خرید و قیمت کشمش زرد کاشمر عمده و جزئی

اگر به دنبال خرید و استعلام قیمت کشمش زرد کاشمر به صورت عمده و جزئی هستید یکی از مراکز تولیدی این کشمش مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در تاکستان استان قزوین می باشد.

کشمش زرد

یکی از انواع کشمشی که در کشورمان در حجم قابل‌ توجهی تولید می گردد و تقریباً تمامی این تولیدات برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرند کشمش زرد نام دارد، این محصول برای صادرات به کشورهای عربی بسیار مناسب است.

اما ما دو نوع کشمش زرد در کشورمان تولید می کنیم که یکی گرد و بیضی شکل است و مربوط به تولیدات استان آذربایجان شرقی، استان قزوین و استان همدان بوده و دیگری کشیده و قلمی که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی در شهرهای نظیر کاشمر و خلیل آباد می باشد که موضوع بحث این مقاله هم در مورد هم این نوع کشمش است.

کشمش زرد

ویژگی کشمش زرد کاشمر

همانطور که از نامش پیداست ظاهر آن زرد و طلایی شکل است و چون انگور را پس از چیدن از داربست آویزان می کنند تا آرام آرام آبش کشیده شود، ویژگی بعدی این محصول کشیده بودن و قلمی بودن آن می باشد.

محصول اشاره شده به صورت انحصاری در دو شهر نام برده در استان خراسان رضوی تولید می گردد که به تازگی کشور افغانستان با خرید نهال از باغداران این مناطق، این کشمش را در در کشور خود تولید می کند و با نام خود به فروش می رساند که قطعا خبر خوبی برای دلسوزان کشمش نیست.

نوع دیگر از محصول زرد که به آن پلویی می گویند. ⇓

ویژگی کشمش زرد کاشمر

قیمت کشمش زرد کاشمر

در حال حاضر که در اواخر دی ۱۴۰۱ هستیم قیمت هر کیلو کشمش زرد کاشمر در بالاترین کیفیت ممکن کیلویی ۷۵۰۰۰ تومان فاکتور می‌شود که این محصول عموماً در کارتون های ۳ و یا ۵ کیلویی عرضه می گردد.

لازم به ذکر است هر چقدر دانه های کشمش درون یک کارتون زردتر باشد نرخ محصول بالاتر خواهد بود و هر چقدر از میزان دانه های زرد کاسته شود نرخ نهایی این کشمش هم ارزان تر خواهد شد که طبیعتا این محصول ضعیف تر مناسب برای صادرات به کشورهای ضعیف تری نظیر عراق می باشد.

محصول سبز تولید کاشمر ⇓

قیمت کشمش زرد کاشمر

تولید محصول زرد کاشمر در تاکستان

مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده و طبیعتا هم از تولیدات باغداران و کشاورزان همین منطقه جهت تولید و بسته بندی محصولات خود استفاده می کند.

اما برای تامین مشتریان خود آن هم فقط برای صادرات که به دنبال کشمش زرد و حتی سبز کاشمری هستند می تواند آن را با کیفیت بالا تامین کند اما نه برای فروش جزئی درب کارخانه بلکه فقط برای فروش در حجم بالا و عمده و فقط برای مشتریان صادراتی خود، که این یک ویژگی می تواند برای خریدار باشد که دیگر به دنبال تهیه این محصول از آن کارخانه های اشاره شده نگردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما