کارخانه تولید کشمش بسته بندی مراغه

کارخانه کشمش مراغه که کار بسته بندی و تولید این محصولات را انجام می دهد در این سایت حضور دارد و مشتریان صادراتی و داخلی می توانند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی نیاز خود را به هر میزان که باشد تامین نمایند.

کارخانه بسته بندی کشمش

انواع کشمش تولید شده در مراغه

مراغه یکی از تولیدکننده های انواع کشمش در ایران می باشد که در کنار بناب و ملکان در استان آذربایجان شرقی این مهم را انجام می دهند.
کشمش این منطقه هم ممکن است هسته دار باشند و هم بی هسته و هم با آفتاب این محصول را خشک می کنند و هم با تیزاب.

کشمش تیزابی از جمله محصولی می باشد که تقریبا در سرتاسر مناطقی که کشمش تولید می کنند آن را نیز تولید خواهند کرد که مراغه نیز یکی از همین مناطق می باشد. مویز هسته دار نیز از دیگر تولیدات این منطقه است اما اگر قرار باشد یک محصول تاپ برای این شهر نام ببریم کشمش انگوری یا طلایی می باشد که کیفیت عالی و صادراتی نیز دارد و به کشورهای مختلفی ارسال می شود.

حدودا ۱۰ کارخانه در این شهر کار بسته بندی و تولید این محصولات را انجام می دهد اما از نظر میزان حجم تولید و صادرات اصلا به اندازه تاکستان قزوین و ملایر همدان نخواهد بود.

تولید کشمش مراغه

کارخانه کشمش مراغه و قیمت انواع کشمش در ۹۹/۴/۸

متاسفانه در شرایطی هستیم که نرخ ارز به طرز عجیبی در حال افزایش هست و قاعدتا باید نرخ محصولات صادراتی هم افزایش پیدا کند ولی چنین نیست واقعا چرا؟

جواب خیلی ساده است تجارت نباید با سیاست قاطی شود وقتی قاطی شد نتیجه اش می شود همین که با وجود ارزان بودن کشمش صادراتی ایران مشتریان کمتر به سمت کشورمان سوق پیدا می کنند.
قسمت تاسف بار داستان زمانیست که بدانید قیمت کشمشن فله تیزابی که در گونی و کیسه است الان حدود ۱۳۸۰۰ معامله می شود در صورتی که با دلار ۲۰۰۰۰ تومانی نرخ آن باید حدود ۲۱۰۰۰ الی ۲۲۰۰۰ تومان می بود.
  • کشمش تیزابی سلطانی
    برای صادرات کیلویی ۲۰۰۰۰ تومان و برای فروش در بازار داخلی در کارتون ۹ کیلویی ۱۸۰۰۰۰ تومان
  • کشمش پلویی آفتابی
    برای بازار داخلی و در کارتون ۹ کیلویی ۱۸۰۰۰۰ تومان
  • کشمش پلویی طلایی
    برای صادرات کیلویی ۳۶۰۰۰ تومان محصول مراغه و ۳۳۰۰۰ تومان محصول ملایر
  • کشمش خرمایی (تیزابی بدون گوگرد)
    در کارتون ۹ کیلویی ۱۷۵۰۰۰ تومان
  • کشمش فخری هسته دار     کیلویی ۱۵۰۰۰ تومان
برای صادرات از کارتون های ۱۰ کیلویی خالص استفاده می شود که ۵ لایه بوده و اگر فاصله مبدا تا مقصد زیاد باشد آن را شیرینگ می کنند تا در طی مسیر کارتون از هم وا نشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما