تولید انواع کشمش انگوری ملایر

تولید انواع کشمش انگوری تولید ملایر و ملکان و بناب با بهترین کیفیت در این مرکز که خود کار بسته بندی و صادرات این محصولات را انجام می دهد انجام می شود و تاجرانی که به دنبال خرید مستقیم از کارخانه هستند باید با واحد فروش تماس بگیرند.

تولید کشمش انگوری

انواع کشمش انگوری در ایران

کشمش انگوری در ایران لوکس ترین محصول صادراتی کشورمان محسوب می شود که بیشتر و در حجم بالا در دو منطقه از ایران تولید می گردد که یکی در استان آذربایجان شرقی و دیگری در استان همدان واقع شده است و شیوه های فرآوری این دو منطقه نیز با هم متفاوت هستند.

 

مناطق اصلی تولید کننده کشمش انگوری در استان آذربایجان شرقی عبارتند از بناب، ملکان و مراغه و به همین ترتیب منطقه اصلی تولید کشمش انگوری در استان همدان عبارت است از شهر ملایر که همانطور که در بالا عنوان شد دو راه متفاوت برای فرآوری این محصول دارند. در استان آذربایجان از بارگاه و بارانداز ابتدا انگور را آویزان می‌کنند و به آن گوگرد می‌زنند اما در ملایر در درون کیسه و سبد گوگرد زده و بر روی زمین پهن می کنند.

 

همین شیوه متفاوت فرآوری این محصول باعث گردیده که کشمش  منطقه آذربایجان کیفیتی بهتر و دارای رنگی زیبا تر نسبت به محصول ملایر داشته باشد و به همین جهت هم هست که نرخ آن دو با هم متفاوت هستند و محصول ملایر ارزان تر می باشد.

تولید کشمش ملایر

قیمت کشمش انگوری در آذر ۹۹

ابتدا نیاز است که این مورد گفته شود که این محصول نام های متفاوتی دارد که عبارتند از: کشمش طلایی، کشمش زرد پلویی، کشمش کالیفرنیا یا کالیفرنیایی که این محصولات را می توان به سراسر دنیا صادر کرد اما کشورهای عربی از عمده‌ترین خریداران آن محسوب می‌شوند.

 

اما قیمت کشمش انگوری در آذر ۱۳۹۹ در حال حاضر برای دو  منطقه متفاوت تولیدکننده در ایران عبارتند از:

  • محصول ملکان ۳۶ هزار تومان
  • محصول ملایر ۳۲ هزار تومان

 

لازم به ذکر است که مجموعه تولید و بسته بندی کشمش آراد که در تاکستان واقع شده برای فرآوری این محصول سعی کرده است از بهترین و با کیفیت ترین انگوری ایران که همان ملکان بوده استفاده نماید پس بار را با دم و شاخه از باغداران ملکان خریداری و در کارخانه تاکستان کارهای فراوری روی آن انجام می گیرد. لازم است که این مورد گفته شود که نوع بسته‌بندی این محصولات به صورت ۱۰ کیلویی و کارتونی بوده که پنج لایه است و در انتها شیرینک هم می شود، اما اگر شما بسته بندی ۵ و یا ۴ کیلویی نیز بخواهید این امکان را داریم که برای مشتریان آن را انجام داده که البته اندکی افزایش قیمت هم به آن خواهد خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما