قیمت خرید مویز قرمز خوب

برای خرید و استعلام قیمت مویز قرمز و سیاه با کیفیت خوب مشتری می تواند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه هماهنگی های لازم را انجام دهد. این محصولات هم به صورت فله ای و در کیسه به فروش می رود و هم به صورت فرآوری شده و در کارتون.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید مویز قرمز

مویز قرمز در ایران

در کشورمان انواع مویز به مانند کشمش هم تولید می گردد ولی میزان آن کمتر از کشمش بوده و این محصول را که هم به وسیله تیزاب در آفتاب خشک می کنند و هم به صورت طبیعی در آفتاب و سایه خشک در اکثر مناطقی که کشمش تولید می گردد این محصول را هم تولید می‌کنند.

 

مویز قرمز و مویز سیاه محصولاتی هستند که هم هسته دار آن تولید می گردد و هم بی هسته آن، اما ما در ایران مویز قرمز بی هسته نداریم همانگونه که مویز سیاه بی هسته هم در مقیاس بسیار کمی تولید می شود و تقریباً همان پاییز هر فصل کشمشی موجودی آن در کشورمان به اتمام می رسد.

 

در  فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و با شروع تولید و عرضه انواع مویز در ایران که به اواسط مهرماه بر می‌گردد از آنجایی که قیمت انگور شانی به کیلویی ۲۰ هزار تومان رسیده بود لذا باغدار و کشاورز تصمیم گرفت دیگر آن را تبدیل به مویز نکند بلکه به همان صورت آن را بفروشد چون سود بیشتری می کند، به همین جهت میزان موجودی مویز سیاه هسته دار و بی هسته در کشورمان در این فصل بسیار کم بود.

قیمت مویز خوب

قیمت مویز قرمز در ایران

دامنه قیمتی مویز قرمز در ایران بسیار بالاست تا جایی که در این مرکز از قیمت ۱۳ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۲۸ هزار تومان هم می رسد که این موضوع برمی گردد به میزان تمیزی و پاک شدن بار، گوشت داشتن محصول و نوع سورت و بسته بندی که می تواند کارتونی یا کیسه ای باشد.

 

از آنجا که این مرکز در تاکستان قزوین فعالیت دارد عموما از مویزهای همین منطقه استفاده می کند که می توان به مویز فخری و مویز شانی اشاره نمود. اما از تولیدات سایر مناطق ایران هم بهره می برد که می توان به مویز بش دشمن زیاری و داراب استان فارس اشاره کرد.

 

این محصولات را اگر در کیسه خریداری نمایید بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو بسته بندی آن انجام می گیرد و اگر بخواهید در کارتون آن را تهیه کنید به صورت ۱۰ کیلویی خالص عرضه خواهد شد.

 

موردی که باقی می ماند این است که»:

چون در بازار ایران تولید مویز سیاه بی هسته بسیار کم است لذا واردکنندگان و تاجران ناچار به واردات این محصول می کنند که از کشورهای ازبکستان و افغانستان می باشد که به آنها مویز ازبک و مویز افغان می گویند که کاملا سیاه رنگ بوده و بی هسته و طعم بسیار دلنشینی دارد و همچنین سایز محصول ممکن است از ۸ میلیمتر شروع شود تا ۱۵ میلی متر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما