی انحصاری برای کشورمان محسوب می شود ارزش بازاریابی بالایی دارد.
کشمش سبز صادراتی

روش فرآوری کشمش سبز قلمی

در این محصول هم به مانند کشمش تیزابی هم از مایع تیزاب استفاده می گردد و هم از دود گوگرد. بیشترین ماده ای که در این نوع کشمش کاربرد دارد کربنات پتاسیم می باشد که با روغن کشمش مخلوط شده و انگور تمیز شده را برای مدت چند ثانیه در آن فرو می برند و به این صورت از بارگاه آویزان می کنند. نکته ای که مهم است آن است که باید مکان آویزان شده انگورها جایی بهداشتی باشد چون این محصولات در کارخانه هایی که مربوط به فرآوری انواع کشمش سبز قلمی می باشد شسته نخواهد شد.

خرید کشمش سبز برای صادرات

شما می توانید با مجموعه هایی که قبلا در عرصه انواع کشمش از جمله سبز قلمی فعالیت کرده اند همکاری کرده و از کمک آنها بهره بگیرید. آنها به خوبی می دانند مقصد کشمش های ایران کجاست و چه محصولی را باید با چه گریدی تولید و بسته بندی نمود. لازم به ذکر است که مشتریان می توانند از کارت بازرگانی آنها نیز بهره ببرند و از میزان هزینه های ارسال، گمرک و یا بارگیری مطلع گردند. به این روش سختی صادرات هر محصولی کمتر می شود و شما امکان فروش بالاتری نیز خواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما