عرضه کننده کشمش زرد قلمی

مشتری و خریدار در این سایت که در واقع پل ارتباطی کارخانه تولید و عرضه کننده انواع کشمش می باشد می تواند اقدام به تهیه کشمش زرد قلمی و نیز سبز قلمی به صورت مستقیم داشته باشد و این محصولات را با قیمت درب کارخانه خریداری نماید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

عرضه کننده کشمش زرد

تولید کشمش زرد قلمی

یکی از محصولاتی که عموماً برای صادرات از آن استفاده می شود کشمش زرد بوده و این محصولات را خیلی کمتر برای فروش در بازار داخلی استفاده می کنند که بیشترین مشتریان محصولات زرد و طلایی رنگ هم کشورهای عربی علی الخصوص شمال آفریقا و حوزه خلیج فارس می باشد.

 

اما کشمش زرد در ایران به دو دسته تقسیم می‌شود که یکی پلویی و گرد بوده و از تولیدات ملکان بناب استان آذربایجان شرقی و ملایر استان همدان است که به آن کشمش زرد پلویی گفته می‌شود و دیگری قلمی و پیکامی بوده و از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی که به آن کشمش زرد قلمی می‌گوییم.

 

صحبت ما در اینجا در مورد محصول زرد قلمی است که ما آن را با نام بی دانه می‌شناسیم در صورتی که در میان دانه های کشمش یک کارتون نمونه های دانه دار این محصول هم موجود است.

 

به صورت کلی این محصول را در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی در بازار داخل و یا امر صادرات بسته بندی می کنند که امکان تغییر این وزن مطابق با خواسته مشتری هم وجود دارد.

عرضه کشمش قلمی

عرضه کشمش زرد قلمی

مجموعه تولیدی کشمش آراد فعالیتش در تاکستان استان قزوین است و این منطقه از تولیدکنندگان کشمش زرد قلمی نیست به همین جهت اگر مشتری ایشان درخواست این نوع سفارش را داشته باشد باید نیاز آنان را تامین نمود اما به چه صورت.

 

به این صورت که محصول را پس از فرآوری و قبل از مرحله بسته بندی از کارخانه های کاشمر و خلیل آباد خریداری کرده و کارهای بسته بندی را در کارخانه خود انجام می دهد و با همان نرخ و قیمتی که مراکز تولیدی استان خراسان به مشتری خود قیمت می‌دهند نرخ‌گذاری خواهد نمود.

 

موضوع بسیار مهم این است که کشمش زرد قلمی به واقع همان کشمش سبز قلمی است اما چون میزان بسیار زیادی به آن دود گوگرد می‌زنند رنگ آن زرد و طلایی می شود.

 

برای دریافت هرگونه اطلاعات ممکن در مورد این محصولات که می توان به قیمت روز، نوع بسته بندی، شیوه‌های ارسال محموله، کارهای گمرکی و ترانزیت بار می توانید با شماره تماس هایی که در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده و مربوط به مدیر فروش مجموعه می باشد ارتباط گرفته و به این صورت پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید که البته ثبت سفارش نیز از طریق ایشان انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما