خرید کشمش طلایی درجه یک و صادراتی

کشمش صادراتی طلایی با کیفیت درجه یک با قیمت مناسب که همان نرخ کارخانه می باشد در این مرکز از تولید به مصرف عرضه می گردد و تاجران و شرکت های بازرگانی می توانند نیاز خود را با بهترین کشمش های ایران تامین نمایند.

خرید کشمش طلایی

کشمش طلایی درجه یک و صادراتی

این محصولات زرد رنگ یا طلایی یکی از بهترین کشمش های صادراتی ایران بخصوص برای کشورهای عربی می باشد..
شهر بناب و ملکان از تولید کننده های اصلی این محصول هستند و به علت نوع کیفیتی که دارد از تولیدات ملایر همدان قیمتی بالاتر خواهند داشت. اگر شما هم به دنبال تامین این محصولات برای امر صادرات می باشید به شما کشمش های ملکان و بناب را پیشنهاد می کنیم.

این کشمش ها با مایع تیزابی خشک شده و در مرحله آخر دود گوگرد نیز به آن می زنند. از واردکنندگان این محصولات ایرانی می توان به عراق و قطر اشاره نمود.

به صورت کلی چون این محصولات را فقط برای امور صادراتی مورد استفاده قرار می دهند لذا باید از کیفیت درجه یک و مرغوبی برخوردار باشد، حتی نوع بسته بندی آن نیز باید باکیفیت باشد تا در خلال ارسال بار کشمش به مشکلی برنخورد.

در سال ۹۶-۹۵ کشمش طلایی از قیمت ارزانی برخوردار بود که به علت فراوانی این محصول، نرخ های با میانگین قیمت ۶۰۰۰ تومان را از کارخانه به فروش می رساندیم اما در سال های بعد قیمت های این نوع کشمش به ۲۲۰۰۰ تومان و در حال حاضر هم که به نرخ ۳۴۰۰۰ تومان در هر کیلو نیز می رسد.

خرید کشمش صادراتی

خرید کشمش صادراتی طلایی از کارخانه

به این علت که این مرکز، خود تولید کننده این محصولات می باشد شما می توانید خرید خود را از تولید به مصرف انجام دهید.
به این صورت با حذف دلال و واسطه به سود مناسبی از این تجارت دست پیدا کنید.

توجه داشته باشید که این محصولات بی هسته یا بی دانه هستند و به صورت کلی در کارتون های ۵ لایه ۱۰ کیلویی برای صادرات بسته بندی می شوند.
گاهی اوقات مشتری می خواهد این محصولات در کارتون هایی با وزن کمتر بسته بندی شود که این مورد نیز قابل انجام بوده و می توان به عنوان مثال در کارتون های ۴ و ۵ کیلویی نیز کار بسته بندی آنها را انجام داد.

کارخانه فرآوری و بسته بندی انواع کشمش طلایی در ملکان واقع شده و برای هماهنگی جهت بازدید از این مرکز تولیدی می توانید از شماره تماس قرار گرفته شده در پایین صفحه که مربوط به جناب آقای مصطفی عینی مدیر فروش کارخانه می باشد استفاده نموده و جهت انجام این کار، قرار خود را فیکس کنید.

اما نرخ این کشمش صادراتی در خرداد ۹۹ عبارت است از:

  • کشمش طلایی تولید بناب و ملکان    کیلویی ۳۴۰۰۰ تومان
  • کشمش طلایی تولید ملایر    کیلویی ۳۱۰۰۰ تومان
  • کشمش طلایی قلمی تولید کاشمر استان خراسان      کیلویی ۲۸۰۰۰ تومان

این محصول نام های متفاوتی دارد که در پایین آنها را ذکر می کنیم:

***کشمش انگوری

***کشمش زرد پلویی

***کشمش کالیفرنی یا کالیفرنیایی

***کشمش گلدن

***کشمش دودی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما