صادرات کشمش طلایی بسته بندی

صادرات مستقیم کشمش طلایی به صورت بسته بندی شده در این مجموعه انجام می شود و مشتریانی که به دنبال تهیه این نوع کشمش مرغوب و اعلا هستند توصیه می شود از بهترین تولیدات بناب و ملکان نیاز خود را تهیه کنند.

 

محصول طلایی تولید شده در مجموعه کشمش آراد ⇓

صادرات کشمش طلایی

فرآوری کشمش طلایی با بهترین کیفیت

یکی از بهترین محصولاتی که در این مجموعه امکان فروش و صادرات مستقیم آن ها وجود دارد کشمش طلایی یا کشمش انگوری می باشد. این محصول که از بارگاه داران بناب و ملکان به صورت فله خریداری شده در کارخانه تاکستان قزوین، کارهای فرآوری و شستشوی آن انجام خواهد شد.

 

زمانی که قصد خرید کشمش طلایی را دارید این مورد مهم را در نظر داشته باشید که اگر به دنبال محصولی مرغوب و درجه یک هستید تنها تولیدات بناب و ملکان مناسب شما خواهد بود در غیر این صورت اگر به دنبال محصولی با کیفیت متوسط و قیمتی ارزان تر هستید تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می گردد.

 

با وجود اینکه تاکستان قزوین هم یکی از تولیدکنندگان این نوع کشمش به مانند روشی که در استان آذربایجان شرقی مورد استفاده قرار می گیرد می باشد اما ترجیح این مرکز به این صورت است که از مناطق اشاره شده در آذربایجان شرقی خرید محصول مورد نظر انجام شده تا کیفیت تولیدی که هر سال به دست مشتری می رسد تغییر نکند.

 

این مورد را هم در نظر داشته باشید که هیچ نوع کشمش طلایی نداریم که تمام دانه‌های آن کاملا زرد باشد و قطعاً میزانی در آن رنگ سبز و قرمز هم موجود است که این طبیعت محصول مورد نظر می باشد و اگر تصویری برایتان فرستادند که تمامی دانه ها زرد بود این را بدانید که در زیر نور خورشید و یا زیر لامپ، عکس یا فیلم برداری شده است که قطعاً نمی‌تواند ملاک خریدتان باشد.

نمونه ای که زیر نور لامپ گرفته شده است. ⇓

صادرات کشمش بسته بندی

صادرات کشمش بسته بندی شده

علاوه بر محصول مورد نظر که در بالا به آن پرداخته شد کشمش تیزابی هم در دو نمونه گوگردی و بدون گوگرد، در این مجموعه تولید می‌شود و امکان صادرات آن وجود دارد که البته لازم به ذکر است این موضوع هم گفته شود که بسته بندی محصولات اشاره شده به صورت کارتونی در اوزان ۵ و ۱۰ کیلویی خالص می باشد.

 

اما موضوع مهم تر که نیاز است مشتری آن را در نظر داشته باشد این است که علاوه بر اینکه باید روی قیمت محصول حساسیت داشته باشید اما بیشتر روی رفتار حرفه‌ ای تولیدکننده و کارخانه ای که قصد همکاری با آن را دارید تمرکز بگذارید چون این اطمینان را به شما خواهیم داد که شخصیت مجموعه تولیدی روی روند کارتان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 

در این مجموعه برای مشتری صادرات صفر تا صد محصولات هم انجام می‌شود و اگر شما شرکت بازرگانی هستید و روی محصولات متنوعی کار می کنید می توانید این مورد مهم را بر روی مجموعه تولیدی کشمش آراد گذاشته تا به عنوان مثال کشمش طلایی را علاوه بر اینکه تولید می کنند بتوانند بارگیری کنند، مجوزهای بهداشت و استاندارد آن را بگیرند، گمرک آن را انجام دهند و در انتها بار را به سمت مشتری ترانزیت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما