فروش ویژه کشمش پلویی به صورت کیلویی

فروش ویژه کشمش پلویی آفتابی و تیزابی به صورت کیلویی و عمده و در حجم بالا در این مرکز ممکن شده است و خریداران می توانند انواع کشمش را برای صادرات، فروش در بازار داخلی و یا مصرف شخصی در این سایت تامین نمایند.

فروش کیلویی کشمش

کشمش پلویی تولید تاکستان قزوین

منطقه تاکستان استان قزوین در زمینه تولید کشمش پلویی در کشورمان سرآمد می باشد و در زمینه کیفیت و مرغوبیت جنس به واقع بهترین در ایران محسوب می گردد. منظور از کشمش پلویی همان کشمش تیزابی و کشمش آفتابی می باشد که وقتی سایز متوسط رو به پایین آن تولید می شود تبدیل به محصول پلویی خواهد گردید.

 

البته نوع دیگری از کشمش پلویی نیز موجود است که رنگ آن زرد و به آن کشمش انگوری و کالیفرنی گفته می شود که منطقه بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی بهترین آن را تولید می‌کنند، هرچند که تاکستان نیز در سال ۹۹ اقدام به تاسیس چند بارانداز کرده و انگورها را از آن آویزان و به همان صورتی که مناطق استان آذربایجان کشمش پلویی زرد تولید می کنند، تولید خواهند کرد.

 

دو محصول اصلی منطقه‌ تاکستان علاوه بر اینکه در بازار داخلی قابلیت فروش و عرضه را دارند بلکه برای بحث صادرات نیز بسیار از آن استفاده می گردد. میزان رطوبت ۱۵ درصد که برای این محصولات عالیست و کارخانه ها به این محصولات می دهند، ۲ بار سورت کردن محصولات و نیز خرید کردن از باغدارانی که محصول باکیفیت تولید می‌کنند باعث شده که کشمش خروجی نیز مرغوب تولید گردد.

فروش ویژه کشمش

فروش ویژه کشمش پلویی

در این مرکز سعی شده باری با کیفیت متناسب با قیمتی مناسب به مشتری داده شود که به جرات می توان گفت مناسب ترین قیمت کشمش در تاکستان محسوب می شود. مثالی خدمتتان عرض می کنیم در اواخر دی ماه ۱۳۹۹ هر کارتون کشمش پلویی را برای مراکز پخش ۲۱۵۰۰۰ تومان (یعنی کیلویی ۲۵۳۰۰ تومان) می زنیم در صورتی که کارخانه ای که در چند کیلومتری همین مرکز در تاکستان قرار گرفته همین محصول را دقیقا با همین کیفیت ۲۲۵۰۰۰ تومان (یعنی کیلویی ۲۶۵۰۰ تومان) برای مشتریان پخش خود فاکتور می کند.

 

این محصولات بی دانه را در کارتون های ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص و ۵ لایه محکم پر می کنیم که روی آن هیچ اطلاعات تماس و یا حتی آدرس دقیق کارخانه موجود نیست و این برای مشتری می‌تواند بسیار عالی باشد چرا که خریدارش دیگر سعی نمی کند که ما را پیدا کند و اصطلاحا فروشنده اش را دور بزند.

 

از طرفی مجموعه ما کار دیگری را که به صلاح خریدارش است انجام می‌دهد این است که اگر در هر شهری یک مرکز پخش، کشمش کارتونی بفروشد هر شخص دیگری که از همان شهر یا منطقه ما را پیدا کند و برای خرید تماس بگیرد قطعاً به او بار نخواهیم فروخت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما