خرید انواع کشمش ملایر صادراتی + قیمت

امکان خرید انواع کشمش ملایر صادراتی با قیمت درب کارخانه در این مجموعه  موجود است و مشتری می تواند پس از ارتباط گرفتن با مدیر فروش و بازرگانی شرکت نسبت به استعلام قیمت و خرید اقدام نماید.

در مورد کشمش ملایر چه می دانید؟

منطقه ملایر استان همدان یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در کشورمان به شمار می رود که حدود یک چهارم تمامی کشمش های ایران مربوط به همین منطقه از ایران است.

این منطقه در زمینه تولید کشمش آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش طلایی و انواع مویز که درصد بسیار زیادی از آنها به صورت بدون دانه و بدون هسته هستند فعالیت دارد و محصولات این منطقه علاوه بر فروش در بازار داخلی جهت صادرات نیز بسیار استفاده می شود.

در مورد کشمش ملایر چه می دانید؟

مشخصه کشمش ملایر

با وجود این که درصد قابل توجهی از کشمش های ایران مربوط به منطقه ملایر است اما کیفیت تولیدی آنها بالا نیست شاید انگور ملایر کیفیت قابل ملاحظه‌ای دارد اما کشمش این منطقه خیر و این موضوع را تمام کسانی که به صورت حرفه ای در زمینه انواع کشمش کار می کنند به خوبی آشنا هستند.

وجود کارخانه های بسیاری در این شهر کار فرآوری و شستشوی کشمش های اشاره شده در بالا را انجام می دهند که به صورت کلی برای بازار داخلی از کارتون های ۹ کیلویی که ۸۰۰ گرم آن وزن کارتون است و مابقی کشمش، استفاده کرده و برای صادرات از ۵ و ۱۰ کیلویی خالص استفاده می شود که بیشترین میزان صادرات آن هم به عراق و روسیه می باشد.

مشخصه کشمش ملایر

خرید کشمش ملایر صادراتی

مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان که دیگر تولیدکننده اصلی کشمش در ایران است فعالیت تجاری دارد و علاوه بر تولید انواع کشمش که در بالا به آن پرداخته شد کار فروش آنها را نیز به صورت مستقیم انجام می دهد که یکی از تولیدات آنها کشمش ملایر است.

یعنی بار از باغداران ملایری خریده و در کارخانه خود، کارهای فرآوری را روی آن انجام می دهد و اگر مشتری جنس اعلا بخواهد قطعاً کشمش تاکستان را خریداری می کند در غیر این صورت محصول ملایر برای ایشان بهترین انتخاب خواهد بود.

خرید کشمش ملایر صادراتی

قیمت درب کارخانه انواع کشمش

شما در این مجموعه می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه، قیمت انواع کشمش را دریافت نمایید و در صورت تایید نسبت به خرید به صورت حضوری و پس از بازدید بار اقدام نمایید.

تقریباً تمامی سایت های اینترنتی و پیج های اینستاگرامی در ایران همگی فروشنده و واسطه هستند ولی مجموعه تولیدی کشمش آراد تنها شرکتی است که با احداث سایت های مختلف به زبان فارسی و انگلیسی کار بازاریابی را به عهده این سایت ها قرار داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما