خرید کشمش صددرصد بی دانه آفتابی

اگر به دنبال خرید کشمش صددرصد بی دانه آفتابی هستید البته جنس شیرین با درصد قند بالا و مرغوب می‌ خواهید مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید و این مقاله را می‌ خوانید یکی از تولیدکنندگان این نوع کشمش در شهر تاکستان استان قزوین است و به شما امکان خرید مستقیم از کارخانه را می‌ دهد.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

کشمش بی دانه آفتابی

یکی از انواع کشمشی که در کشورمان در حجم قابل توجهی تولید می‌ شود کشمش آفتابی نام دارد، این محصول که به علت قرار گرفتن انگور در مقابل آفتاب و خشک شدن انگور طی مدت ۱۵ روز به این نام مشهور شده است و تقریباً در اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند این نوع کشمش هم تولید می‌ کنند. بزرگترین دلیل تولید این نوع محصول راحتی تولید این نوع کشمش است از این جهت که نیاز نیست هزینه خاصی در طول تولید این نوع کشمش انجام شود اما ذکر دو نکته بسیار مهم است:

  1. در مدت زمانی که انگور در مقابل آفتاب پهن می‌ شود و همانطور که در بالا هم گفته شد به دو هفته می‌ رسد، باغدار و کشاورز باید در کنار بار خود نگهبانی دهد چرا که ممکن است دچار دستبرد شود.
  2. از طرفی اگر در طی مدت زمان اشاره شده باران بیاید ممکن است خسارت‌ های جبران ناپذیری به بار مورد نظر وارد گردد در طی این مدت زمان هم اگر تماما آفتاب یا نور خورشید نباشد به علت ابری بودن آسمان، ممکن است این پروسه طولانی‌ تر گردد. همه این عوامل باعث می‌ گردد که گاهی اوقات باغدار به سمت تولید کشمش تیزابی برود تا آفتابی.

برای اطلاع از قیمت کشمش ضایعاتی درجه 3 با ما تماس بگیرید.

اما موضوع مهم بعدی در مورد این نوع کشمش این است که هم نمونه دانه‌ دار آن تولید می‌ شود و هم بدون دانه که باید توجه داشته باشید نمونه دانه‌ دار عموماً عسکری یا فخری می‌ باشند و نمونه بی دانه را دقیقاً با همان نام می‌ شناسند یعنی کشمش آفتابی بی دانه و فقط همین نمونه بی دانه است که برای بوجاری به کارخانه‌ ها آورده می‌ شود تا تبدیل به کشمش پلویی گردد که رنگ آن قرمز یا سرخ بوده و در سالاد و طبخ در کنار برنج و تولید کیک و کلوچه و شیرینی بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد. به ندرت پیش می‌ آید که از نمونه دانه‌ دار در کارخانه جهت بوجاری استفاده کنند چون مصرف نمونه‌های دانه‌ دار برای موارد آبگیری و تولید الکل می‌ باشد.

بی دانه آفتابی به صورت فله ای و دستچین شده باغدار ⇓

کشمش بی دانه آفتابی

تولید کشمش آفتابی در دو حالت فله ای و کارتونی

اگر شما کشمش آفتابی را برای موارد آبگیری در نظر داشته باشید این مجموعه امکان تامین شما را دارد آن هم با دادن دو نمونه کشمش آفتابی دانه‌ دار که در بالا به آن پرداخته شد و کشمش بی دانه که این محصولات در قالب کیسه و در گونی بسته‌ بندی می‌ شود و اگر نمونه بی دانه این نوع کشمش را وارد کارخانه بیاورند و کارهای سورت کردن، دم‌ گیری، روغن زدن و بسته‌ بندی روی آن انجام گیرد تبدیل به کشمش پلویی می‌ شود که خیلی از بنکداران و مراکز پخش در ایران به دنبال خرید این نوع کشمش هستند.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید و این مقاله را می‌ خوانید یکی از تولیدکنندگان انواع کشمشی است در بالا به آن پرداخته شد یعنی شما که بنکدار باشید و چه بار را برای موارد آبگیری در نظر داشته باشید امکان تامین بار مورد نظر شما در این مجموعه در هر میزانی که باشد مهیاست و بسیار عالی که شما با شخص مدیر فروش این کارخانه وارد مذاکره می‌ شوید که امکان خرید حضوری را نیز به این جهت این مجموعه قرار داده‌ ایم تا خیالتان از بابت اینکه با یک کارخانه وارد معامله و مذاکره می‌ شوید راحت شود.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش مویز آفتاب خشک با کارشناس ما در ارتباط باشید.

با وجود اینکه این مجموعه در تاکستان استان قزوین واقع است و طبیعتاً از تولیدات تاکستان نیاز خود را تامین می‌ کند یعنی ماده اولیه این کارخانه از کشاورزان و باغداران تاکستانی است اما اگر مشتری به دنبال خرید جنسی با عیار پایین‌ تر که طبیعتا قیمتی پایین‌ تر هم دارد باشد تولیدات ملایر استان همدان که دیگر تولیدکننده کشمش آفتابی در ایران است نیز در این مجموعه امکان تامین وجود داشته و مشتری می‌ تواند این نوع کشمش‌ ها را هم در قالب بسته‌ بندی فله‌ ای و در کیسه و هم بوجاری شده و در قالب کارتونی خرید خود را انجام دهد.

پلویی، بوجاری شده بی دانه در کارخانه ⇓

تولید کشمش آفتابی در دو حالت فله ای و کارتونی

خرید کشمش از کارخانه آن هم بدون واسطه

تقریبا امروزه و با گران شدن همه چیز در ایران همگی به دنبال خرید مستقیم از کارخانه‌ ها و کارگاه‌ ها و مراکز تولیدی هستند و از سال‌ ها پیش و حدود سال ۹۴ این مجموعه با احداث سایت‌ های متفاوت و متعدد به زبان انگلیسی و فارسی سعی در جذب مشتریان صادراتی یا بازار داخل و یا حتی آن‌ هایی که به دنبال خرید جنس آبگیری درجه یک کارخانه بودند، بوده تا بتواند یک خرید مستقیم و بدون واسطه را مشتری تجربه کند.

همانطور که در بالا هم گفته شد امکان خرید حضوری درب کارخانه را قرار داده‌ ایم تا شما خیالتان از بابت اینکه بدون واسطه خرید می‌ کنید راحت شود این مجموعه در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین واقع شده و حتی اگر مشتری امکان خرید حضوری را نداشته باشد می‌ توانیم با ارسال بار از طریق باربری یا اتوبوس در هر جایی از ایران که باشید بار را به دستتان برسانیم. اگر هم حجم خریدتان بالاست که با وانت، نیسان یا خاور و ایسوزو بار ارسال می گردد و با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان ثبت و مابقی را زمانی که به درب انبارتان رسید تسویه می‌ کنید.

برای استعلام قیمت روز کشمش آفتابی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

توجه داشته باشید برای خرید کشمش برای صادرات و آن‌ هایی که بار را برای موارد آبگیری در نظر دارند خرید فقط به صورت نقدی است ولی اگر بنکدار یا مرکز پخش هستید دارای مکانی جهت عرضه و فروش تولیدات خود می‌ باشید امکان چکی کار کردن هم وجود دارد که ابتدا باید شماره حساب شما استعلام و اگر بانک به ما اوکی داد، می‌ توانیم نهایتاً ۴۵ روزه با شما کار کنیم که البته اندکی افزایش قیمت هم به نرخ کلی کشمش خواهد خورد که این موضوع کاملا طبیعی است چون این افزایش قیمت را باغدار یا دلال از ما می‌ گیرد که ما طبیعتاً باید آن را از خریدار دریافت کنیم.

محصول عسکری دانه دار برای موارد آبگیری ⇓

خرید کشمش از کارخانه آن هم بدون واسطه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما