پخش گسترده کشمش تیزابی بی دانه در تبریز

پخش گسترده کشمش تیزابی بی دانه در سراسر ایران از جمله بازار تبریز از طریق این مرکز که تولید و بسته بندی انواع کشمش در تاکستان استان قزوین است انجام می شود و مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم از کارخانه هستند با واحد فروش این مرکز می توانند ارتباط بگیرند.

کشمش تیزابی بی دانه

تولید کشمش تیزابی مرغوب در تاکستان

یکی از محصولاتی که در بازار کشورمان در حجم وسیعی تولید می‌شود و از آن هم برای صادرات و هم جهت فروش در بازار داخلی بهره مند می شوند کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی می باشد که این محصول هم در نوع دانه دار و هم در نوع بی دانه تولید می شود.

 

مناطق زیادی هستند که این محصول را تولید می کنند اما اگر قرار باشد بهترین تولید کننده آن را نام ببریم باید به نام تاکستان استان قزوین اشاره کنیم که بالاترین کیفیت آن را تولید می کند که در رتبه های بعدی می توان به ملایر استان همدان و قوچان استان خراسان اشاره نمود که از نظر میزان حجم تولید با تاکستان برابری کرده اما از نظر کیفیت در سطحی پایین تر و البته با قیمتی پایین تر قرار می گیرد.

 

برای بازار داخل این محصولات را در کارتونهای ۸.۵ کیلو خالص که به آن ۹ کیلویی می گویند بسته بندی آن انجام گرفته و برای صادرات از کارتون‌های ۱۰ کیلو خالص استفاده می‌کنند که این امکان را تقریبا اکثر کارخانه‌ها به مشتری می‌دهند که می‌توانند بر روی کارتون، راه های ارتباطی و یا حتی برند شخصی خریدار درج گردد.

پخش کشمش بی دانه

پخش انواع کشمش در سراسر ایران

این مرکز علاوه بر این که در زمینه تولید انواع کشمش فعالیت دارد و کشمش تیزابی را به عنوان شاخص ترین محصول خود می شناسد بلکه امکان پخش گسترده آن در سراسر ایران و بازارهای مهم کشور هم وجود دارد که می‌توان به بازار تبریز هم اشاره نمود که درصدی از سهم مراکز پخش این شهر نیز از این مرکز تولید و عرضه می کند.

 

در حال حاضر یعنی اواخر تیرماه ۱۴۰۰ قیمت هر کیلو کشمش تیزابی صادراتی کیلویی ۲۷۰۰۰ تومان و جهت بازار داخل هر کارتون ۹ کیلویی، ۲۲۸ هزار تومان فاکتور می شود که با توجه به اینکه در اواخر فصل کشمشی هستیم احتمال افزایش قیمت این محصولات با توجه به کم بودن موجودی آن هم وجود دارد.

 

از این جهت که برای تولید کشمش تیزابی از مایع تیزاب و گوگرد استفاده می‌شود به همین جهت هم می‌توان آن را تا مدت مدیدی نگهداری کرد بدون آنکه شکرک بزند و یا اینکه شکل ظاهری آن تغییر کند.

 

این مورد را در نظر داشته باشید که کشمش تیزابی را به دو صورت تولید می کنند که یا به آن گوگرد می زنند که همان موردی است که در بالا به آن پرداخته شد و یا به آن نمی زنند که مناسب برای صادرات به کشورهای اروپایی و یا سختگیری بوده که با مسئله گوگرد مشکل دارند و به این محصول کشمش خرمایی می گویند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما