فروش کشمش تیزابی با قیمت مناسب

فروش کشمش تیزابی گوگردی و بدون گوگرد با قیمت مناسب به صورت از تولید به مصرف از درب کارخانه عرضه می گردد و مشتریانی صادراتی و داخلی می توانند بهترین کیفیت تولید تاکستان قزوین را در همین مجموعه تامین نمایند.

 

کشمش تیزابی گوگردی ⇓

قیمت کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی مرغوب

اگر به دنبال خرید کشمش تیزابی هستید و آن را یا برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی می خواهید باید بدانید که بالاترین کیفیت این نوع محصول در ایران مربوط به تولیدات تاکستان قزوین است چه از نظر رنگ و ظاهر محصول و چه قند کشمش.

 

اما اگر محصولی با کیفیتی پایین تر و طبیعتاً قیمتی ارزان تر می خواهید کشمش ملایر به شما توصیه می شود که تفاوت کیفیت دو محصول اشاره شده را اگر نمونه‌ای در دستانتان باشد به خوبی و به راحتی می توانید تشخیص بدهید.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و به همین جهت طبیعی است که از محصولات همین منطقه جهت فروش در بازار داخل و یا صادرات استفاده کند اما برای برخی از مشتریان صادراتی که برای حجم بالا این محصولات را نیاز دارند و به دنبال خرید محصولی ارزان تر هستند می توان از باغداران ملایری بار را به صورت فله خریداری کرد و در کارخانه تاکستان کارهای فرآوری و بسته بندی آن را انجام داد که قطعا قیمتی ارزانتر هم خواهند داشت.

 

لازم به ذکر است که توجه داشته باشید کشمش تیزابی بر دو دسته گوگردی و بدون گوگرد تقسیم می شود که هر کدام مشتریان خاص خود را دارد و هر دو محصول را هم می‌توان جهت صادرات و هم عرضه در بازار داخلی استفاده نمود.

کشمش تیزابی بدون گوگرد (خرمایی) ⇓

قیمت فروش کشمش

فروش کشمش با قیمت مناسب

این‌ که شما مجموعه ای را پیدا کنید که کار تولید انواع کشمش را در قالب کیفیت های مختلف انجام دهد و بتوانید محصول را بدون واسطه و درب کارخانه خریداری نماید می تواند بسیار عالی باشد که البته خیلی از مجموعه ها ممکن است این مورد را انجام دهند که نظیرشان را در اینترنت می بینید. اما توصیه می شود در بین این همه مراکز فروش کشمش به دنبال مرکز و کارخانه ای بگردید که بتواند رفتار حرفه‌ای و در شأن مشتری داشته باشد.

 

متاسفانه خیلی از کارخانه‌ داران کشمش در ایران و مالکان آن اصلاً رفتار درستی حتی با همکاران خود ندارد و هنوز نمی دانند که در شیوه تجارت امروزی نوع ارتباط با مشتری می تواند در فروش بیشتر، بسیار تاثیرگذار باشد.

 

با توجه به توضیحاتی که داده شد دیگر قطعاً به این نتیجه رسیده اید که از کدام شهر، از کدام کارخانه و از کدام کیفیت، کشمش را خریداری نمایید، حال به بررسی قیمت‌های محصولات اشاره شده در پایین می پردازیم:

اگر کشمش تیزابی را برای صادرات بخواهید در حال حاضر یعنی در اواسط مهرماه ۱۴۰۰ کیلویی ۳۲ هزار تومان بهترین کیفیت که همان تولیدات تاکستان می باشد و ۲۸ هزار تومان تولید ملایر خواهد بود و اگر کشمش خرمایی را برای صادرات بخواهید تولید تاکستان در حال حاضر کیلویی ۲۹ هزار تومان که در ملایر قیمت آن به ۲۵ هزار تومان خواهد رسید، می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما