خرید عمده کشمش آفتابی فله ارزان قیمت

به تمام مشتریان و خریدارانی که از سراسر کشورمان قصد خرید عمده انواع کشمش آفتابی را دارند پیشنهاد می کنیم از تولیدات تاکستان قزوین و یا بوانات شیراز این محصولات را تهیه کنند، چرا که کشمش های این دو منطقه از نظر میزان شهد و شیرینی بسیار مرغوب می باشد. البته دانه دار بودن و نبودن نیز در شیرینی حاصل تاثیر گذار خواهند بود. این روش طبیعی خشک کردن انگوری یا همان آفتابی خشک کردن این محصول از دیرباز بین باغداران رسم بوده و به این صورت کشمش را فرآوری می می کردند.
قیمت کشمش آفتابی

انواع کشمش آفتابی تاکستان

سه نوع کشمش آفتابی در تاکستان قزوین به بیشترین حجم تولید این محصولات نیز در همین شهر و البته روستاهای اطراف آن، می باشد در بازار عرضه می گردد. نوع اول همان کشمش آفتابی پلویی می باشد که از نوع بی دانه هست (تصویر بالا)، نوع دوم کشمش عسگری می باشد که در دو حالت دانه دار و بی دانه موجود می باشد و آخرین نوع نیز کشمش های فخری دانه دار هستند که در این شهر معروف به مویز فخری می باشد (تصاویر این دو نوع کشمش نیز در پایین آورده شده است). البته لازم به ذکر است که تمام این محصولات هم به روش تیزابی خشک می شود و هم به روش آفتابی.
کشمش فله آفتابی

خرید کشمش آفتابی با قیمت ارزان

اگر شما به عنوان یک خریدار و مشتری قصد تامین کشمش آفتابی فله را داشته باشید بهترین حالت این است که این محصولات را مستقیما از باغدار خریداری نمایید و به علت اینکه عملا شما به این عزیزان متصل نمی باشید ما به عنوان تولید کننده انواع کشمش آفتابی و تیزابی در کشورمان اقدام به معرفی خود به مشتریان در سراسر کشورمان می کنیم تا با خیال راحت اقدام به خرید عمده این محصولات را با قیمت ارزان و رقابتی داشته باشند و به این صورت از فروش این محصولات سود بیشتری عایدشان گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما