فروش مویز سیاه شیراز

فروش مویز سیاه و قرمز تولید استان فارس در مناطقی نظیر دشمن زیاری، داراب، بوانات و شیراز در این مرکز انجام می گیرد و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را با بسته بندی کارتونی و یا کیسه ای دارند با قسمت فروش در ارتباط باشند.

فروش مویز سیاه

مویز سیاه و قرمز شیراز

استان فارس در مناطقی مانند شیراز، دشمن زیاری، داراب و بوانات در زمینه تولید انگور، کشمش و مویز فعالیت دارد و محصولات این منطقه هم در زمینه فروش داخلی و هم صادرات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اما محصولات این مناطق بیشتر برای نیمه جنوبی کشورمان خرید و فروش می شوند از این جهت که در نیمه شمالی مناطق بسیار زیادی هستند که به تولید کشمش مشغول هستند که از آن جمله می توان به تاکستان قزوین، ملایر، قوچان، کاشمر، بناب و غیره اشاره نمود.

 

از جمله محصولات پرفروش در بازار کشورمان از استان فارس تامین می شود مویز سیاه و قرمز شیراز می باشد که هسته دار بوده و به لطف مجموعه تولیدی کشمش آراد این محصولات بدون دستگاه و با کمک دست و کاملا طبیعی تمیز و دم کنی می شود.

 

این محصولات هم به صورت کیسه ای و هم به صورت کارتون شده بسته بندی شده و از طریق باربری اتوبوسی و کامیونی و نیز ارسال با وانت و یا کامیونت روال ارسال آن انجام می گیرد.

فروش مویز شیراز

فروش سراسری انواع مویز

در بازار کشورمان به صورت کلی نویز هر چقدر مویز مشکی تر باشد و هر چقدر کم دانه و یا بی دانه باشد مشتریان بیشتری دارد و طبیعتا نرخ آن نیز بالاتر خواهد رفت. با توجه به افزایش نرخ ارز قیمت مویز سیاه بی هسته که عموماً از ازبکستان و افغانستان وارد می شد بسیار گران شده است و نرخ آن در بهترین حالت از ۱۰۰ هزار تومان شروع می گردد.

 

به همین جهت مردم کشورمان مویز مشکی هسته دار را برای مصرف انتخاب می‌کند که نرخ این محصولی که در شیراز تولید می گردد، به صورت کاملا تمیز شده بدون دم و شاخه و در کارتون کیلویی ۴۸۰۰۰ تومان در مجموعه تولیدی کشمش آراد به فروش می رسد.

 

اگر قصد خرید این محصولات را دارید باید با قسمت فروش این مرکز ارتباط بگیرید و علاوه بر استعلام به روز قیمت سفارش را نیز به همین صورت قطعی کنید و این مورد را بدانید که مبدا این بار از استان فارس و شهر شیراز است و از همین جا به سراسر ایران ارسال می گردد.

 

از جمله مویزهای دیگری که در این مرکز امکان عرضه دارد باید به مویز افغان بی دانه و درشت، مویز قرمز ارگانیک هسته دار و مویز فخری هسته دار اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما