مرکز خرید مویز کاشمر درجه یک

خرید کشمش و مویز تولید کاشمر، خلیل آباد و قوچان استان خراسان در این مرکز با کیفیت درجه یک و درجه دو ممکن شده است و مشتریانی که قصد تهیه مستقیم این محصولات را دارند می توانند با ارتباط گرفتن با قسمت فروش نیاز خود را تامین نمایند.

خرید مویز کاشمر

انواع مویز موجود در بازار ایران

در کشورمان علاوه بر اینکه انواع کشمش در مقیاس بسیار زیادی تولید می شود مویز نیز در کنار آن تولید می کنند و علاوه بر این که امکان صادرات البته در حجم کم برای این محصول وجود دارد برای بازار داخلی آنها را هم به صورت فله ای و در کیسه و هم به صورت بسته بندی شده کارتونی و سلفونی نیز عرضه می کنند.

 

تقریباً تمام مناطقی که انگور دارند کشمش و مویز نیز تولید می کنند که رنگ آنها ممکن است قرمز، سیاه و اگر به آن تیزاب و گوگرد بزنند نیز طلایی و سبز نیز خواهد شد که در دو نوع هسته دار و بی هسته تولید شده که البته نوع بی هسته بسیار کمتر است و به همین جهت، اقدام به واردات مویز بی هسته ازبک و مویز افغان از دو کشور ازبکستان و افغانستان می کنند تا نیاز بازار کشورمان به این محصولات نیز تامین گردد.

 

از جمله مناطقی که مویز تولید می کنند کاشمر، خلیل‌آباد و قوچان استان خراسان می باشد که محصولات آنها به صورت قلمی و درشت بوده و البته هسته دار که بیشتر به صورت فله ای و در کیسه که همراه دم و شاخه عرضه می گردد که تا آنجایی که ما اطلاع داریم شرکتی در این مناطق وجود دارد که این محصولات را در کارتون های شکیل و کوچک پر کرده و برای صادرات مورد استفاده قرار می‌دهد.

خرید مویز درجه یک

خرید مویز با بهترین قیمت

این سایت به همراه ۴ سایت دیگر که در اختیار مجموعه تولید و بسته‌بندی کشمش آراد هست در تاکستان استان قزوین کارخانه این محصول را دارد و وظیفه اطلاع رسانی و آشنایی شما با انواع کشمش و مویز می باشد که شما می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش خرید و سفارش خود را انجام دهید.

 

بهترین قیمت به معنای ارزان ترین نیست از نظر ما ارزانترین زمانی اتفاق می‌افتد که شما میزانی از کیفیت کاسته تا قیمت پایین تر گردد که این کار را ما زمانی انجام می‌دهیم که مشتری از ما طلب کند.

 

همانطور که در بالا اشاره شد در این مرکز هم مویز بسته بندی شده کارتونی وجود دارد و هم کیسه ای و فله ای که امکان خرید هر دو را داریم اگر قصد خرید حضوری داشته باشید می توانید با هماهنگی با جناب آقای عینی، به تاکستان تشریف بیاورید و از انبار و کارخانه بازدید و خرید خود را انجام دهید ولی اگر در فاصله دوری هستید طبیعتاً باید از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی فیلم محصول را دریافت و اگر تایید شد میزانی به عنوان بیعانه پرداخت و مابقی را زمانی که رسید باربری برایتان ارسال شد تسویه خواهید نمود.
3

  1. سلام
    ایا براى مصارف خانگى امکان خرید مقدارکم مویز وجود دارد مثلا ده کیلو وممکنه قیمتش را بفرمایید ممنون که جواب مى دهید

    • با سلام….بله این امکان وجود دارد و شما می توانید با شماره های مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما