قیمت کشمش سبز قلمی کاشمر در تهران

کشمش های سبز نیز یکی دیگر از انواع تولیدات کشورمان در زمینه این نوع محصولات می باشد و این نوع کشمش مشتریان خاص خود را چه در عرصه بین المللی و چه بازار داخل کشورمان از جمله شهر تهران دارد. بهترین تولیدات سبز کشورمان مریوط به منطقه کاشمر استان خراسان می باشد که بهترین کیفیت را به خود اختصاص می دهد. این نوع محصولات همانند کشمش های انگوری طلایی پس از آغشته شدن به تیزاب از بارگاه آویزان می شوند تا به مرور خشک شوند و به علت عدم تماس با زمین پس از وارد شدن به کارخانه این نوع کشمش شسته نمی شود چون نیازی به انجام این کار نیست.
 قیمت کشمش سبز

انواع کشمش سبز قلمی

در کشمش های سبز قلمی پس از آغشته شدن به تیزاب ممکن است هم عمل گوگرد زنی انجام گیرد و هم اینکه این کار را انجام ندهند. اگر از گوگرد استفاده نشود (تصویر بالا) رنگ محصول کاملا سبز رنگ خواهد شده و به اصلاح به این نوع کشمش سبز، ارگانیک گفته می شود و سالیانه هم میزان کمی از این نوع کشمش فرآوری می شود. اما اگر از گوگرد استفاده کنند که این محصول نیز بیشتر در بازار کشورمان موجود است و عموما همین نوع هم ارسال می گردد رنگ آن روشن تر خواهد شد و به نوعی دیگر سبز نیست و حالتی قهوه ای رنگ به خود می گیرد (تصویر پایین). کشمش های سبز قلمی ارگانیک از قیمت بالاتری برخوردار هستند چرا که ارزش غذایی بالاتری نیز دارند.
کشمش سبز کاشمر

قیمت کشمش سبز در بازار تهران

به این جهت ملاک را بازار تهران قرار داده ایم چون این بازار از ارزش بالایی در بحث خشکبار تهران قرار داشته و سیستم قیمت گذاری آن نیز بی تاثیر نیست. به همین جهت مشتریان و خریداران آن نیاز است که قبل از خرید این محصولات نسبت به استعلام نرخ کشمش سبز کاشمر اقدام نمایند و سپس پس از بررسی اقدام به تامین این نوع کشمش ها را داشته باشند. اما به صورت کلی فصل بهار در بحث موجودی هر نوع کشمشی بسیار حساس خواهد بود هر نوع سرمایی در این فصل صدمات جبران ناپذیری را به باغداران وارد خواهد آورد، قطعا هر وقت موجودی کشمش به خطر می افتد باید انتظار افزایش قیمت را نیز داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما