خرید کشمش تیزابی درجه یک ملایر

مشتریان و تاجرانی که در عرصه انواع کشمش فعالیت می کنند به خوبی می دانند که بهترین کشمش صادراتی ایران، کشمش تیزابی می باشد و یکی از مرغوب ترین این تولیدات مربوط به ملایر استان همدان می باشد که سالیانه حجم زیادی از این محصول به سرتاسر دنیا ارسال می شود. این محصولات در قالب درجه یک و دو تولید می شوند و هر کدام از این کیفیت ها مقصد خاص خود را دارد، به عنوان مثال کشور عراق به دنبال جنس ضعیف تر با قیمت ارزان تر می باشد و کشوری همچون قطر تامین کشمش تیزابی درجه یک را می خواهد.

انواع کشمش تیزابی تولید کشورمان

شهرهای مختلفی در کشورمان هستند که انواع کشمش تیزابی را تولید می کنند که می توان به ملایر، تاکستان، قوچان، زنجان و بوانات شیراز اشاره نمود که هر کدام از این محصولات کیفیت های خاص خود را دارند و بازار هدف مخصوص به خود. بهر جهت خرید و فروش این محصولات در کشورمان بسیار انجام می شود و از آنجایی که این نوع کشمش را بیشتر برای صادرات بسته بندی و آماده می کنند با نوسانات دلار قیمت این محصول نیز نوسان می کند که اطلاع از این مورد برای اشخاص تازه وارد این عرصه الزامی می باشد.

خرید کشمش تیزابی از تولید به مصرف

به علت اینکه مجموعه ما تولید کننده انواع کشمش ایرانی می باشیم تمام محصولات عرضه شده از جمله کشمش تیزابی تولید خود ما بوده و از تولید به مصرف به دست مشتریان می رسد. مشتریان تهرانی و یا سرتاسر کشورمان می توانند از انبار تهران ما بازدید کنند و در صورت تایید جنس، خرید خود را انجام دهند. خریداران صادراتی نیز برای خرید این محصولات می توانند به کارخانه مراجعه کرده و پس از بررسی خط تولید و کیفیت آن قرارداد تامین بار را در همان جا منعقد کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما