خرید عمده کشمش مویز سیاه بی هسته

تولید انواع کشمش مویز سیاه در ایران نسبت به کشورهای همسایه نظیر افغانستان و ازبکستان میزان کمتری داشته و بیشترین حجم تولید این محصولات در کشورمان نیز مربوط به مویز هسته دار می باشد برعکس مویزهای وارداتی که از نوع بی هسته هستند. این محصولات با توجه به خواص گوناگونی که در بحث سلامتی دارند بسیار مورد توجه قرار می گیرند و لازم به ذکر می باشد که هر چقدر رنگ این محصولات سیاه تر باشد علاو بر داشتن خواص بیشتر قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. البته جویدن هسته این محصولات نیز برای سلامتی روده و معده مفید می باشد.

خرید عمده کشمش مویز سیاه

یکی از مشکلاتی که در بحث مویزهای وارداتی مطرح است بحث قاچاقی وارد کردن این محصولات می باشد که برای اشخاصی که آنها را قانونی وارد می کنند و هزینه گمرک می دهند مشکل زا می باشد چرا که سیستم قیمتی این نوع کشمش را خراب می کنند و عملا در طی خرید و فروش این محصولات ضرر خواهند کرد. ما نیز یکی از وارد کنندگان انواع این محصولات می باشیم که از افغانستان و ازبکستان آن را با پرداخت هزینه های گمرکی و کاملا قانونی وارد کشورمان می کنیم و دپوی این محصولات نیز در شهر مشهد می باشد که مشتری می تواند به صورت حضوری نیز به صورت عمده خرید کنند.
کشمش مویز سیاه

کشمش مویز سیاه تولید ایران

در مناطق کاشمر، شیراز، تاکستان و تبریز انواع کشمش مویز ایرانی به صورت آفتاب خشک و نیز سایه خشک فرآوری شده و به سرتاسر کشورمان ارسال می گردند. اگر مشتریان می خواهند از کشمش های مویز سیاه تولید ایران خرید خود را انجام دهند این امکان را دارند که از طریق این مرکز نیاز خود را با هر حجمی که باشد با قیمت مناسب و رقابتی تامین نمایند و در مراحل بعدی خرید مجموعه ما ارسال بار را انجام خواهند داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما