نرخ کشمش پلویی آفتابی و تیزابی ملایر

نرخ کشمش پلویی آفتابی و تیزابی ملایر در این مرکز استعلام می گردد و عزیزانی که مایلند این محصولات را جهت عرضه در بازار داخل و یا امر صادرات تامین نمایند می توانند با مدیر فروش کارخانه هماهنگی های لازم را به عمل آورند.
کشمش پلویی آفتابی و تیزابی در بازار کشورمان بسیار پرفروش می باشد و از شمال تا جنوب از این محصولات بسیار استفاده می کنند. نرخ کشمش پلویی از هر دوی این محصولات را می توانید از طریق مسیر ارتباطی قرار گرفته شده در پایین صفحه استعلام نموده و اگر قصد خرید نیز داتشه باشید این امکان را دارید که یا در دفتر تهران و یا کارخانه این محصولات را تهیه کنید.
نرخ کشمش پلویی

انواع کشمش پلویی در بازار ایران

ما ۳ نوع کشمش پلویی در ایران داریم که دو تای اول همان محصولات تیزاب خورده و آفتابی خشک هستند اما مورد دیگری نیز می باشد که برای صادرات آماده و بسته بندی می گردد که به آن کشمش طلایی انگوری زرد گفته می شود و در کشورهای عربی از این محصول برای خوراک پلویی خود استفاده می کنند.

کشمش پلویی در میان تولیدات کشورمان

تقریبا هر منطقه ای از ایران که انگور را پرورش می دهند انواع کشمش را نیز فرآوری و خشک می کنند که یکی از این محصولات همین کشمش پلویی می باشد که در شهرهایی همچون ملایر، تاکستان قزوین، قوچان و زنجان این محصولات به عمل می آید.
نرخ کشمش پلویی

نرخ کشمش پلویی ملایر در بازار

ملایر به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی انگور و کشمش در ایران شناخته می شود و انواع محصولات آن را می توان کشمش پلویی آفتابی، تیزابی سلطانی و انگوری طلایی نان برد که البته در برخی مناطق نیز اقدام به تولید مویز دانه دار می کنند. شما برای تامین این محصولات و استعلام نرخ کشمش پلویی باید با واحد فروش کارخانه فرآوری و بسته بندی این محصولات ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما