مرکز توزیع مویز سیاه اعلا در بازار

مرکز توزیع مویز سیاه و قرمز با کیفیت اعلا و سوپر که به صورت بی دانه و دانه دار در بازار ایران موجود است در این سایت قرار دارد و مشتریانی که قصد خرید با قیمت ارزان این محصولات را دارند می توانند با شماره تماس قرار گرفته شده در این مرکز ارتباط بگیرند.

توزیع مویز سیاه

انواع مویز موجود در بازار ایران

مویز از انواع کشمش محسوب شده و در بازار کشورمان نیز بسیار خرید و فروش می‌شود. تا قبل از بالا رفتن نرخ ارز که در اوایل سال ۹۷ حادث شد انواع مویز در بازار ایران بسیار خرید و فروش می‌شد اما امروزه میزان تجارت آن کمتر از گذشته شده اما همچنان هستند مناطقی از ایران که بهترین و اعلا ترین نوع این محصولات را طلب می کنند.

 

علاوه بر اینکه این محصولات در کشورمان تولید می شود آنهم در مناطقی مانند دشمن زیاری و داراب استان فارس، تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و کاشمر استان خراسان از طرفی برای تامین نیازهای مردم انواع دیگر را نیز وارد می کنند.

 

مویز وارداتی از کشور ازبکستان و افغانستان بوده که با نام مویز ازبک و مویز افغان شناخته می شوند. این محصولات سیاه رنگ بی هسته بوده و طعمی بسیار شیرین و دلنشین دارد و البته مشتریان خاص خود را داشته که حاضرند قیمت‌ های بالایی برای خرید آن را بپردازند. این مرکز مشتریانی دارد که می گویند فقط جنس باکیفیت به ما تحویل دهید مشکلی سر قیمت نخواهیم داشت.

توزیع مویز اعلا

قیمت مویز سیاه در شهریور ۹۹

متاسفانه وقتی که نرخ ارز در بازار کشورمان نوسان دارد و البته همیشه رو به افزایش است بازار ثبات نخواهد داشت و به نوعی هر عرضه کننده و پخش کننده می تواند قیمت دلخواه خود را به مشتری بدهد. این جریان بر روی محصولات وارداتی که طبیعتاً با نرخ ارز داد و ستد می‌شود بیشتر خواهد بود طبیعتاً محصولات وارداتی نظیر کشمش مویز نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

در حال حاضر یعنی در ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ قیمت مویز ازبک در حالت اعلا و درشت به کیلویی ۷۳۰۰۰ تومان می‌رسد و قیمت نمونه ریز آن ۵۴۰۰۰ تومان و برای مویز افغان قیمت درشت ۶۸۰۰۰ تومان و برای سایز ریز ۵۲۰۰۰ تومان عرضه می گردد.

 

کارتون های این محصولات ۱۰ کیلویی بوده که با باربری به سراسر ایران ارسال می شود برای برخی از مشتریان که حجم های بالا می خواهند نیز با وانت امکان ارسال را خواهیم داشت. میزانی به عنوان بیعانه گرفته می شود و بار به سمت مقصد ارسال می شود زمانی که بار رسید قبل از تخلیه، ابتدا مبلغ تسویه و سپس خریدار می‌تواند چند کارتون را به عنوان نمونه باز کند و کیفیت آن را طبق همان چیز که مدیر فروش این مجموعه گفته است بررسی نماید.

 

لازم به ذکر است دو حالت از مویزهای سیاه در بازار موجود هست که یکی یخچالی بوده که حالتی خشک دارند و دیگری نیز در یخچال نگهداری نمیکنند که طبیعتاً نرم تر بوده و قیمت بالاتری خواهد داشت. توجه به این نکته ضروری است که گاهی اوقات اگر قیمت های غیر از مواردی که در بالا به آن اشاره شد به شما دادند کمی در کیفیت محصول شک کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما