فروش ویژه شیره کشمش تاکستان

فروش ویژه شیره کشمش و شیره انگور تاکستان و ملایر با رنگ سیاه و با کیفیت در این مرکز آغاز شده است و مشتریان می توانند در قالب دو کیفیت درجه یک و درجه دو این محصولات را که در دبه های ۸ کیلویی می باشد خریداری نمایند.

فروش ویژه شیره

شیره کشمش و شیره انگور قابل عرضه

به واقع که انگور در بین میوه ها بیشترین قابلیت را دارد گفته اشتباهی نیست، این محصول علاوه بر اینکه خود به فروش می‌رسد و البته انواع بسیار زیادی دارد بلکه از آن شیره نیز تولید می کنند. از طرفی کشمش که نیز از خشک کردن انگور بدست می آید دارای انواع مختلفی است و تمام موارد آن خرید و فروش می شود و دوباره از آن شیره نیز می گیرند. مصرف شیره کشمش و انگور در کشور ما نیز بسیار زیاد است و با وجود اینکه این مرکز خود تولید و بسته بندی کننده انواع کشمش در تاکستان استان قزوین می باشد اما این محصولات را نیز تولید و عرضه می کند.

 

به صورت کلی دو نوع شیره کشمش قابلیت عرضه در این مجموعه را دارد:

  1. یکی درجه یک یا اعلاست که تضمین می دهیم در آن کشمش استفاده شده در کنار فقط ۱۰ درصد شکر، قیمت آن در دبه های ۸ کیلویی ۱۲۵۰۰۰ تومان می باشد.
  2. بعدی درجه ۲ می باشد که در آن از کشمش در کنار هر چیز قند دار به اضافه شکر استفاده می‌شود و طبیعتاً کیفیتی مناسب نخواهد داشت و قیمت آن ۶۵۰۰۰ تومان در هر دبه می رسد.

 

اما شیره های انگور این مرکز کاملا ارگانیک و طبیعی هستند و خانمی خانه دار سالهاست که این محصول را برای این مجموعه آماده می‌کند و قطعاً کیفیت آن بسیار فراتر از آن چیزی است که در مغازه ها و عطاری ها به شما با نام شیره انگور می فروشند قیمت آن هم کیلویی ۵۰۰۰۰ تومان است.

فروش شیره کشمش

نحوه خرید انواع شیره عمده و جزئی

تقریباً در تمام طول سال این مجموعه انواع شیره انگور و کشمش را در اختیار دارد و شما در هر شهر و منطقه ای از ایران که باشید می توانید سفارش دهید حداقل سفارش ۳ دبه می باشد و طبیعتاً حداکثری وجود ندارد و شما به هر میزانی که باشد میتوانید سفارشات خود را انجام دهید.

 

اگر میزان خریدتان کم است طبیعتا با باربری ارسال می‌شود اما اگر به حجم وانت می رسد طبیعتاً با وانت یا کامیونت این موارد را ارسال خواهیم کرد. مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغ کمی بیعانه سفارش خود را ثبت کنند بار که برایشان ارسال شد در مقصد قبل از تخلیه، تسویه خواهند نمود.

 

برای تمامی سفارشات چه کشمش به صورت فله ای و کیسه ای باشد و چه بسته بندی شده کارتونی، چه برای صادرات باشد و چه برای عرضه در بازار داخلی و نیز انواع شیره شما باید با مدیر فروش مجموعه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرید و سفارش خود را از طریق ایشان پیگیری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما