قیمت جدید کشمش آفتابی پلویی قرمز

قیمت جدید کشمش آفتابی که به صورت فله ای و کیسه ای می باشد و کشمش پلویی قرمز رنگ که به صورت کارتونی موجود است در این مرکز قابلیت استعلام داشته و مشتریان می توانند نیاز خود را مستقیما از کارخانه تامین نمایند.

قیمت کشمش آفتابی

کشمش آفتابی یا آفتاب خشک در ایران

یکی از محصولات پرفروش در بازار داخلی و نه امر صادرات، کشمش آفتابی می باشد که هم فله آن که با دم و شاخه است عرضه می شود و هم نمونه کارتون شده آن که فرآوری شده می باشد.

به علت سادگی تولید این محصول تقریبا تمام مناطقی از ایران که انگور تولید می کنند این نوع کشمش نیز بدست می آورند. مصرف این محصول در کشورمان بسیار بالاست و نمونه پلویی نیز که بی هسته نیز می باشد و در کارتون عرضه می گردد هم فروش بالایی دارد.

در ایران کشمش آفتابی اگر به صورت فله و با کیسه باشد بر حسب میزان تمیز و پاک بودنش و نیز درصد قند بالا قیمت گذاری می کنند. برای کشمش پلویی نیز قطعا بی هسته بودن ملاک اصلیست و در ادامه هر چقدر دفعات سورت در خط تولید بالاتر رود نرخ آن نیز افزایش پیدا می کند.

از بهترین تولیدکنندگان این محصول (پلویی) باید به تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان اشاره نمود که محصولات خود را در کارتون های ۹ کیلویی که ۸٫۵ کیلو کشمش در آن قرار دارد باید اشاره نمود.

قیمت کشمش پلویی

قیمت جدید کشمش آفتابی و پلویی

در حال حاضر که در نیمه اول تیرماه هستیم قیمت ها تغییر نکرده اند، یعنی بعد از عید ۹۹ که پیش بینی افزایش نرخ را خیلی از کارشناسان داده بودند ولی قیمت کشمش هیچ تغییری نکرد.

اما اگر به دنبال استعلام قیمت جدید کشمش هستید ذکر چند مورد خالی از لطف نیست:

  1. نرخ جدید این محصولات تقریبا در ۳ ماه آینده مشخص خواهد شد یعنی اوایل مهر ۹۹
  2. میزان تولید کشمش آفتابی در کل کشور بسیار بالاست و خیلی از مناطق اصلی تولید انگور دچار سرمازدگی و یا تگرگ نشده اند و هر وقت میزان موجودی بالا بود یعنی کمتر شاهد افزایش قیمت خواهیم بود.
  3. اما به یک عامل بسیار مهم که در حال حاضر کل کشور گریبانش را گرفته می رسیم و آن گرانی تمام اقلام و خدمات از جمله بحث کشاورزی هستیم. کارگر روزانه ۲۵۰۰۰۰ تومان دستمزد دریافت می کرد (نوش جانش)، قیمت کود و سم هم نسبت به سال گذشته ۳ برابر شده است.
مجموعه عوامل بالا را که نگاه می کنیم افزایش نرخ کشمش برای شروع فصل جدید قطعی خواهد بود پیش بینی ما چیزی در حدود ۲۵ درصد رشد قیمت برای انواع کشمش می باشد که با توجه به گران شدن مواد اولیه کاملا طبیعی به نظر می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما