بهترین کارخانه کشمش صادراتی در ایران

اگر به دنبال بهترین و بزرگترین کارخانه کشمش صادراتی در ایران هستید با اطمینان این موضوع گفته می‌ شود که مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در تاکستان استان قزوین یکی از قوی‌ ترین مجموعه‌ های صادراتی کشمش کشورمان می‌ باشد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

انواع کشمش صادراتی ایران

کشورمان ایران یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در دنیا شناخته می‌ شود که محصولات آن علاوه بر فروش در بازار داخل جهت صادرات نیز بسیار استفاده می‌ شود و فراموش نکنیم ایران تا ۱۰ سال پیش جز سه صادرکننده اول کشمش در دنیا بود اما در حال حاضر به واسطه اشتباهات مدیریتی در اقتصاد کشورمان و البته موارد سیاسی به سختی جز ده تای اول قرار می‌ گیریم و واقعاً حیف است وقتی که می‌ بینیم می‌ توانستیم بازار کشمش دنیا را قبضه کنیم اما ترجیح خیلی از کشورها خرید از کشور ایران نیست.

برای اطلاع از فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه با ما تماس بگیرید.

اما اگر قرار باشد کشمش صادراتی ایران را تقسیم بندی کنیم و به توضیحات در مورد آن بپردازیم باید بگوییم اول اینکه محصول صادراتی باید بدون هسته یا بدون دانه باشد و به صورت کلی خریداران در آن طرف مرزها دوست ندارند کشمش یا مویز هسته‌ دار خریداری کنند و در ضمن محصول صادراتی باید به مایع نگهدارنده یا ماده‌ ای که باعث طولانی شدن تاریخ انقضا شود استفاده گردد که در کشورمان این مایع یا ماده، تیزاب است پس نتیجه می‌ گیریم محصول صادراتی باید از مایع تیزاب استفاده کند و البته در حجم وسیعی هم تولید گردد شما اگر یک پارت یا یک کانتینر به کشوری ارسال کنید و دوباره بخواهد روی همان بار ثبت سفارش کند باید امکان تامین موجود باشد.

جهت استعلام قیمت و خرید بهترین کشمش مویز بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

اما توجه داشته باشید کشمش صادراتی در کشورمان یا به صورت قلمی یا کشیده است و یا پلویی، محصولات قلمی در کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی تولید می‌ شود که به آن کشمش سبز و زرد قلمی می‌ گویند اما نوع پلویی محصولی است گرد و بیضی شکل که سایز آن ۸ و ۹ میل می‌ باشد و در رنگ‌ های متفاوتی هم تولید می‌ گردد و در تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی بیشترین میزان آن تولید و صادر می‌ شود.

محصول قلمی سبز صادراتی ⇓

انواع کشمش صادراتی ایران

کارخانه کشمش آراد در تاکستان قزوین

یکی از مجموعه‌ های تولیدی و البته بسته‌ بندی کشمش در ایران که علاوه بر صادرات در بحث فروش در بازار داخلی هم بسیار فعالیت دارد مجموعه تولیدی کشمش آراد می‌ باشد که این کارخانه در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان قرار داشته و محصولات خود را برای صادرات در قالب کارتون‌ های ۱۰ کیلویی خالص و برای برخی از مشتریان در قالب کارتون ۵ کیلویی خالص بسته‌ بندی و ارسال می‌ کند.

با توجه به اینکه در بالا هم به آن پرداخته شد تخصص و تبحر این منطقه از ایران تولید انواع کشمش پلویی است پس این مجموعه هم انواع این کشمش را در قالب کیفیت‌ های مختلف تولید و جلوی مشتری خود قرار می‌ دهد، طبیعتاً کیفیت‌ های متفاوت باعث خروجی قیمت‌ های متفاوت خواهد شد و مشتری است که انتخاب می‌ کند کدام بار با کدام کیفیت به کارش خواهد آمد. کشمش طلایی، کشمش تیزابی و کشمش خرمایی سه محصول صادراتی این منطقه از ایران می‌ باشند که بدون هسته و بدون دانه بوده و تعریف کشمش پلویی با همان ویژگی‌ ها بر روی این محصولات صدق می‌ کند یعنی هم از مایع تیزاب در آن استفاده شده و هم میزان بالایی از آن تولید می‌ شود و هم اینکه سایز ۸ و ۹ میل سورت شده و در کارتون بسته‌ بندی آن صورت می‌ گیرد.

جهت اطلاع از قیمت جهانی کشمش تیزابی ملایر و تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

ویژگی برتر این مجموعه ارتباط مستقیم با مدیر فروش این کارخانه است که باعث می‌ شود مشتری در هر جای ایران یا حتی خارج از ایران که باشد بتواند با شخصی صحبت کند که تصمیم گیرنده نهایی است و شما هر گونه سوالی اعم از استعلام قیمت به روز، کیفیت بار، نوع بسته‌ بندی، شیوه‌ های ارسال یا هرگونه چالش دیگری که در مورد این محصولات پیش می‌ آید را بتوانید از ایشان بپرسید و قطعاً پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. در پاره‌ ای مواقع که نیازمند جلسه هیئت مدیره است پاسخ شما به یک روز بعد منتقل می‌ شود تا خروجی جلسه به صورت رسمی به شما اعلام گردد.

محصول تیزابی صادراتی ⇓

کارخانه کشمش آراد در تاکستان قزوین

خرید کشمش صادراتی در کارخانه کشمش آراد

شما چه بار را برای داخل بخواهید و چه امر صادرات باید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرید و پس از استعلام قیمت به روز امکان پرداخت بیعانه وجود دارد و قیمت‌ ها حتی اگر در روز بعد افزایشی شود برای شما همان نرخی در نظر گرفته خواهد شد که در زمان واریز بیعانه به شما گفته شده است. با علم به اینکه می‌ دانیم خیلی خنده‌ دار است اگر بگوییم قیمت ها فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد اما متاسفانه این موضوع واقعیت داشته که باعث می‌ گردد کار تاجر و شرکت بازرگانی و یا حتی خود ما سخت شود اما کسی که در بازار داخل کار کرده باشد به خوبی این واقعیت‌ ها را می‌ داند و درک می‌ کند.

در حال حاضر که در اواسط مهر ۱۴۰۲ هستیم قیمت هر کیلو کشمش طلایی سوپر صادراتی ۱۱۰ هزار تومان با کیفیت بارگاهی، کشمش تیزابی ۱۰۴ هزار تومان و کشمش خرمایی ۹۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود. توجه داشته باشید کیفیت‌ های فوق برای صادرات حتی بالا به نظر می‌ رسد به همین جهت محدوده‌ ای را تولید می‌ کنیم که برای صادرات هم قیمت آن مناسب باشد و هم کیفیتی عالی داشته باشد که باعث تولید محصول طلایی با قیمت ۱۰۵ هزار تومان، کشمش تیزابی با قیمت ۹۸ هزار تومان و کشمش خرمایی با قیمت ۸۵ هزار تومان می‌ شود و به راحتی این محصولات را می‌ توان صادر کرد.

جهت استعلام قیمت مویز سیاه بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

بسیار عالیست اگر شما قصد صادرات داشته باشید و بخواهید حضوری به کارخانه بیایید در این صورت مطمئن می‌ شوید که با یک مجموعه تولیدی وارد معامله می‌ شوید وقتی که به کارخانه می‌ آیید می‌ توانید کیفیت را از نزدیک ببینید و قطعاً مراکز دیگر هم رفته‌ اید پس می‌ توانید به مقایسه بپردازید، قیمت هم در این مجموعه تضمین می‌ شود که رقابتی‌ ترین حالت ممکن با توجه به کیفیت است چون فرقی که ما با سایر کارخانه‌ های کشمش در ایران داریم در این است که ما خود را محکوم به فروش می‌ دانیم ولی قطعاً بازار را خراب نخواهیم کرد اما قیمت رقابتی به مشتری تقدیم می‌ کنیم چون صفر تا صد تولید کشمش بر عهده خود این مجموعه است و در ادامه چهار برند با چهار نوع بسته‌ بندی در جلوی شما قرار داده می‌ شود تا شما باشید که انتخاب می‌ کنید کدام بسته‌ بندی به کارتان خواهد آمد.

محصول طلایی صادراتی ⇓

خرید کشمش صادراتی در کارخانه کشمش آراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما