پخش کشمش پلویی کارتون شده در بازار

پخش کشمش پلویی کارتون شده در این مرکز که خود کارخانه تولید و فرآوری انواع کشمش در تاکستان استان قزوین را دارد آغاز شده است و مشتریان می توانند خرید مستقیم این محصولات را با نرخ مناسب تر از بازار داشته باشند.

پخش کشمش پلویی

کشمش پلویی آفتابی و تیزابی

کشمش پلویی این محصول پرطرفدار در کشور ما که مصرف بسیار بالایی هم دارد از بهترین تولیدات تاکستان قزوین و ملایر استان همدان می باشد. این محصول علاوه بر اینکه برای آشپزی و در کنار طبخ برنج مورد استفاده قرار می گیرد برای سالاد و پخت کیک و کلوچه و شیرینی نیز استفاده می شود.

 

کشمش پلویی را به چه محصولی می گویند و انواع آن به چه صورت است، به چه صورتی بسته بندی می شود و در بازار عرضه می گردد؟

به سایز ریز انواع کشمش آفتابی و تیزابی، کشمش پلویی گفته می‌شود که سایز آن ممکن است ۶، ۷ و نهایتا ۸ میل باشد. این محصولات در کارخانه های کشمش ایران به صورت کارتونی بسته بندی می‌شوند و آن محصولات سلفونی که در بازار پیدا می‌کنید را شرکتهای مانند گلستان و برتر از این کارخانه‌ها به صورت کارتونی خریداری کرده و در بسته بندی خود پر میکنند.

 

شهر تاکستان استان قزوین از برترین تولید کننده های محصول پلویی می باشد و کیفیت بار آن بالاترین در ایران است و طبیعتاً قیمت آن نیز اندکی بالاتر از محصولات سایر مناطق می باشد. اگر به دنبال بالاترین کیفیت هستید قطعاً به شما توصیه می‌کنیم که از کشمش تاکستان خریداری کنید.

پخش کشمش کارتون شده

پخش مستقیم کشمش از کارخانه

مجموعه کشمش آراد در تاکستان استان قزوین کارخانه تولید و بسته بندی کشمش دارد و مشتریان می توانند علاوه بر اینکه خرید حضوری درب کارخانه به صورت مستقیم داشته باشند امکان خرید غیرحضوری نیز برای عزیزان مهیا می باشد.

 

آدرس کارخانه در چند کیلومتری شهر تاکستان به سمت نرجه واقع شده که شما موقعیت دقیق آن را زمانی که با مدیریت فروش مجموعه جناب آقای عینی صحبت کردید دریافت نمایید البته اگر قصدتان خرید حضوری است.

 

علاوه بر کشمش پلویی آفتابی و کشمش پلویی تیزابی که در بالا به آن پرداخته شد این مجموعه محصولات دیگری نظیر کشمش طلایی برای صادرات، کشمش خرمایی کارتون شده، کشمش سرکه ای و انواع کشمش فله نظیر عسگری و فخری و نیز بی دانه که با کیسه ارسال می گردد نیز دارا می باشد.

 

تمام محصولات یا از طریق باربری ارسال می شود یا از طریق وانت و کامیونت اگر روال خرید غیر حضوری باشد. در این روش میزانی به عنوان بیعانه از شما دریافت و در روش باربری زمانی که رسید برایتان ارسال شد تسویه می کنید و در روش ارسال با وانت و کامیونت زمانی که بار درب انبارتان رسید قبل از تخلیه تسویه خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما