فروش اینترنتی شیره انگور سیاه

شیره انگور سیاه و شیره کشمش مرغوب و درجه یک در این مرکز موجود بوده و مشتریان می توانند علاوه بر خرید حضوری این محصولات در تاکستان قزوین اقدام به سفارش اینترنتی آن را نیز انجام دهند و محصول خود را با قیمت مناسب تری به فروش برسانند.

شیره انگور سیاه

شیره انگور و شیره کشمش

ایران یکی از تولید کننده های اصلی انگور در دنیا محسوب می‌شود، این محصول ارزشمند فرآورده های مهمی دارد که یکی از آنها شیره انگور است و فرآورده مهم دیگر انگور کشمش بوده که از آن محصول شیره کشمش به دست می آید.

 

ملایر استان همدان و تاکستان استان قزوین از مهمترین تولیدکنندگان انگور و فرآورده های مهم آن از جمله انواع شیره می باشند. شیره کشمش در مقایسه با شیره انگور از خواص کمتری برخوردار است و طبیعتاً قیمت آن نیز ارزانتر خواهد بود.

 

متاسفانه در بازار این محصولات انواع تقلبی آن بسیار موجود است و زمانی که عرضه کننده یا تولید کننده‌ای قیمت اصلی و ارگانیک آن را به مشتری میدهد تعجب خواهد کرد و می‌گوید چرا اینقدر شما گران میفروشید در صورتی که قیمت اصلی آن محصول اگر آن را به صورت ارگانیک و طبیعی بخواهید طبیعتا ارزان نخواهد بود.

 

مجموعه تولیدی این مرکز در تاکستان استان قزوین واقع شده است که این منطقه نیز از بهترین شیره های کشمش و انگور در ایران برخوردار است و اگر به دنبال بار درجه یک و نیز درجه دو هستید می توانید با مدیر فروش مجموعه کشمش آراد ارتباط بگیرید.

فروش اینترنتی شیره

فروش اینترنتی انواع شیره در این مرکز

مجموعه کشمش آراد تولید کننده انواع کشمش در تاکستان استان قزوین است و محصولات جانبی که ارتباط با کشمش نیز دارند عرضه می کند که از آن جمله می‌توان به انواع مویز سیاه و قرمز و انواع شیرها اشاره کرد.

 

روال کلی فروش در این مرکز به صورت حضوری بوده اما از آن جایی که برخی از مشتریان امکان خرید حضوری را ندارند لذا برای آنها فروش اینترنتی و سفارش غیرحضوری نیز قرار دادیم که بار از طریق باربری یا از طریق وانت و کامیونت به دست مشتری خواهد رسید.

 

لازم به ذکر است که مبدا تمام محصولات تاکستان استان قزوین بوده و شما برای خرید حضوری و یا اینترنتی نیاز است که این مورد را در نظر داشته باشید.

 

در این مرکز هم شیره انگور و هم شیره کشمش به صورت ارگانیک و کاملاً طبیعی که کیفیت آن را تضمین میکنیم وجود دارد و هم محصولاتی که قیمت پایین تر دارد و در واقع همان قیمتی که در خیلی از مغازه ها و سوپرمارکت ها با نام محصول اصلی به فروش می‌رود. این دیگر بستگی به مشتری دارد که جنس با کیفیت و با قیمتی در خور را بخواهد و یا اینکه جنسی ارزان ولی با کیفیتی پایین را طلب کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما