قیمت کشمش پلویی تاکستان + پخش عمده کارخانه

مشتری می تواند قیمت کشمش پلویی تاکستان را از مدیر فروش کارخانه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان واقع شده استعلام نموده و چون این مجموعه کار پخش عمده تولیدات خود را به صورت مستقیم هم انجام می دهد، می توانند خرید بدون واسطه را تجربه کنند.

به چه محصولی کشمش پلویی می گویند؟

پاسخ خیلی واضح است هر نوع کشمش گرد و بدون هسته را که در خط تولید کارخانه توسط دستگاه سورتینگ لیزر زیر ۱۰ میل در کارتون بسته بندی می شود کشمش پلویی می گویند.

چون بیشترین استفاده محصول اشاره شده برای آشپزی و طبخ در کنار برنج می باشد به آن پلویی می گویند و گرنه موارد مصرف دیگری نظیر استفاده در قنادی، تولید کیک و کلوچه و شیرینی و در سالاد هم از آن بسیار استفاده می کنند و تقریباً در تمام مناطق ایران از این محصول برای مصارف اشاره شده بهره می برند.

به چه محصولی کشمش پلویی می گویند؟

انواع کشمش پلویی

شاید خیلی‌ ها ندانند که کشمش پلویی به چهار دسته تقسیم می شود و تقریباً همان رنگ سیاه یا سرخ آن را می شناسند که در بازار ایران هم بسیار پرفروش است در صورتیکه انواع آن عبارتند از:

  1. محصول پلویی سرخ یا سیاه رنگ که در واقع همان آفتابی است، برای بازار داخل بسیار کاربرد دارد و برای صادرات به ندرت از آن استفاده می شود.
  2. محصول پلویی قهوه ای روشن که نام دیگر آن تیزابی است، هم برای بازار داخل بسیار مناسب است و هم صادرات.
  3. محصول پلویی قهوه ای تیره که نام دیگر آن خرمایی است، این محصول به مانند تیزابی هم بازار داخلی است و هم صادراتی.
  4. و در انتها محصول پلویی زرد یا طلایی رنگ که فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع کشمش پلویی

قیمت انواع کشمش پلویی در آذر  ۱۴۰۱

موضوعی که در حال حاضر درگیر آن هستیم نوسانات متعدد قیمت کشمش است و به واقع نمی‌توان روی یک نرخ در طول فصل حساب ویژه ای باز کرد به همین جهت هم هست که شماره تماس مدیر فروش مجموعه را در صفحات این سایت قرار دادیم تا بتوانید با ایشان به روز ارتباط بگیرید و استعلام قیمت نمایید.

اما قیمت برخی از کشمش هایی که در بالا به آن اشاره کردیم را ذکر می‌کنیم که به عنوان مثال کشمش پلویی آفتابی سرخ رنگ در حال حاضر در کارتون های ۹ کیلویی ۵۴۰ هزار تومان و محصول پلویی زرد یا طلایی رنگ که صادراتی است و در کارتون ده کیلویی خالص بسته بندی می شود در حال حاضر کیلویی ۶۵,۰۰۰ تومان در بهترین کیفیت ممکن عرضه می گردد.

قیمت انواع کشمش پلویی در آذر  ۱۴۰۱

خرید مستقیم کشمش از کارخانه

برای مشتری چه بار را برای بازار داخل بخواهد و چه صادرات پیدا کردن کارخانه ای که بتواند نیازهایش را با دادن کیفیت اعلا و قیمتی رقابتی تامین کند، می تواند بسیار عالی باشد.

تمام تیم اجرایی مجموعه تولیدی کشمش آراد هم جوان هستند و اشراف کامل از تجارت و فروش کشمش هم برای بازار داخلی و هم سطح بین المللی دارند و مهمترین اصل حال حاضر تجارت یعنی ارتباط گرفتن را به بهترین شکل سعی می کنند که رعایت کنند.

به همین جهت برای خرید های حجم بالای کشمش پلویی به مشتریان توصیه می کنیم که حضوری به کارخانه بیایند. اگر مجموعه و عوامل فروش را ببینند در کنار کیفیت ممتاز تولیدات و قیمت بسیار مناسب آن قطعاً اقدام به خرید خواهند داشت وقتی شما از کیفیت تولیدی خود مطمئن باشید به خریدار در طول فرآوری کشمش اجازه بازدید خواهید داد امکانی که خیلی از کارخانه ها برایتان مهیا نمی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما