مرکز توزیع کشمش آفتابی در بازار

توزیع کشمش آفتابی و کشمش پلویی در این مرکز با قیمت مناسب تر از بازار که به علت عرضه مستقیم کالا از کارخانه می باشد آغاز شده است و مشتریان می توانند خرید بدون واسطه از مرکز تولید و بسته بندی که در تاکستان قزوین واقع شده است داشته باشند.

مرکز توزیع کشمش

کشمش آفتابی کیسه ای و پلویی بسته بندی شده

کشمش آفتابی یا آفتاب خشک از مرسوم ترین تولیدات باغداران انگور کشور می باشد که به علت سادگی در امر تولید حتما آن را نیز در مقیاس بالایی تولید خواهند کرد. فرقی ندارد که محصول هسته دار باشد یا بی هسته در هر صورت روش آفتاب خشک و سایه خشک از روشهای قدیمی امر تولید کشمش می باشند.

 

کشمش آفتابی به صورت فله ای و کیسه عرضه می شود که دارای دم و شاخه و خاک و گل نیز ممکن است باشد که برای مشتریانی که این محصولات را به صورت ارگانیک می‌خواهد نیز اگر مایل باشند کارگر به صورت سنتی آنها را تمیز خواهد نمود. اما اگر همین محصولات وارد کارخانه شوند و به صورت مکانیزه کار فرآوری آنها انجام شود در انتها تبدیل به کشمش پلویی خواهد شد که در کارتون عرضه می‌شوند و شما در فروشگاه‌های کشورمان به صورت سلفون شده آنها را خریداری میکنید.

 

هر دوی این محصولات برای عرضه در بازار داخلی مناسب هستند و برای صادرات بسیار کم از آن استفاده می شود، از بهترین تولید کنندگان آن می‌توان به ملایر همدان و تاکستان قزوین و نیز بوانات استان فارس اشاره نمود.

بازار کشمش آفتابی

قیمت کارخانه ای کشمش آفتابی و پلویی

این مرکز خود تولید و بسته بندی انواع کشمش در تاکستان قزوین را در اختیار دارد و طبیعتا شما مستقیما از کارخانه خرید انواع کشمش و شیره کشمش و انگور خواهید داشت که امکان حضوری خرید کردن نیز به این علت قرار داده ایم تا برخی از مشتریان که مایلند روال حضوری خرید انجام شود برایشان فراهم کرده باشیم.

 

ولی قیمت این محصولات طبیعتاً در نوسان است که یک سیستم قیمتی مشخص در ابتدای فصل یعنی اوایل مهرماه خواهد داشت و تا سال بعد در همین مواقع قطعا نرخ ها رو به افزایش خواهد رفت یعنی طبیعتاً قیمت محصول آخر فصل از ابتدای فصل گران تر خواهد بود که آن هم به خاطر بحث کمبود موجودی محصول می باشد.

 

اما اگر در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ این محصولات را بخواهید خریداری کنید کشمش آفتابی را به صورت دست چین شده و کاملاً تمیز بدون آنکه داخل آن غوره و یا کشمش خرمایی و یا ضایعات کشمش قرار گرفته باشد (تا قیمت آن پایین بیاید) کیلویی ۲۱۰۰۰ تومان عرضه می‌شود و اگر کشمش پلویی را در کارتون ۹ کیلویی که در حقیقت ۸٫۵ کیلو کشمش در آن قرار دارد را بخواهید خریداری کنید با بهترین کیفیت، هر کارتون ۱۸۵۰۰۰ تومان قیمت می‌خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما